Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nytkö vauva?

Vierailija
06.05.2015 |

Olen 19-vuotias, ja valmistun kuukauden kuluttua alalle, jolla riittää töitä. Olen suunnitellut meneväni ammattikorkeakouluun, ja sinne olen hakenutkin. En kuitenkaan ole kovin toiveikas amkiin pääsystä, sillä alalle on valtavasti hakijoita. Olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt 3 vuotta, hänellä on vakituinen työpaikka, jossa on suhteellisen hyvät tulot. Hänellä on omistusasunto, johon minä muutin viime kuussa.

Olemme vauvakuumeilleet enemmän ja vähemmän kaksi vuotta, ja nyt aloin miettimään pitäisikö jättää ehkäisy pois. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehen omistusasunnossa eläminen kuulostaa vähän huonolta. Käytännössä sulla ei siis ole omaa varallisuutta yhtään?

Vierailija
2/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä pari vuotta " t.kokemuksen syvä rintaääni "

Niinkuin joku jo sanoikin opiskele mitä vielä tahdot ENNEN lasta ja hanki oma työ ja toimeentulo. Nauti vielä nuoruudesta ! Ehditte kyllä parin kolmen vuiden päästä :) silloinkin olet vielä nuori äiti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme odottaa esikoistamme, kun olin 19 v. Nyt olen 29 v. ja odotan kolmatta lastamme. Olen akateemisesti koulutettu. Parisuhde on edelleen onnellinen ja olen todella tyytyväinen, että teimme lapset (2 ensimmäistä) nuorena, sillä se oli meille juuri oikea aika. Älä välitä sellaisten ihmisten kommenteista, jotka eivät itse olleet vielä aikuistuneet 19- vuotiaana, jos todella koette olevanne valmiita perustamaan perheen. Se on kaikenikäisille suuri elämän muutos, eikä se todellakaan ole vain iästä kiinni.

Vierailija
4/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä opiskelet ensin

Vierailija
5/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun teette. Opiskelemaan kerkeää myöhemminkin.

Vierailija
6/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietysti päätät, mutta sinuna kävisin ensin koulun. Opiskelijaelämään kuuluu kivoja menoja, joihin on kiva osallistua eikä lähteä aina suoraan luennolta päiväkotiin hakemaan lasta. Opiskele vaikka pari ekaa vuotta ja tee lapsi sitten.

Vierailija
8/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kouluun, hanki työpaikka ja omat rahat. Sitten vauva.

Vierailija
9/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohdat sinulla ja miehelläsi on tietysti kunnossa, sitä en epäile lainkaan. Mutta pari vuotta on lyhyt aika siirtää vauvan yrittämistä, mutta siinä ajassa ehdit saada opiskelijaelämästä sen parhaat puolet :)
.
-3-

Vierailija
10/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä pari vuotta. Ethän sä ole itsenäisen aikuisen elämää vielä elänyt yhtään. Vauva sitoo tosi paljon.