Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut haluaa meille toista lasta

Vierailija
06.05.2015 |

Mikä hemmetti siinä on, että pitäis hankkia toinen lapsi?! Anoppi vihjaa, työnantaja vihjaa, tuttavat vihjaa, vittu kaikki vihjaa...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:41"]

Jotenki tuntuu, että yhteen ei sais lopettaa... Että se on väärin sitä lasta kohtaan. Minusta se toinen lapsi olis väärin kaikkia kohtaan. Luulen, että tulis ero... Aika liipasimella ollaan nytki... Ap

[/quote]

Kerran kun porisi niin sen jälkeen on emakko joka haluaa porsia urakalla. Minä jouduin näyttämään sukulaisille lääkärin lausunnon jossa selitettiin unohtamaan raskaushaaveet. Voisi pitää ihmeenä että minä ja ainoa olemme hengissä muttei se kaikille riitä. Joidenkin mielestä minun pitäisi hankkiutua raskaaksi lääkärin kieltoa uhmaten (sairastan verityypin EDS:a) ja jättää mieheni yksinhuoltajaksi joko yhden tai kahden lapsen kanssa.

Vierailija
22/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen esikoinen on? Meiltä ei enää kukaan kysele kun ainokaisemme on 4.5v. Siihen 3v asti kyselyitä sateli jatkuvasti, ja vihjailuja. Nyt taidetaan olla menetetty peli muiden silmissä kun lapsemme on ylittänyt kaikki keskimääräiset ikäerot sisaruksilla olemalla jo noin iso ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:31"]

Mitä vikaa siinä on?

[/quote]

Mitä se muille kuuluu montako lasta perheessä on?

Vierailija
24/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ei kelvata enää adoptiojonoon, kun ikä on tullut vastaan." Siinäpä kysyjille pohdittavaa.

Vierailija
25/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Meidän ainokainen on kohta 3 vuotias ja kysely on jatkuvaa. Ja vihjailut "ootas sit ku on toinenkin" ärsyttää tosissaan. Ja poika on kuulemma 100% varmasti aikuisena kusipää ku nyt lapsena ei tarvii jakaa tavaroita tai tapella huomiosta...

Vierailija
26/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:51"]Kolmella hyvällä ystävälläni on kaikilla vain yksi lapsi, kaksi heistä jo aikuisia, yksi teini-iässä. Oma ainokaiseni on nyt 5-v. Kaikissa havaittavissa tervettä kykyä pärjätä/leikkiä myös yksin, hyvä itsetunto, erittäin kohteliaita, tulevat toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, laaja ystäväpiiri.
Kaikki legendat itsekkäistä ainoista lapsista saattaa joilkain olla totta, mutta itsekkäämpiä lapsia olen tavannut isommissa katraissa, jossa huomiosta saattaa joutua tapella.
[/quote]

Mun mies on ainut lapsi ja juuri kohtelias, paljon kavereita ym. Muutaman vuoden tunnettuani hänet ja saatuani lapsen hänen kanssaan, tajusin sen käsittämättömän itsekkään luonteen. Ei halua tavata äitiään, vaikka äiti antoi kaikkensa pojalleen, ei halua hoitaa lastaan, ei välitä vaimostaan.. Et sillai. :)

Vierailija
27/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:58"]"Me ei kelvata enää adoptiojonoon, kun ikä on tullut vastaan." Siinäpä kysyjille pohdittavaa.
[/quote]
Kyl jotkut kuitenkin sanoo että " Miksi ette tee omaa"?

Vierailija
28/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on 1v, ja ihan oikeasti hätkähdin kun kysyttiin ekaa kertaa toisesta; muistaakseni silloin me emme olleet edes aloittaneet seksielämää uudelleen. Lapsi on maailman parasta, mutta en kyllä tiedä miten toisen ehtisin hoitaa - saati tehdä!

Vierailija
29/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täälläkin. Poika on nyt 5v ja ihan jatkuvasti saan vieläkin uteluita että millonkas pyöräytän seuraavan. Varsinkin suoraan pojalle kohdistetut utelut ("eikös pikkuveli/-sisko olisikin kiva jne.") ärsyttää suunnattomasti. Olen sanonut ihan suoraan, etten halua toista lasta, mutta ei mene perille. "Kyllä se mieli vielä muuttuu", no kuule kun ei muutu. En yksinkertaisesti jaksaisi uutta vauva-aikaa. Ihmiset osaavat olla raivostuttavia.

Vierailija
30/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun anoppi vihjaili toisesta ja sanoin suoraan, että meille tuskin tulee enempää lapsia, niin anoppi alkoi itkeä ja ulista "kyllä teille tulee! Kyllä tulee!" Kiitos anoppi, sinetöit juuri silloin sen päätöksen. Sekopäämummoa ei jaksa kukaan.

