Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo olo, kun tänää itseäni vanhempi henkilö teititteli minua kassalla.

Vierailija
11.01.2022 |

Pitikö minua ikäloppuna? Olen vasta 32v.
Veikkaan, että hän oli minua ainakin 5 vuotta vanhempi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite teitittelen yleensä ihmistä jota pidän itseäni huomattavasti vattuneempana. Ehkä näytät vanhalta?

T. Asiaskaspalvelija

Vierailija
2/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käytökseni ja pukeutumiseni on usein asiallista ja herraskaista. Silloin teitittelevät useinkin. Mikäpä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitittely on kyllä kummallinen muinaisjäänne.

Vierailija
4/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä sen ajan, kun kaupoissa alettiin rouvitella, tuntui vanhalta. Nykyään itsestäänselvyys iän puolesta.

Vierailija
5/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on joskus teititelleet itteäni vanhemmat, esim. yli 50 vuotias mies (olen itse 31 v), sillon viimeistään oon tajunnu ettei pidä ottaa sitä "olet niin vanha" hommana koska ei se mies mitenkään voinut luulla mua häntä vanhemmaksi. :'D eli moni teitittelee siksi että aattelee jotenkin että haluaa olla kunnioittava tai kohtelias, vaikka itse en kaipaakkaan sitä teitittelyä niin ei se aina tarkota että olisi jotenkin iäkäs.

Vierailija
6/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lähikaupan tytöt aina niiaa kauniisti ja herroittelee. 

mies53v

Vierailija
7/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin hakevani apulaista kauppaani. Eräs vanhempi nainen tuli , otti kädestä kiinni ja niiasi.Kuin ennen vanhaan.Tunsin itseni tyhmäksi. Menin sanattomaksi eikä siitä keskustelusta tullut mitään.

Vierailija
8/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kassalla työskennellessäni teitittelin kaikkia yli 15-vuotisen näköisiä asiakkaita. Jopa tuttuja tuli vahingossa teititeltyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän