Vauvan pierut haisevat -keskustelu - missä?
Tai siis poistettuhan se on! Etsin sitä, koska vastasin siihen ummetusvauvan äitinä ja nyt tulin tsekkaamaan, olikohan ap:lla vielä jotain. Ketju on tosiaan poistettu! Sattuiko kukaan näkemään, tuliko siihen jotain asiatonta, vai onko tosiaan kiellettyä keskustella vauvan suolistoasioista? Itse sain kerran bannia, kun avasin ketjun vauvan ummetuksesta...
Kommentit (6)
Nostan, koska kiinnostaa tietää, onko tämä aihe oikeasti kielletty AV:LLA.
AP
Voidaanko aloittaa tähän uusi keskustelu? Onko vinkkejä 7 kk ikäisen vauvan ummetukseen? Kiinteiden aloituksen jälkeen eli nyt n. 2 kk ajan kakan metsästäminen on ollut jatkuvaa, ei mikään ohi mennyt alkukankeus. Kuinka pitkiä kakkaamisvälit voi olla, mikä on ok? Venyy useisiin päivin tytöllä, ja sitten hän saa puserrettua pienen kiinteän klimpin, joka jää pakaroiden väliin killumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]
Voidaanko aloittaa tähän uusi keskustelu? Onko vinkkejä 7 kk ikäisen vauvan ummetukseen? Kiinteiden aloituksen jälkeen eli nyt n. 2 kk ajan kakan metsästäminen on ollut jatkuvaa, ei mikään ohi mennyt alkukankeus. Kuinka pitkiä kakkaamisvälit voi olla, mikä on ok? Venyy useisiin päivin tytöllä, ja sitten hän saa puserrettua pienen kiinteän klimpin, joka jää pakaroiden väliin killumaan.
[/quote]
No mä voin kertoa, mikä meillä auttoi! Meillä auttoi nimittäin mustikka, ihan pakastemustikka kokonaisena. Kokeiltiin luumusoseet ja mallasuutteet, mutta niistä ei ollut apua. Olin jo päättänyt kokeilla ulostuslääkettä, kun äitini ehdotti tuota mustikkaa. Sitten syötin vauvalle mustikkaa joka päivä ja vatsa lähti siitä toimimaan.
Me kakatimme vauvaa vessanpöntön päällä roikottaen, siitä oli myös apua. Jouduimme myös jonkin kerran antamaan särkylääkettä ja suihkuttamaan lämmintä vettä vauvan peppuun.
Ap
Hei viitonen. Meillä on kakantuloa auttanut luumusose ja viinirypäleet. Yritä kiinnittää huomiota siihen mikä aiheuttaa ummetuksen, meillä peruna sai aikaan kovan kakan, joten sitä annetaan maltillisemmin 2-3 x viikossa, muuten pastaa/riisiä ja suoli toimii paremmin, myös vauvalla on parempi olla.
up