Vierailija
31/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:39"]Kun anoppi vihjaili toisesta ja sanoin suoraan, että meille tuskin tulee enempää lapsia, niin anoppi alkoi itkeä ja ulista "kyllä teille tulee! Kyllä tulee!" Kiitos anoppi, sinetöit juuri silloin sen päätöksen. Sekopäämummoa ei jaksa kukaan.
[/quote]

Anopit... O.o

Vierailija
32/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:30"]

"Haluan ainoan, itsekkään ja yksinäisen lapsen." Sano heille noin. Vitsi vitsi

[/quote]

Taas uusi esimerkki siitä, että "vitsi vitsi" tarkoittaa poikkeuksetta "minulla on tämmöinen typerä ajatus jota en osaa perustella tai puolustaa järkevästi, mutten halua luopua siitä koska minua ei kiinnosta logiikka enkä ihan kokonaan ymmärrä miksi muut tuomitsevat minut sen perusteella. Naurahdetaan tähän loppuun, niin keskustelukumppani ei ehkä viitsi taas haukkua tyhmäksi!"

Vierailija
33/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:05"]

Mun mies on ainut lapsi ja juuri kohtelias, paljon kavereita ym. Muutaman vuoden tunnettuani hänet ja saatuani lapsen hänen kanssaan, tajusin sen käsittämättömän itsekkään luonteen. Ei halua tavata äitiään, vaikka äiti antoi kaikkensa pojalleen, ei halua hoitaa lastaan, ei välitä vaimostaan.. Et sillai. :)

[/quote]

Mulla on miespuolinen kaveri. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kärttysemmäksi ihmiseksi tulee. On itsekäs, ahne, haalii rahaa, mutta sitä ei ikinä ole tarpeeksi. Halveksii muita ihmisiä joilla ei ole samat arvot kuin itsellä. Pettää seurustelukumppaneitaan, naimisiin ei halua ikinä, pelkää kai että vaimoon uppoaisi rahaa...

Hänellä on veli ja sisko. 

Voimmeko nyt yhdessä näiden kahden esimerkin valossa todeta että sekä sisaruksellisista että sisaruksettomista miehistä tulee kusipäitä?

Vierailija
34/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Mulla on miespuolinen kaveri. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kärttysemmäksi ihmiseksi tulee. On itsekäs, ahne, haalii rahaa, mutta sitä ei ikinä ole tarpeeksi. Halveksii muita ihmisiä joilla ei ole samat arvot kuin itsellä. Pettää seurustelukumppaneitaan, naimisiin ei halua ikinä, pelkää kai että vaimoon uppoaisi rahaa...

Hänellä on veli ja sisko. 

Voimmeko nyt yhdessä näiden kahden esimerkin valossa todeta että sekä sisaruksellisista että sisaruksettomista miehistä tulee kusipäitä?
[/quote]

Jep :)

Vierailija
35/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:25"]Voi ku keksiski jotain näppärää...

ap
[/quote]
Sano että ensimmäisestä tuli jo niin täydellinen ettei toista tarvitse tehdä.

Vierailija
36/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että hanki itse lapsi

Vierailija
37/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:41"]

Jotenki tuntuu, että yhteen ei sais lopettaa... Että se on väärin sitä lasta kohtaan. Minusta se toinen lapsi olis väärin kaikkia kohtaan. Luulen, että tulis ero... Aika liipasimella ollaan nytki... Ap

[/quote]

Kerran kun porisi niin sen jälkeen on emakko joka haluaa porsia urakalla. Minä jouduin näyttämään sukulaisille lääkärin lausunnon jossa selitettiin unohtamaan raskaushaaveet. Voisi pitää ihmeenä että minä ja ainoa olemme hengissä muttei se kaikille riitä. Joidenkin mielestä minun pitäisi hankkiutua raskaaksi lääkärin kieltoa uhmaten (sairastan verityypin EDS:a) ja jättää mieheni yksinhuoltajaksi joko yhden tai kahden lapsen kanssa.
[/quote]

Kylläpä voi olla tyhmiä ihmisiä! Itse en varmaan olisi enää edes tekemisissä tuollaisia laukovien ihmisten kanssa. Kuulostavat niin idiooteilta!

Vierailija
38/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin kyseltiin, kunnes lapsi oli noin 4-vuotias. Sitten kyselyt loppuivat. Ja moni hämmästyi,

kun saimme toisen lapsen, kun esikoinen oli 6-vuotias :) Ilmeisesti ihmiset olettivat, että emme saa

tai halua toista lasta. Kumpikin oletus oli väärä, halusimme toisen lapsen, mutta pidemmällä ikäerolla.

Vierailija
39/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että olemme kykenemättömiä....loppui kysely aina kuin seinään. Muut haluaa, että teillä olisi yhtä rankkaa kuin heilläkin. 

Toinen hyvä vastaus oli, että ei lapsia tehdä , niitä saadaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän