Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut haluaa meille toista lasta

Vierailija
06.05.2015 |

Mikä hemmetti siinä on, että pitäis hankkia toinen lapsi?! Anoppi vihjaa, työnantaja vihjaa, tuttavat vihjaa, vittu kaikki vihjaa...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri toisin päin. Minua ei kyselyt toisesta lapsesta häirinneet. Tiesin, ettemme jaksaisi kahden pienen kanssa. Se, mikä tuntui ikävältä, oli, kun anoppi sanoi, että älkää ainakaan toista lasta tehkö. Siitä tuli semmoinen olo, että olimme jotenkin tyrineet ekan kanssa.

No sitten kun ei tehty toista ja tämä ainokainen alkoi aikuistua, niin anoppi sanoi, että ai te ette sitten tehneetkään toista lasta. Hän kuulosti pettyneeltä.

Teet niin tai näin, niin aina väärin päin muiden mielestä.

Vierailija
2/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut että "kaikki ei vaan saa sitä toista lasta" ja jättänyt asian siihen. Eivät ole uskaltaneet kysellä tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aivan sama juttu! Meillä on nyt 1-vuotias tyttö, sukulaiset, varsinkin anoppi kyselee jatkuvasti, että koska niitä seuraavia ristiäisiä vietetään. Olen sanonut, mieheni on sanonut, ettei toista tule ikinä. "Kyllä se mieli muuttuu :>".
Miehen veljen vaimolle (heillä siis 5 lasta) ärähdin, jonka koommin emme ole jutelleet. Keskustelu meni näin;
Eeva: koska teille tulee toinen? Ootteko suunnitellu ajankohtaa?
Minä: ei meille tule enempää, hän jää ainokaiseksi lellikiksi.
E: no eeeekai! Kyllähän teidän pitää nyt leikkikaveri hankkia! Kyllä sisar on paras, mitä voit antaa omalle lapselle.
M: no me ollaan päätös tehty, emme halua enempää.
E: kyllähän te nyt... Anteeks vaan, mutta "ellasta" tulee yksinäinen ilman sisarta.
M: voitko antaa olla. Tää on meidän päätös, sitäpaitsi tulenko minä sulta kysymään, että minkä takia te ootte hankkinut enemmän lapsia?? Aivan sama juttu. En halua puhua tästä enempää.
.
.
Ei tuon jälkeen olla juteltu.

Vierailija
4/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on..keksi joku osuva argumentti seuraavalle kysyjälle :P

Vierailija
5/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku keksiski jotain näppärää...

ap

Vierailija
6/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan ainoan, itsekkään ja yksinäisen lapsen." Sano heille noin. Vitsi vitsi

Vierailija
7/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on?

Vierailija
8/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa. Kuopus oli kaksiviikkoinen kun äitini tiedusteli, koska rupeamme yrittämään tyttöä... Vastasin yksinkertaisesti ettei koskaan, eikä ole sen jälkeen enää kysellyt.

Vierailija
9/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntuu, että yhteen ei sais lopettaa... Että se on väärin sitä lasta kohtaan. Minusta se toinen lapsi olis väärin kaikkia kohtaan. Luulen, että tulis ero... Aika liipasimella ollaan nytki...
Ap

Vierailija
10/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:41"]Jotenki tuntuu, että yhteen ei sais lopettaa... Että se on väärin sitä lasta kohtaan. Minusta se toinen lapsi olis väärin kaikkia kohtaan. Luulen, että tulis ero... Aika liipasimella ollaan nytki...
Ap
[/quote]

No ei oo väärin. T. Ainoa

Vierailija
11/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:41"]Jotenki tuntuu, että yhteen ei sais lopettaa... Että se on väärin sitä lasta kohtaan. Minusta se toinen lapsi olis väärin kaikkia kohtaan. Luulen, että tulis ero... Aika liipasimella ollaan nytki...
Ap
[/quote]

Ymmärrän kyllä. Jätä yhteen lapseen, jos siltä tuntuu. Tiedän monta, jotka jättää yhteen lapseen, koska parisuhde ei kestä. Mutta varo, ettet myöhemmin kadu valintaasi...

Vierailija
12/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työnantaja haluaisi, että sä jäät äitiyslomalle? Hm, tuosta voisi tehdä kaikenlaisia johtopäätöksiä.

Vierailija
13/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on teidän eikä kuulu muille..tuskin hekään kailottavat kaikkia yksityisasioitaan sinulle.

Vierailija
14/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kait siitä vetää vaikka mitä. Hänellä itellään on 4 lasta ja kovasti on kannustanu. Toki tulishan siitä säästöjä, kun mun työt vois teettää muilla ja yks palkka vähemmän maksettavaksi.

Vierailija
15/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 2 lasta ja muut kyselee kolmannen perään. Kun sanon että en nyt jaksaisi yhtään enempää, niin sanovat että iltatähti sitten joskus. Ei muut ole ikinä tyytyväisiä lapsilukuun, että älä ainakaan sen takia ala toista yrittämään.

Vierailija
16/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kysyjille että "hanki itse". Tepsii ainakin 45- vanhempiin naisiin ja miehiin jolla jo kuivanu akka.

Vierailija
17/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, että mites se oma seksielämä?

Vierailija
18/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella hyvällä ystävälläni on kaikilla vain yksi lapsi, kaksi heistä jo aikuisia, yksi teini-iässä. Oma ainokaiseni on nyt 5-v. Kaikissa havaittavissa tervettä kykyä pärjätä/leikkiä myös yksin, hyvä itsetunto, erittäin kohteliaita, tulevat toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, laaja ystäväpiiri.
Kaikki legendat itsekkäistä ainoista lapsista saattaa joilkain olla totta, mutta itsekkäämpiä lapsia olen tavannut isommissa katraissa, jossa huomiosta saattaa joutua tapella.

Vierailija
19/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mua epäilyttää alkaa yrittää sitä ensimmäistäkään lasta. Mua ahdistaa jostain syystä tosi paljon tuollainen huomio ja se että lapsen myötä muut katsovat asiakseen puuttua noin yksityisiin ja henkilökohtaisiin asioihin. Ihan kuin joku sellainen joka haluaa sen toisenkin lapsen ei sitä tajuaisi yrittää ilman ulkopuolisten vihjauksia.

Vierailija
20/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule enempää kuin yksi lapsi ja sen olenkin jo kertonut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi