Olen koukussa hupiajeluun. Bensaan mennyt jo tällä viikolla 50€
En voi lopettaa tätä. Tänäänkin piti käydä vain kaupassa, mutta kauppareissun jälkeen totesin, että ostokset säilyvät kyllä, niinpä teen lenkin. Lopulta huomasin ajaneeni yli 50km ihan vain nautinnon vuoksi.
Ongelma alkoi koronan alettua. Tykästyin rentouttaviin terapia ajeluihin ja nyt, vaikka vannon itselleni, että tämä loppuu niin aina vain ajan. Rakastan istua auton kyydissä.
Onko tämä verrattavissa johonkin riippuvuuteen?
Kommentit (13)
Silloin kun mun lapset oli pieniä, harrastettiin huviajelua. Hyvät eväät mukaan ja radio autossa soimaan. Oli kyllä kivaa aikaa!
On kyllä. Huviajelu on eräs vapaa-ajan käyttömuoto. Ainakin ennen maaseudulla lähdettiin yleensä, muistaakseni sunnuntaisin aina ajelulle.
Halpaa on kyllä autoilu. Veneellä menee kesäisin yli 20 litraa tunnissa.
Ajelu on ihanaa! Kaverini poismenon jälkeen olen vaan juonut kotona olutta eikä se sen halvempaa ole :(
N40
No kyllä minustakin ajaminen on välillä ihan mukavaa. En ole silti ikinä harrastanut huviajelua, olen aivan liian pihi sellaiseen. Yhtään huviajelua en ole elämäni aikana siis tehnyt, päinvastoin vältän kaikkea vähänkin turhaa ajoa, yritän yhdistää monta asiaa kerrallaan.
Mun pitäisi varmaan aloittaa tuo harrastus!
Muutimme jokin aika sitten kaupunkiin pieneltä paikkakunnalta ja nyt työmatka on lyhyt, kauppaan lyhyt matka ja kaikki muukin lähellä. Olen siis pyöräillyt töihin ja kauppaan ja muuten olemme koko perhe kulkeneet julkisilla. Lapset jo teinejä, joten harrastukseen ja kouluun pääsevät kätevästi bussilla.
Auto, jota ennen käytettiin lähes päivittäin ihmettelee parkkipaikalla, miten on tullut hylätyksi!
Pitänee ottaa asiaksi käydä kaikissa uusissa ja kivoissa paikoissa, joita uudesta kaupungistamme löytyy ja mennä nimenomaan autolla. Kohtahan se raukkaparka vallan hyytyy tuonne parkkiruutuunsa!
Ongelma käytöstähän tuo on.