Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin pyörällä ja naapurin mummo..

Vierailija
19.06.2015 |

Olin tulossa pyörällä kauppareissulta ja kurkotin toisella kädellä repun sivutaskua kiinni, joka tosin oli aika huono veto siinä mielessä että kotiovelle oli enään muutama sata metriä ja reissu kuitenkin muutaman kilometriä. Noh, naapurin mummo, tarkemmin määriteltynä naapurin akan äiti joka käy siellä ihan viikoittain, oli pihatöissä siinä kun minä pölvästi aioin heiluttaa toisella kädellä vaikka se toinen käsi oli matkalla tangolle saatuaan repun sivutaskun vaivoin kiinni. Siinä maassa olikin sitten oikein kokoluokan kivi ja minä kaaduin maahan niin että ostokset kolisi. Eipä siinä mitään, mutta se harakka alkoi nauraa tontillansa niin kovaa että asunnon arvo varmasti laski! Ei edes kysynyt sattuiko.. No tylsyyttäni tätä tänne palstalle aloin raaputtamaan. Toivottavasti se harakka ei ole täällä tylsyyttään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sentään tutkituttamassa pääsi - jos siis se kivi olisi kuitenkin tehnyt pahemman kolhun. Täältä saat sympatiaa, mitä naapurin mummon olisi kuulunut antaa!

Vierailija
2/3 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:21"]

Käy sentään tutkituttamassa pääsi - jos siis se kivi olisi kuitenkin tehnyt pahemman kolhun. Täältä saat sympatiaa, mitä naapurin mummon olisi kuulunut antaa!

[/quote]

Eipä sitä sympatiaa ole herunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tsempit ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan