Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomutussuisia ja seksiaktiivisia, nuoria?

Vierailija
06.05.2015 |

Onko kuinka moni nuori nainen, miksei vanhempikin, vielä ihan kunnolla luomutussukarvojen kera mutta silti seksissä erittäin aktiivinen? Suuseksiä, leluja jne mutta silti alapäässä karvoitus luojan luomassa tilassa, ei mitään siistimisiä. Oma mies vai harrastatko jopa yhden illan suhteita täysin sheivaamattomalla alapäällä?

Itse miehenä pidän säälinä, että sellaisia 25-30v nuoria leidejä enää näe jolla olisi housuissa kunno pehkokarvoitus. Ajatuksena erittäin kiihottava se jos yhdenillan suhteessa nainen olisi rietas ja kiinnostunut seksistä ja niin itsevarma ettei ole kokenut mitään tarvetta leikellä karvojaan vaan luottaa siihen, että mies kyllä haluaa ja himoitsee!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla leveä mutta lyhyt jalka, kengännumero alkaa kolmosella:D sama juttu oli kalussa, sen sä jo tiesitkin:) Mieskin on lyhkänen, mutta en kovin leveä ole, aika hoikka mies. Mites ne ovenkarmit lähti, oliko liian iso mies jota makkariin yritit lykätä?:D Kerran parikymppisenä mentiin silloisen tyttöystävän kanssa leirintäalueelle heidän porukoitten vaunulle viikonloppua viettämään, veljensä oli tämän vaunun vienyt sinne muutamaa päivää aiemmin ja kertoi että kaikki on kunnossa muutaku meette vain. Mehän mentiin ja päädyttiin tottakai sekstailemaan, siirryttiin vaunun takaosaan ja huhheijakkaa vaunu kippasi pystyyn kesken kiihkeintä seksiä ja ovi pamahti auki. Olihan hänen veljensä tosiaan vieny sen vaunun, mutta oli unohtanut vaunun tukijalat pois ja kun painopiste siirtyi taakse niin kippaahan se. Oli muuten pikkasen noloa ja tapahtumalle oli silminnäkijöitä vaikka kuinka. Jälkeenpäin asialle naurettiin useinkin...:D Mies 30v

Vierailija
22/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:54"]Onhan mulla leveä mutta lyhyt jalka, kengännumero alkaa kolmosella:D sama juttu oli kalussa, sen sä jo tiesitkin:) Mieskin on lyhkänen, mutta en kovin leveä ole, aika hoikka mies. Mites ne ovenkarmit lähti, oliko liian iso mies jota makkariin yritit lykätä?:D Kerran parikymppisenä mentiin silloisen tyttöystävän kanssa leirintäalueelle heidän porukoitten vaunulle viikonloppua viettämään, veljensä oli tämän vaunun vienyt sinne muutamaa päivää aiemmin ja kertoi että kaikki on kunnossa muutaku meette vain. Mehän mentiin ja päädyttiin tottakai sekstailemaan, siirryttiin vaunun takaosaan ja huhheijakkaa vaunu kippasi pystyyn kesken kiihkeintä seksiä ja ovi pamahti auki. Olihan hänen veljensä tosiaan vieny sen vaunun, mutta oli unohtanut vaunun tukijalat pois ja kun painopiste siirtyi taakse niin kippaahan se. Oli muuten pikkasen noloa ja tapahtumalle oli silminnäkijöitä vaikka kuinka. Jälkeenpäin asialle naurettiin useinkin...:D Mies 30v
[/quote]

Niin, veikeä tasku-ukkeli kokonaisuudessaan:) Sua olis hyvä kuljettaa mukana, mahtuisit kätevästi matkalaukkuun. Siis ne ovenkarmit jäi mulla käteen, kun oltiin miehen 60-luvun poikamiesläävässä. Seisoin oviaukossa ja otin tukea karmeista miehen vedellessä takaa. Sit ne vaan läks irti:D Onkos sulla muita noloja sattumuksia tuon asuntovaunukeikauksen lisäks? Olis kiva kuulla:) Mulla on niin tylsä panohistoria kuin olla ja voi. Ei pahoja idareita eikä kauheita töppäyksiä. Mitä nyt pari kertaa pitäny lopettaa kesken ärtyvän paksusuolen takia, oksennus kalun päälle ja kesken kaiken alkaneet menkat. Aika normaaleja juttuja:)

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:54"]Onhan mulla leveä mutta lyhyt jalka, kengännumero alkaa kolmosella:D sama juttu oli kalussa, sen sä jo tiesitkin:) Mieskin on lyhkänen, mutta en kovin leveä ole, aika hoikka mies. Mites ne ovenkarmit lähti, oliko liian iso mies jota makkariin yritit lykätä?:D Kerran parikymppisenä mentiin silloisen tyttöystävän kanssa leirintäalueelle heidän porukoitten vaunulle viikonloppua viettämään, veljensä oli tämän vaunun vienyt sinne muutamaa päivää aiemmin ja kertoi että kaikki on kunnossa muutaku meette vain. Mehän mentiin ja päädyttiin tottakai sekstailemaan, siirryttiin vaunun takaosaan ja huhheijakkaa vaunu kippasi pystyyn kesken kiihkeintä seksiä ja ovi pamahti auki. Olihan hänen veljensä tosiaan vieny sen vaunun, mutta oli unohtanut vaunun tukijalat pois ja kun painopiste siirtyi taakse niin kippaahan se. Oli muuten pikkasen noloa ja tapahtumalle oli silminnäkijöitä vaikka kuinka. Jälkeenpäin asialle naurettiin useinkin...:D Mies 30v [/quote] Niin, veikeä tasku-ukkeli kokonaisuudessaan:) Sua olis hyvä kuljettaa mukana, mahtuisit kätevästi matkalaukkuun. Siis ne ovenkarmit jäi mulla käteen, kun oltiin miehen 60-luvun poikamiesläävässä. Seisoin oviaukossa ja otin tukea karmeista miehen vedellessä takaa. Sit ne vaan läks irti:D Onkos sulla muita noloja sattumuksia tuon asuntovaunukeikauksen lisäks? Olis kiva kuulla:) Mulla on niin tylsä panohistoria kuin olla ja voi. Ei pahoja idareita eikä kauheita töppäyksiä. Mitä nyt pari kertaa pitäny lopettaa kesken ärtyvän paksusuolen takia, oksennus kalun päälle ja kesken kaiken alkaneet menkat. Aika normaaleja juttuja:) N31

[/quote]

Mähän oon pienempi mitä sä tiedätkään, me käytetään tuon eukokkeen kanssa samoja kenkiä ku samankokonen jalka, autolla ajetaan samoilla säädöillä ja usko tai älä mutta mä saan aina tuolle pieneks menneet vaatteet, mulla on monet tuon vanhat väliasut ja huppareita käytössä, yks päivä vihjailinki että koska saan ne stringit, naurahti vaan että oho oho:D sänky on kerran räsähtäny lattiaan kesken kovimman jyystön ja no useamman kerran on yllätetty  kesken seksin kun likan äiti on paukassu huoneeseen ja olis niin ollu kiva nopee kysyä että tuut sä mukaan:D on muutama nolo juttu sitten mitä en maksustakaan täällä kertois. Mies 30v

Vierailija
24/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi rähmä, oisin niin halunnut tietää niitä oikeesti nolojakin juttuja. Oot kyllä niin hauska tapaus, että olis tosi kiva tutustua paremmin:) Harmi, että asut "vähän" kaukana:D Mekin ajetaan mun miehen kanssa samoilla säädöillä vaikka se on mua 9 senttiä pitempi. Mä en ole kyllä niin tarkka säädöistä muutenkaan, kuhan taustapeili on suunnilleen kohillaan. Raskaudet kasvatti mun jalkaa niin paljon, että voidaan lainailla kenkiä (mun ukolla myös pienehkö jalka pituuteensa nähden). Ja ukon housunlahkeet jää mulle monta senttiä liian lyhyeks:D Mutta haitanneeko tuo mittään:) Jos sulla on räpyläjalka niin sun tytöt ei sitten varmaan koskaan käytä italialaisia korkkareita ja kiroo isänsä alimpaan helvettiin.

N31

Vierailija
25/46 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokeillut kaikkea luomusta trimmattuun ja posliiniin, mutta ei karvoilla ole ollut mitään vaikutusta seksielämään. Mulla oli joskus alle kaksikymppisenä pakkomielle pitää paikat karvattomana, mutta nykyään annan olla luonnontilassa ja sheivaan korkeintaan bikinirajat.

Vierailija
26/46 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"]

No voi rähmä, oisin niin halunnut tietää niitä oikeesti nolojakin juttuja. Oot kyllä niin hauska tapaus, että olis tosi kiva tutustua paremmin:) Harmi, että asut "vähän" kaukana:D Mekin ajetaan mun miehen kanssa samoilla säädöillä vaikka se on mua 9 senttiä pitempi. Mä en ole kyllä niin tarkka säädöistä muutenkaan, kuhan taustapeili on suunnilleen kohillaan. Raskaudet kasvatti mun jalkaa niin paljon, että voidaan lainailla kenkiä (mun ukolla myös pienehkö jalka pituuteensa nähden). Ja ukon housunlahkeet jää mulle monta senttiä liian lyhyeks:D Mutta haitanneeko tuo mittään:) Jos sulla on räpyläjalka niin sun tytöt ei sitten varmaan koskaan käytä italialaisia korkkareita ja kiroo isänsä alimpaan helvettiin. N31

[/quote]

Mulla on myös yksityisyys enkä kerro kaikkea. Et sä tiedä missä mä asun etkä paljoa mitään muutakaan:D Nyt on jännät ajat menossa täällä:D Mies 30v

Vierailija
27/46 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"]

No voi rähmä, oisin niin halunnut tietää niitä oikeesti nolojakin juttuja. Oot kyllä niin hauska tapaus, että olis tosi kiva tutustua paremmin:) Harmi, että asut "vähän" kaukana:D Mekin ajetaan mun miehen kanssa samoilla säädöillä vaikka se on mua 9 senttiä pitempi. Mä en ole kyllä niin tarkka säädöistä muutenkaan, kuhan taustapeili on suunnilleen kohillaan. Raskaudet kasvatti mun jalkaa niin paljon, että voidaan lainailla kenkiä (mun ukolla myös pienehkö jalka pituuteensa nähden). Ja ukon housunlahkeet jää mulle monta senttiä liian lyhyeks:D Mutta haitanneeko tuo mittään:) Jos sulla on räpyläjalka niin sun tytöt ei sitten varmaan koskaan käytä italialaisia korkkareita ja kiroo isänsä alimpaan helvettiin. N31

[/quote]

Mulla on myös yksityisyys enkä kerro kaikkea. Et sä tiedä missä mä asun etkä paljoa mitään muutakaan:D Nyt on jännät ajat menossa täällä:D Mies 30v
[/quote]

Totta kai on jokaisella yksityisyys:) Minäkin pidän omastani kiinni. Olenpahan vain huomannut, että palstalta voi ihan oikeasti löytää kavereitakin. En olisi uskonut ennen kuin ystävystyin erään herran kanssa. Mutta joo, mitäs sielä jännätään?

N31/N32v

Vierailija
28/46 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"] No voi rähmä, oisin niin halunnut tietää niitä oikeesti nolojakin juttuja. Oot kyllä niin hauska tapaus, että olis tosi kiva tutustua paremmin:) Harmi, että asut "vähän" kaukana:D Mekin ajetaan mun miehen kanssa samoilla säädöillä vaikka se on mua 9 senttiä pitempi. Mä en ole kyllä niin tarkka säädöistä muutenkaan, kuhan taustapeili on suunnilleen kohillaan. Raskaudet kasvatti mun jalkaa niin paljon, että voidaan lainailla kenkiä (mun ukolla myös pienehkö jalka pituuteensa nähden). Ja ukon housunlahkeet jää mulle monta senttiä liian lyhyeks:D Mutta haitanneeko tuo mittään:) Jos sulla on räpyläjalka niin sun tytöt ei sitten varmaan koskaan käytä italialaisia korkkareita ja kiroo isänsä alimpaan helvettiin. N31 [/quote] Mulla on myös yksityisyys enkä kerro kaikkea. Et sä tiedä missä mä asun etkä paljoa mitään muutakaan:D Nyt on jännät ajat menossa täällä:D Mies 30v [/quote] Totta kai on jokaisella yksityisyys:) Minäkin pidän omastani kiinni. Olenpahan vain huomannut, että palstalta voi ihan oikeasti löytää kavereitakin. En olisi uskonut ennen kuin ystävystyin erään herran kanssa. Mutta joo, mitäs sielä jännätään? N31/N32v

[/quote]

En minä täältä etsi kyllä kavereita, tosin joku kiva kesäkissa vois ilmottautua hyvään hoitoon:) Noita vauvajuttuja jännitellään kovasti... Mies 30v

Vierailija
29/46 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä?

N32v

Vierailija
30/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:34"]

En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä? N32v

[/quote]

Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa olla se hetki että päivänä minä hyvänsä voi putkahtaa ulos, tuo on syyskuussa astutettu:D Uhkasin kyllä tuolle porsivalle että en sitä aio omakseni tunnustaa. Uhkas heti että katotaanko, mä sanoin että mähän uskallan sille tädille joka joutavia kyselee sanoa suoraan että mähän en oo mulkkuani tuossa vitussa uittanu:D Nyt on kuule kesäkissa hakusessa. Mies 30v

Vierailija
31/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:34"]

En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä? N32v

[/quote]

Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa olla se hetki että päivänä minä hyvänsä voi putkahtaa ulos, tuo on syyskuussa astutettu:D Uhkasin kyllä tuolle porsivalle että en sitä aio omakseni tunnustaa. Uhkas heti että katotaanko, mä sanoin että mähän uskallan sille tädille joka joutavia kyselee sanoa suoraan että mähän en oo mulkkuani tuossa vitussa uittanu:D Nyt on kuule kesäkissa hakusessa. Mies 30v
[/quote]

Noh, mun mies totesi tuplista, että tunnustan tuon toisen, mutta toi toinen ei oo mun. Kyllä siinä naama putosi nuorella kesäharjoittelijalla. Että pistä paremmaks. Vai kesäkissaa? Sillä tiellä taas.

N32v

Vierailija
32/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:34"] En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä? N32v [/quote] Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa olla se hetki että päivänä minä hyvänsä voi putkahtaa ulos, tuo on syyskuussa astutettu:D Uhkasin kyllä tuolle porsivalle että en sitä aio omakseni tunnustaa. Uhkas heti että katotaanko, mä sanoin että mähän uskallan sille tädille joka joutavia kyselee sanoa suoraan että mähän en oo mulkkuani tuossa vitussa uittanu:D Nyt on kuule kesäkissa hakusessa. Mies 30v [/quote] Noh, mun mies totesi tuplista, että tunnustan tuon toisen, mutta toi toinen ei oo mun. Kyllä siinä naama putosi nuorella kesäharjoittelijalla. Että pistä paremmaks. Vai kesäkissaa? Sillä tiellä taas. N32v

[/quote]

No mistä teistä porsivista tietää ketä ootte höylänny meidän kilttien rehellisten miesten seläntakana? Välillä on syytä epäillä.  En mä muuten mutta jos tai kun lähen uusille seikkailuille se olis paljon edullisempaa jos ei sitä tunnustusta tee, muuten voin huolta pitää. Kyllä nyt on vähän alkanu tekee mieli kesäkissaa... Mies 30v

Vierailija
33/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:34"] En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä? N32v [/quote] Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa olla se hetki että päivänä minä hyvänsä voi putkahtaa ulos, tuo on syyskuussa astutettu:D Uhkasin kyllä tuolle porsivalle että en sitä aio omakseni tunnustaa. Uhkas heti että katotaanko, mä sanoin että mähän uskallan sille tädille joka joutavia kyselee sanoa suoraan että mähän en oo mulkkuani tuossa vitussa uittanu:D Nyt on kuule kesäkissa hakusessa. Mies 30v [/quote] Noh, mun mies totesi tuplista, että tunnustan tuon toisen, mutta toi toinen ei oo mun. Kyllä siinä naama putosi nuorella kesäharjoittelijalla. Että pistä paremmaks. Vai kesäkissaa? Sillä tiellä taas. N32v

