Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti flunssassa

Vierailija
11.01.2022 |

Olen ollut viimeisen vuoden aikana jatkuvasti flunssassa. Ei varmaan viikkoa/kahtakaan ehdi olla väliä kun taas uusi alkaa. Suurin osa flunssista lieviä, pientä kurkkukipua ja tukkoisuutta ja normaalit päivittäiset toiminnot onnistuvat särkylääkkeen turvin. Osa flunssista taas on ihan kuumeisia ja yleisvointi kipulääkkeistä huolimatta huono. Onneksi olen sentään lapsen kanssa kotona niin sairauslomalla en ole joutunut olla.

Koronatestejä on otettu varmaan 8 kpl julkisella puolella ja nyt talvella olen tehnyt kotitestejä ja vältellyt kontakteja niiden ollessa nega. Koronasta siis kyse ei ainakaan ole tiettävästi ollut.

Mistähän voisi olla kyse, kun jatkuvasti sairastan? Terveysasemalle kun soitan aina ohjataan vaan koronatesteihin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC8580522/?report=class…

Evidence for a connection between coronavirus disease-19 and exposure to radiofrequency radiation from wireless communications including 5G

"By crossing boundaries between the disciplines of biophysics and pathophysiology, we present evidence that WCR may: (1) cause morphologic changes in erythrocytes including echinocyte and rouleaux formation that can contribute to hypercoagulation; (2) impair microcirculation and reduce erythrocyte and hemoglobin levels exacerbating hypoxia; (3) amplify immune system dysfunction, including immunosuppression, autoimmunity, and hyperinflammation; (4) increase cellular oxidative stress and the production of free radicals resulting in vascular injury and organ damage; (5) increase intracellular Ca2+ essential for viral entry, replication, and release, in addition to promoting pro-inflammatory pathways; and (6) worsen heart arrhythmias and cardiac disorders."

"COVID-19 began in Wuhan, China in December 2019, shortly after city-wide 5G had “gone live,” that is, become an operational system, on October 31, 2019. COVID-19 outbreaks soon followed in other areas where 5G had also been at least partially implemented, including South Korea, Northern Italy, New York City, Seattle, and Southern California. In May 2020, Mordachev [4] reported a statistically significant correlation between the intensity of radiofrequency radiation and the mortality from SARS-CoV-2 in 31 countries throughout the world."

Vierailija
22/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uhri. 2. rokotteesta kohta 6 kuukautta ja jatkuvasti kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun tuo väitetty immuunipuolustuksen lasku rokotteiden takia tuntuu iskevän vain joihinkin ihmisiin mutta toisiin ei lainkaan. Meillä neljän hengen perheessä kolme saanut jo kolme rokotetta ja yksi kaksi. Emmekä koskaan ole olleet niin terveitä kuin nyt koko korona-ajan. Myöskin sukulaiset ja tuttavat olleet terveinä.

Vierailija
24/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä talvena ja varsinkin syksyllä liikkeellä oli pirun sitkeää flunssaa. Korona on sellainen että se menee ohi nopeasti, mutta nuo pirun flunssat jäävät asumaan.

Vierailija
25/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun tuo väitetty immuunipuolustuksen lasku rokotteiden takia tuntuu iskevän vain joihinkin ihmisiin mutta toisiin ei lainkaan. Meillä neljän hengen perheessä kolme saanut jo kolme rokotetta ja yksi kaksi. Emmekä koskaan ole olleet niin terveitä kuin nyt koko korona-ajan. Myöskin sukulaiset ja tuttavat olleet terveinä.

Varmaan riskiryhmään kuuluvat. Itse kuulun siihen. 3. en aio ottaa ellei työnantaja ala vaatia potkujen uhalla.

Vierailija
26/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perus D-lisä ja vihanneksia ja hedelmiä. Vähemmän suolaa. Kävelyä mielellään päivittäin. Kannattaa myös rajoittaa omaa ruutuaikaa ja antaa pään levätä esim. vessareissuilla :)

Antibiootteja ja buranaa ja sitä vastaavia kipulääkkeitä kannattaa välttää, ellei lääkäri vaadi käyttämään. Niistä tulee yllättävän pitkäaikaiset jälkioireet.

Minulle tämä korona-aika on ollut tosi tervettä aikaa. Vieläkin ihmetyttää, kun nokka melkein koko ajan auki.

Jouluna oli varmaan rino-virus. Samoin vuosi sitten loppu-keväälltä tms. Ei kuumetta.

Testit tehty ja rokotukset saatu.

Vierailija
27/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenelläkään mitään pitäaikaisoireita rokotuksista.

Noin viidenkymmenen kanssa jutellut, ja pitkäaikaisin oli se, kun joku kertoi viikon "sumusta". Sellaisesta lievän tautisesta olosta. Tapahtui hänellä vain ensimmäisen rokotuksen jälkeen.

Toiseksi pisin on ollut olkapääkipu, joka on kestänyt monella usemman päivän. Siis jos sellaista on ollut.

Vierailija
28/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kodin sisäilma kunnossa? Ei ehkä todennäköisin syy, mutta kannattaa tutkia ja sulkea pois sekin.

29/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden lääkkeiden mussuttaminen pikkuvaivoihin, niistä on pelkästään haittaa ei mitään hyötyä, kun mikään lääke ei tapa sitä viirusta.

30/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle sama tullut rokotteiden jälkeen kun vastustuskyky alentunut.

Olleet jatkuvasti "flunssassa" viimeiset pari vuotta.

Rokotteista on myös tullut kaikista minulle kuumetta. Kolme koronarokotetta ja yksi influenssarokote puoleen vuoteen. Oon ihan loppu, kun koko ajan joku flunssa päällä tai kuumeessa jostakin rokotteesta.

Influenssarokote on yhtä tyhjän kanssa, kun teho niillä on 10-30%, koska viruskirjo on niin laaja ja muutenkin syödään ihan turhaan lääkkeitä, kun ei niitä ylähengitystieinfektioden aiheuttamia viruksia millään lääkkeellä tapeta.

Vierailija
31/31 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ainoatakaan flunssaa 1,5 vuoteen. En käytä maskia enkä käsidesiä, käsiä tietysti pesen usein. Syön 100 mikrogrammaaD-vitamiinia/vrk +B+ rauta useamman kerran viikossa. En käytä lisäaineita vaan syön ruoat puhtaina, gluteeniton olen myös. Onko sitten sattumaa vai ei, mutta omaa immuunijärjestelmää ei kannata ronkkia vaan vahvistaa luonnollisesti. Ai niin kaikki pesuaineeni on hajusteettomia eliturha kemikaalikuorma pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi