Naurettavin turn-off miehessä, minkä takia et ole antanut tapailun edetä
Mikä on semmoinen turhin, pienin ja naurettavin turn-off tai syy miehessä, minkä takia ette ole antaneet tapailun edetä seurusteluun asti.
Mulla ehkä:
- liian pienet kädet
- huonot hampaat
- se että mies pieraisi jo tapailuvaiheessa
- miehellä oli vähän mahaa
Kommentit (53)
Huono sängyssä/pieni muna ja kynsien järsiminen
Mies oli ylikiinnostunut harrastuksistani. Kyseli aina tietoja kalustosta, jota käytän. Ja seuraavaan tapaamiseen oli googlettanut kaikkea mahdollista tietoa minkälainen minun kannattaisi ostaa. Tavallaan kiva, että oli kiinnostunut. Mutta tämä päti kaikkeen. Hänellä ei tuntunut olevan omia kiinnostuksen kohteita vaan keskustelimme minun jutuista...
Mutta se pahin turn off oli vyötäröllä pidettävä kännykkäkotelo.
Muuten mukava, auttavainen, kiltti, ihan kivan näköinen
En tiedä onko niin mitättömiä syitä mutta maiskutus syödessä (+ leukojen loksuminen samalla) ja jatkuva hienhaju.
Piti haarukkaa ja veistä väärinpäin. Eli veistä vasemmassa kädessä ja haarukkaa oikeassa kädessä. Niisti myös oikein kuuluvasti ravintolassa.
Keittiön pöydällä oli tuubi sienilääkevoidetta. En jäänyt ottamaan selvää missäpäin kroppaa se sieni oli. Häivyin taksilla, kun mies oli vessassa. Myöhemmin vittuili, että tietää, ettei kotinsa ole mikään viiden tähden hotelli, mutta olis ollu kohteliasta jäädä edes aamuun asti. Sääli. Helvetin syötävän söpö snoukkaajajäbä.
Mies oli ylipainoinen. En vaan pystynyt tuntemaan fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. Harmi, oli muuten sielunkumppanini.
Sillä oli lyhyt parta. Ällötti. Nykyisellä aviomiehellä on muhkea kokoparta. Niin se miesmaku voi vasn muuttua :D
Joku deitti joskus totesi tykkäävänsä suomenruotsalaisista miehistä. Ne oli vikat deitit.
Mies huusi kesken aktin sängyssä kehnolla englannilla "mom" ja haroi heiveröisillä käsillään.
Saapui treffeille bootseissa, siis sellaisissa tosi cowboy-bootseissa. Ja siihen päälle farkut+flanellipaita. Tuli mieleen joku Lucky Luke. Ei yhtään minun tyyppiäni! (Oltiin siis tavattu opiskelijoiden haalaribileissä, joten en tiennyt miten pukeutuu normaalisti)
Liian pieni kalu. Se oli oikeasti ainoa syy miksi en jatkanut.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:30"]
Oli Turusta.
[/quote]päivän naurut:D oikeasti, TÄMÄ ON kunnon syy. Turkulaiset on perseestä! Aivan tajuttoman tyhmiä ja vittumaisia!
[/quote]
Kiitos. T. Turkulainen
Tyyppi paljastui homoksi, iljettävää ajatella että meikäpoika on jotain hinttiä käynyt polkemassa :-(
Lättäjalat. Ei siis jalanpohjassa semmosta kaarta vaan ihan suora. Tuli vähä semmonen "ankka"-fiilis siitä
Mies pelasi salibandya, ja hän puhui siitä paljon. En tykkää urheilusta, ja salibandy on minusta laji, joka sopii ala-astelaisille.
virnistävä hymy.... ilman tuota olis ollut unelma
Tästä muuten on jo hyvä ketju, sinne vaan lisäilemään
Tyyppi aina puhuessa nojasi taaksepäin tuolissaan jalat harallaan, sormet sillä tavalla ristittyinä ja kaukaisuuteen tuijottaen puhui todella hitaasti unettavalla äänellä, muistutti jotain filosofia/proffaa. Mua nauratti niin paljon että oli vaikea pitää pokkaa.
Yksi tyyppi ekoilla treffeillä sen luona vaikutti tosi mukavalta, kunnes tokaisi "menevänsä kuselle" ja meni vessaan jättäen oven raolleen. Siinä sitten sitä "kuseksimista" kuuntelin aikansa. Tyyppiä ei hävettänyt itseään, mutta mua sen puolesta.
Yksi mies, lähemmäs 30v vaikutti olevan läheinen perheensä/vanhempiensa kanssa. Ajattelin sen olevan ihan suloista kun en itse ole, kunnes selvisi että tyyppi asui vanhemmillaan. Juu kiitti ei.