Tarkat homotutkat haussa!
Olen heteromies. Kesällä 2012 sain treffipalstalla vastauksen mieheltä. Muistaakseni profiilissa luki että on hetero. Viestiteltiin noin pari viikkoa yhteisistä harrastuksistamme ja kokemuksistamme sillä palstalla. Jossain vaiheessa se mies ehdotti että jos lähdettäis terassille kaljalle. En vastannut tuohon viestiin noin 5 päivään, ja kun menin sinne sivustolle seuraavan kerran, huomasin että mies oli poistanut profiilinsa. Minulla ei ollut mitään sen yhteystietoja, eli ei mitään mahdollisuutta ottaa siihen yhteyttä.
Marraskuussa 2013 huomasin sattumalta Facebookissa Muut-inboksissani viestin siltä mieheltä. Suht pitkä, ehkä 200 sanaa tms. Viestin lopussa mies ehdotti että jos tulisin sen luokse juomaan olutta ja katsomaan erästä elokuvaa, joka on kummankin lempielokuvia. Tuo tieto näkyy Facebookissa, taisi näkyä deittipalstallakin. Vastasin sille, että ei ole tapana katsoa elokuvia kenenkään kanssa, ainakaan noin pian, taisin sanoa myös jotain siitä, etten käytä paljon alkoholia. Vastasin kaikkeen muuhunkin mitä se oli viestissään laittanut.
En ole tuon jälkeen saanut siltä mitään viestiä. Miltä vaikuttaa, onko kyseessä homo vai hetero?
Kommentit (4)
No kyllähän toi nyt vähintään bi:ltä vaikuttaa.
Kysy siltä suoraan mikä se on miehiään. Sillähän se parhaiten selviää.
Sanon vielä sen, että tuo mies on runoilija. Ja se elokuva on venäläinen taide-elokuva. Helpottaako yhtään?
Ainakin minusta tuntuu, että 90% todennäköisyydellä vähintään bi.
Juuri tuo, että ei vastaa viestiin kun en ole menossa luokse... Ja mitä itselle tulee mieleen, niin olen ehdottanut naisille tapaamista ekassa viestissä vain jos olen ihastunut niihin. Tietenkin muussa tapauksessa haluaisin viestitellä jonkun aikaa. Etenkin jos on yli vuoden tauko ollut...
Myöskin tuo että pitää ehdottaa katseltavaksi jotain mistä tietää minun pitävän. Ihan kuin yrittäis jotkut ihannetreffit järkätä. Eikä edes asuta samalla paikkakunnalla, joten aivan hyvin siinä olisi ehtinyt viestitellä vaikka monta kuukautta.
En tiedä miesten sielunmaisemasta niin paljon, että osaisin vastata. On voinut haluta vain kavereita. Mutta varmaan aika naiivi ajatus, todennäköisesti oli vähintään bi.