Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kaipaan lohduttavia sanoja

Vierailija
06.05.2015 |

Meillä oli mieheni kanssa aluksi on-off-suhde, ja kerran kun olimme off-vaiheessa, mies sitten kertoi että oli mennyt toisen naisen kanssa sänkyyn. No asia ei silloin mua pahemmin kaivellut kun en kuitenkaan rakastanut miestä, jokin vain hänessä veti mua puoleensa.

Nyt meillä on kaksi pientä lasta, ja tämä toinen nainen vaivaa mua jatkuvasti. Äsken kuuntelin musiikkia ja aloin vaan itkemään, koska ajatuskin siitä on vaan niin kamala ja ahdistava. Tämä nainen on meitä paljon nuorempi, todella hyvännäköinen ja facebookin perusteella vaikuttaa vielä fiksulta ja hauskaltakin. Kaikkien tietojeni mukaan tämä oli vain yksi kerta humalassa, mutta mä en meinaa uskoa sitä. Olivat siis tuttuja vuosien takaa, ja tämä nainen on vaan jotenkin kaikkea mitä voisin kuvitella mieheni haluavan. Miehelle olen pari kertaa asiasta maininnut ja hän vaan suuttuu jos otan asian esille, ja muistuttaa että mä se olin joka häntä silloin perässä roikotin enkä meinannut millään suostua sitoutumaan. Oikeesti mikä auttaisi mua pääsemään tästä yli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsemään mistä yli? Itsestäsi?

Vierailija
2/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain! En tiedä miksi tämä vaikuttaa muhun näin paljon. Tai nojoo, onhan mulla ehkä maailman surkein itsetunto, johtuu ehkä siitäkin kun olen vaan koko ajan kotona lasten kanssa, ja aina vaan imetän tai olen raskaana enkä pääse kunnolla tuulettumaan. Olin ennen värikäs persoona ja nykyään en mitään muuta kuin äiti. Joka on tietysti tärkeä rooli, muttei saisi olla ainut. Olisi kiva tietää, kaiveleeko muita omassa kumppanissa joku vastaava asia, ja miten te käsittelette sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaisi ja saisi sen naisen, niin eiköhän olisi sitoutunut sen kanssa eikä sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi