Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa uhmaikäistä

Väsynyt mutsi
11.01.2022 |

Miten ihmeessä pitää hermot kasassa lapsen kanssa joka alottaa huutamisen heti aamusta ja lopettaa vasta nukkumaan mennessä?! Mikään ei oo hyvä, joka ikisestä asiasta tulee tappelu, ei tottele, joudun välillä repimään jostain paikasta pois kuten uunilta kun toi ei vaan tottele, ja siitä vasta riemu repeää, toi huutaa sen 30min kunnes keksii uuden jutun mistä suuttua. Voimat on niin loppu, ja itken joka päivä ton lapsen takia koska tulee niin paska fiilis. En haluais olla äiti, joka joka päivä huutaa lapselle, mutta mun pinna ei vaan veny…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivähoitopaikkaa ei saatu, vaikka oon kertonut etten enää pärjää ton kanssa. Ketään ei kiinnosta. Ap

Vierailija
2/4 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan koittaa jaksaa. Niin paljon on tarjolla tietoa lapsen tärkeästä tahtoiästä nykyajan vanhemmille. Lapsesi on normaali. Nyt pitäisi löytää keinot miten sinä voisit olla 'normaali' vanhempi joka sietää lapsen tunteita, rakastaa ehdoitta, ja osaa laittaa turvallisia rajoja tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt mutsi kirjoitti:

Ja päivähoitopaikkaa ei saatu, vaikka oon kertonut etten enää pärjää ton kanssa. Ketään ei kiinnosta. Ap

Ton kanssa? Taidat olla aika nuori

Vierailija
4/4 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä itket joka päivä? Sinun kuuluu olla vastuullinen aikuinen, väsyneenäkin. Uhmaikä on koettelevaa aikaa. Mutta se kuuluu lapsen normaaliin kehitykseen. Jospa löytäisit positiivisemman asenteen lastasi kohtaan. Voi olla että kiukkuaa koska ei koe oloaan hyväksytyksi ja turvalliseksi. Katso lasta ja ihaile häntä, rakasta häntä, näe hänet arvokkaana ainutlaatuisena pikkulapsena. Hänen aivonsa eivät ole kehittyneet käsittelemään tunteita, eivät vielä pitkään aikaan. Hän tarvitsee sinun viisauttasi. Sinun turvaasi. Sinun äidinrakkauttasi.

Ja koita saada apua vaikka neuvola kautta jos uupumus pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi