Nyt loppu syömisen kyttääminen. Minähän syön mitä haluan.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:31"]En ole läski. Painan 64 kg.
[/quote]
Olet läski.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:31"]En ole läski. Painan 64 kg.
[/quote]
Olet läski.
[/quote]
"T. Minulla on tylsää"
Mieluummin keskityn itsetunnon kehittämiseen ja opettelen hyväksymään itseni tämän kokoisena ja näköisenä.
Minä olen kaunis ja riitän tällaisena. Liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Mutta vaaka - sen heitän jorpakkoon.
-ap
Joopa joo. Kävin tänään vaa'alla ja olen laihtunut 66 kgstä 61kg tammikuusta. Liikunta on eri vammojen vuoksi vähentynyt tällä välillä mutta ruokavaliosta korvasin karkit korekampienergisiin pähkinöihin..Tajusin siis tänään että kalori ei ole kalori, koostui se mistä tahansa. Kannattaa oikeasti kytätä mitä syö mutta ei laskea niitä kaloreita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:40"]Mieluummin keskityn itsetunnon kehittämiseen ja opettelen hyväksymään itseni tämän kokoisena ja näköisenä.
Minä olen kaunis ja riitän tällaisena. Liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Mutta vaaka - sen heitän jorpakkoon.
-ap
[/quote]
Hyvä!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:40"]Mieluummin keskityn itsetunnon kehittämiseen ja opettelen hyväksymään itseni tämän kokoisena ja näköisenä.
-ap
[/quote]
Tuubaa! Olet läskipallero. Vaaka ei valehtele.
Olen kytännyt jo aivan liian pitkään. Nyt loppu.
-ap
64 kiloa,olet varmasti normaalipainossa.Onneksi olkoon!
Minä en ole kytännyt ja paino nnoussut nyt 68 kiloon (olen 167 cm). Olisi kai pitänyt..
Läski ime parsaa!