[/quote]

No mistä teistä porsivista tietää ketä ootte höylänny meidän kilttien rehellisten miesten seläntakana? Välillä on syytä epäillä.  En mä muuten mutta jos tai kun lähen uusille seikkailuille se olis paljon edullisempaa jos ei sitä tunnustusta tee, muuten voin huolta pitää. Kyllä nyt on vähän alkanu tekee mieli kesäkissaa... Mies 30v
[/quote]

Niin monta ku sä niitä mukuloita nussit, niin monta sä niitä elatat. Lapsen oikeus on se ja kaikki miehet, jotka siitä yrittää päästä liukenemaan, joutaa mun puolestani ladon taakse ja niskalaukaus ratkasee rahahuolet. Aikuisia ihmisiä miehetkin on ja vastaa tekemisistään. Isyystestin voit vaatia, kun on avioton lapsi. Mun mies joutuis erotessa maksaan muksuista vähintään 1200 kuussa. Muksut tulee kalliiks, kannattaa miettiä kenen kanssa niitä vääntää ja kuinka paljon on varallisuutta säätää. Kai niitä kesäkissoja on iskurit ja tinderit täynnä. Emt. En ole käyttänyt. Tai kerran oon käyttä iskuria:)

N32v

Vierailija
34/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:26"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:34"] En mäkään etsinyt. Kompastuin sattumalta. Eihän teidän vauvan vielä pitänyt syntyä? N32v [/quote] Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa olla se hetki että päivänä minä hyvänsä voi putkahtaa ulos, tuo on syyskuussa astutettu:D Uhkasin kyllä tuolle porsivalle että en sitä aio omakseni tunnustaa. Uhkas heti että katotaanko, mä sanoin että mähän uskallan sille tädille joka joutavia kyselee sanoa suoraan että mähän en oo mulkkuani tuossa vitussa uittanu:D Nyt on kuule kesäkissa hakusessa. Mies 30v [/quote] Noh, mun mies totesi tuplista, että tunnustan tuon toisen, mutta toi toinen ei oo mun. Kyllä siinä naama putosi nuorella kesäharjoittelijalla. Että pistä paremmaks. Vai kesäkissaa? Sillä tiellä taas. N32v [/quote] No mistä teistä porsivista tietää ketä ootte höylänny meidän kilttien rehellisten miesten seläntakana? Välillä on syytä epäillä.  En mä muuten mutta jos tai kun lähen uusille seikkailuille se olis paljon edullisempaa jos ei sitä tunnustusta tee, muuten voin huolta pitää. Kyllä nyt on vähän alkanu tekee mieli kesäkissaa... Mies 30v [/quote] Niin monta ku sä niitä mukuloita nussit, niin monta sä niitä elatat. Lapsen oikeus on se ja kaikki miehet, jotka siitä yrittää päästä liukenemaan, joutaa mun puolestani ladon taakse ja niskalaukaus ratkasee rahahuolet. Aikuisia ihmisiä miehetkin on ja vastaa tekemisistään. Isyystestin voit vaatia, kun on avioton lapsi. Mun mies joutuis erotessa maksaan muksuista vähintään 1200 kuussa. Muksut tulee kalliiks, kannattaa miettiä kenen kanssa niitä vääntää ja kuinka paljon on varallisuutta säätää. Kai niitä kesäkissoja on iskurit ja tinderit täynnä. Emt. En ole käyttänyt. Tai kerran oon käyttä iskuria:) N32v

[/quote]

Joo ei se niin totista, kyllä mä muksuni elätän. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin että mistä tuo vähintään 1200? Mä en juuri saa tuota enempää palkkaa kuussa puhtaana käteen ja silti mä elätän meidän koko helahoidon täällä. Aina nyt iskurissa ja suomi24 pitää profiilit olla ettei tarjonta mee sivu suun, molemmat löytyy:D

