Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi juhannusvieraita

Vierailija
19.06.2015 |

haluaisin olla vain ihan yksin tänään, mutta ei, sisko miehensä kanssa änkeytyy mun luokse. Tietävät että olen yksin niin en oikein kehtaa sanoa että eivät voi tulla. Mua väsyttää ja haluan vain olla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet kipeänä etkä jaksa seuraa..

Vierailija
2/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:50"]

Sano että olet kipeänä etkä jaksa seuraa..

[/quote]

Se juna meni jo, olis pitänyt tajuta aikaisemmin. Tyhmä minä!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne ajastaan lähtee. Itket sitten.

Vierailija
4/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi tulla oikeasti ihan kivaa. Kerro että olet tosi väsynyt etkä ole seurallisimmista päästä joten et ole parhaimmillas.

Eihän perheenjäsenien kanssa tartte edes olla vieraskorea. Voi lojua sohvalla ja jos toinen haluaa juotavaa niin voi ottaa itse.

Mukavaa juhannusta siskon kanssa. Monella ei ole ketään tai edes perhettä. Nauti :)

Vierailija
5/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:56"]

Siitä voi tulla oikeasti ihan kivaa. Kerro että olet tosi väsynyt etkä ole seurallisimmista päästä joten et ole parhaimmillas. Eihän perheenjäsenien kanssa tartte edes olla vieraskorea. Voi lojua sohvalla ja jos toinen haluaa juotavaa niin voi ottaa itse. Mukavaa juhannusta siskon kanssa. Monella ei ole ketään tai edes perhettä. Nauti :)

[/quote]

Näin minäkin ajattelen. Paras olla rehellinen, mutta ystävällinen. Sellainen avoimuus lähentää loppujen lopuksi. Kun huomaat, että sinua ymmärretään, eikä sinulta vaadita kympin panostusta, olosi voi kohentua jo siitä. 

Hyvää Juhannusta!