Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huomenna aika työterveydessä kolmanteen piikkiin. Kahdesta edellisestä tuli 39 asteen kuume
11.01.2022 |
Pelkään kuolevani. Niin käy jos oireet ovat taas himpun voimakkaammat.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Isäni on menossa huomenna kolmanteen rokotukseen. Kahdesta aikaisemmasta ei kuulemma tullut mitään haittavaikutuksia. Eilen suuttui kun esitin asiaan liittyvän huoleni. Itse en ole ottanut yhtään rokotusta kun en ole uskaltanut, kärsin neulakammosta ja olen saanut aikaisemmin toisesta rokotuksesta haittavaikutuksen. Jäykkäkouristusrokotuksen haluaisin kyllä ottaa, mutta en uskalla sitäkään ottaa. Tämä tuli taas mieleeni tässä vähän aikaa sitten kun sain veitsestä haavan sormeeni. Ei tästä ilmeisesti mitään tullut, mutta haavasta jäi ruma arpi ja olisi varmaan tarvinnut pari tikkiä. Ehkä käyn hakemassa lääkäriltä kerta-annoksen rauhoittavia, että uskallan edes jäykkäkouristusrokotukseen. Olen siis rokotekriittinen, en rokotekriittinen ja uskon esim. jäykkäkouristusrokotuksen tehoon. Toisaalta pelottaa myös, että vaikka sanoisin haluavani jäykkäkouristusrokotuksen niin antaisivatkin koronarokotteen, jota en halua.