Minusta ei ole synnyttäjäksi
Totesin taas tänään että jos joku kipu on tällaista niin en halua kokea supistuksia. En varmasti tykkää niistä
Kommentit (30)
Älä unohda jatkuvaa oksentamista! Ja sitä ettet nuku vuorokauteen samalla kun oksennat ja olet niissä tuskissa.
Minä sain vielä kohtutulehduksen eli niitä supistuskipuja tuli vielä pari vuorokautta siitä kun lapsi oli ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset eivät halua synnyttää lapsia.
Tykkäävät silti käyttää synnyttämistä perusteena miksi heidän ei pitäisi joutua käymään inttiä.
Tää on kumma tämä naisten tarve puhua muiden mahdollisista kokemista synnytystraumoista jos lapsenteko ei itseä todella kiinnosta, muka. Vai onko tähän joku muu fiksaatio fetissi sitten? Ei normaalit naiset kyllä synnyttäessä seksiä kaipaa eli mitä väliä jos sillä hetkellä se ei onnistu. Ja normaalit naiset oystyy kyllä elämään jonkin aikaa kokonaan ilman seksiä jos haluavat lapsen. Seksiö ehtii kyllä harrastaa aika paljon muina aikoina. Onko samoilla pillunrepeilystä haaveilijoilla muita tällaisia pakkomielteitä kuten vaginasyövät ja naisten ympärileikkaukset vai onko se teille psykoveloille ainoa paras se synnytysväkivalta kun siinä on se vastasyntynyt kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkkä synnytys vaan mahdolliset ompeleet, jälkirepeämien ja jälkileviämisen parantelu, jälkivuodot, kipeät rinnat, tissejä pureskeleva vauva ja mahdolliset loppuelämän vaivat.
Jep. Kaikilla ei oo "paikat viikon päästä ennallaan" kuten annetaan ymmärtää 🤮
Ja sitten jos alkaa treenata heti saa ihanat erkaantuneet vatsalihakset loppuelämäksi vielä lisäksi.
Minä pidin synnyttämisestä. Kaksi kertaa alakautta synnytin. Joo, repesin ja kaikenlaista oli, mutta tykkäsin ja miten hyvä olo olikaan sen jälkeen. Valis
Vierailija kirjoitti:
Tää on kumma tämä naisten tarve puhua muiden mahdollisista kokemista synnytystraumoista jos lapsenteko ei itseä todella kiinnosta, muka. Vai onko tähän joku muu fiksaatio fetissi sitten? Ei normaalit naiset kyllä synnyttäessä seksiä kaipaa eli mitä väliä jos sillä hetkellä se ei onnistu. Ja normaalit naiset oystyy kyllä elämään jonkin aikaa kokonaan ilman seksiä jos haluavat lapsen. Seksiö ehtii kyllä harrastaa aika paljon muina aikoina. Onko samoilla pillunrepeilystä haaveilijoilla muita tällaisia pakkomielteitä kuten vaginasyövät ja naisten ympärileikkaukset vai onko se teille psykoveloille ainoa paras se synnytysväkivalta kun siinä on se vastasyntynyt kuvioissa?
Ihan nyt mistään mitään tietämättä kun en psykovela ole niin voisin veikata että ihan eri asia saada syöpä tai joutua silvotuksi toisen toimesta kuin itse päättää se lapsi tehdä ja saada ne mahdolliset vauriot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei minustakaan. Kivun lisäksi vielä raskauden mahdolliset pysyvät vaikutukset ulkonäköön... Ei kiitos.
Miten kestät ikääntymistä? Kai olet tietoinen että iän myötä muutut ulkonäöllisesti, et tule ikuisesti olemaan hehkuva nuori.
Näinkö pinnalliseksi maailma on mennyt?
Kyllä tiedän, eikä minua ikääntymisen tuomat muutokset pelota samalla tavalla. Kenties siksi että tiedän, ettei niitä voi estää. Raskauden vaikutukset kehoon voi estää jättämällä lapset tekemättä. Mulla halu saada lapsia ei vaan ole niin suuri, että olisin valmis kestämään nuo asiat. Toisin sanoen se halu on aika olematon.
Minustakaan ei ollut, huonosti sujui ainoa kerta niissä hommissa. Kaksi seuraavaa sektiolla.
Se on veloilla kova tarve selittää palstalla kuinka ovat mammoja paremmassa voinnissa ja virheettömimpiä neitoja päällä maan. Totuus keskivertopalstavelasta on lapsentekoiän ohittanut, yksinäinen, keski-ikäinen, ylipainoinen, mt-ongelmainen kääkkä, joka näyttää ihan luonnostaan olleen raskaana 20 kertaa 20 vuotta putkeen eikä kukaan välitä onko haisevasta sillitoosasta syntynyt lapsi vai ei
Imettäessä ja raskaana ollessa minulla ehti olla tasan kolmet kuukautiset, kahdeksassa vuodessa. Sain kolme lasta kahden vuoden ikäeroilla. Uusi raskaus alkoi imettäen ja ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Imettäen kuukautiset pysyivät aina yli vuoden tulematta.