Vierailija
35/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiva, pitäisköhän mennä kattoon:) Siis se summahan on laskettu lasten menoista ja heidän asumiskuluista. Meillä siihen tulee kahden judo harrastukset päälle ja kahden erikoissairaanhoito. Kyllä sitä vaan kertyy. Ja suhteutetaan tuloihin tietty. Jos on mistä maksaa, sitten maksaa. Mun mies tekee käteen nelisen tonnia kuussa vähän kuusta riippuen. Lasten elintaso ei periaatteessa saa pudota, jos ei ole täysin pakko. Mietis nyt jo asunnonkin kuluja neljän muksun kanssa. Kun tällä hetkellä meillä on asumiskulut vaan 1200/kk, niin paljonko se olisi erillään asuessa kahdesta kodista...

N32v

Vierailija
36/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:44"]

Ai kiva, pitäisköhän mennä kattoon:) Siis se summahan on laskettu lasten menoista ja heidän asumiskuluista. Meillä siihen tulee kahden judo harrastukset päälle ja kahden erikoissairaanhoito. Kyllä sitä vaan kertyy. Ja suhteutetaan tuloihin tietty. Jos on mistä maksaa, sitten maksaa. Mun mies tekee käteen nelisen tonnia kuussa vähän kuusta riippuen. Lasten elintaso ei periaatteessa saa pudota, jos ei ole täysin pakko. Mietis nyt jo asunnonkin kuluja neljän muksun kanssa. Kun tällä hetkellä meillä on asumiskulut vaan 1200/kk, niin paljonko se olisi erillään asuessa kahdesta kodista... N32v

[/quote]

Niin sama juttuhan se on nytki. Meillä joku 900€ kuussa asumiskulut ja mä maksan ne 101% siihen lisäksi maksan 80% ruoka ja muut kulut lisäksi. Mies 30v

Vierailija
37/46 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:44"]

Ai kiva, pitäisköhän mennä kattoon:) Siis se summahan on laskettu lasten menoista ja heidän asumiskuluista. Meillä siihen tulee kahden judo harrastukset päälle ja kahden erikoissairaanhoito. Kyllä sitä vaan kertyy. Ja suhteutetaan tuloihin tietty. Jos on mistä maksaa, sitten maksaa. Mun mies tekee käteen nelisen tonnia kuussa vähän kuusta riippuen. Lasten elintaso ei periaatteessa saa pudota, jos ei ole täysin pakko. Mietis nyt jo asunnonkin kuluja neljän muksun kanssa. Kun tällä hetkellä meillä on asumiskulut vaan 1200/kk, niin paljonko se olisi erillään asuessa kahdesta kodista... N32v

[/quote]

Niin sama juttuhan se on nytki. Meillä joku 900€ kuussa asumiskulut ja mä maksan ne 101% siihen lisäksi maksan 80% ruoka ja muut kulut lisäksi. Mies 30v
[/quote]

Meillä on helppo jako. Kaikki tulee miehen tilille (myös mun onnettomat tuet) ja minä huolehdin kaikesta taloudesta. Ei tuo taida edes tietää paljonko se milloinkin tienaa tai paljonko sillä on sijotuksia tms :D

N32v

Vierailija
38/46 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappa N32 mun kesäkissaksi? Mies 30v

Vierailija
39/46 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Mähän oisin ihan liian horo sulle ja oon vähän kaukana kaiketi. Vaikka olishan se varmaan tosi kivaa ;)  N32v

Vierailija
40/46 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Mähän oisin ihan liian horo sulle ja oon vähän kaukana kaiketi. Vaikka olishan se varmaan tosi kivaa ;)  N32v

[/quote]

Musta on alkanu tuntumaan että et sä taida ollakkaan horo jos kerran tuntumakin karjulles löytyy. Kun se oikeasti horo on sama ku iso saavi kylmää vettä ja lopputulos on myös sama:D Mutta mä ajattelinki että aina ohimennen vois nuolasta? Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme