Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomutussuisia ja seksiaktiivisia, nuoria?

Vierailija
06.05.2015 |

Onko kuinka moni nuori nainen, miksei vanhempikin, vielä ihan kunnolla luomutussukarvojen kera mutta silti seksissä erittäin aktiivinen? Suuseksiä, leluja jne mutta silti alapäässä karvoitus luojan luomassa tilassa, ei mitään siistimisiä. Oma mies vai harrastatko jopa yhden illan suhteita täysin sheivaamattomalla alapäällä?

Itse miehenä pidän säälinä, että sellaisia 25-30v nuoria leidejä enää näe jolla olisi housuissa kunno pehkokarvoitus. Ajatuksena erittäin kiihottava se jos yhdenillan suhteessa nainen olisi rietas ja kiinnostunut seksistä ja niin itsevarma ettei ole kokenut mitään tarvetta leikellä karvojaan vaan luottaa siihen, että mies kyllä haluaa ja himoitsee!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heitä vielä löytyy, ovat kyllä maailman seksikkäimpiä naaraita sängyssä. Omakin euggo on täysin luomu, en antais edes ajella pilluaan, ei tosin mahdu tuohon ikähaitariin puuma kun on. Mies 30v

Vierailija
2/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:15"]

Kyllä heitä vielä löytyy, ovat kyllä maailman seksikkäimpiä naaraita sängyssä. Omakin euggo on täysin luomu, en antais edes ajella pilluaan, ei tosin mahdu tuohon ikähaitariin puuma kun on. Mies 30v

[/quote]

Oikein niinkuin kahdella g:llä kirjoitettuna.

Joopa joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki naiset, jotka eivät ajele tuheroaan, ole luomuja??

Nainen 35

Vierailija
4/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:36"]

Eikös kaikki naiset, jotka eivät ajele tuheroaan, ole luomuja??

Nainen 35

[/quote]

Ovat ovat, mutta moni väittää olevansa karvallinen tai "luomu" ja silti ollaan sheivattu alhaalta kaikki pois ja edessä lyhennetty kolmio tai viiva.

Vierailija
5/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan.

N31

Vierailija
6/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt sitä ikäluokkaa, jolle on opetettu, että sääret ja kainalot pidetään sileinä.

itse olen lisännyt siihen myös siistityn bikinirajan tai kiitoradan.

Vierailija
7/46 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups

Vierailija
8/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl ajele alapääkarvoja kyl kenenkään vuoksi tai välttämättä muitakaan karvoja. Pitäs olla joka toinen päivä ajelemassa millo mitäki paikkaa, että joo ei kiitos jaksa. Jos karvat inhottaa nii voi äijä lähtä käveleen. Ei kyl oo haitannu mun seksielämää lainkaan.  

Vierailija
9/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:25"]

Mä en kyl ajele alapääkarvoja kyl kenenkään vuoksi tai välttämättä muitakaan karvoja. Pitäs olla joka toinen päivä ajelemassa millo mitäki paikkaa, että joo ei kiitos jaksa. Jos karvat inhottaa nii voi äijä lähtä käveleen. Ei kyl oo haitannu mun seksielämää lainkaan.  

[/quote]

Aja edes partasi

Vierailija
10/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"]

Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31

[/quote]

Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+.

Vierailija
11/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"]

Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31

[/quote]

Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+.
[/quote]

Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:)

N31

Vierailija
12/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli pantua sellaista nuorikkoa, oisko ollut 27 ja sillä oli kyllä mahtavat karvat. Ainoa mikä häiritsi, oli se että kyseli koko ajan, onko mulla hyvät tissit/perse? No onhan ne noin nuorella.

t. m-50

Vierailija
13/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31

[/quote]

Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v

Vierailija
14/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31

[/quote]

Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v
[/quote]

Hemmetin nulikka noita sun juttujas:) Osaatkin varmaan sitten sanoa, että kuinkas yleistä se ilman alkkareita kulkeminen sitten onkaan?

N31

Vierailija
15/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31 [/quote] Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v [/quote] Hemmetin nulikka noita sun juttujas:) Osaatkin varmaan sitten sanoa, että kuinkas yleistä se ilman alkkareita kulkeminen sitten onkaan? N31

[/quote]

Kyllä jotkut ihan avoimella alapäällä kulkevat, parhaita paloja on kun näki että ahaa tuolla muijalla on alapää treenit menossa näyttäis olevan geishakuulat vitussa kauppareissulla,  toisella on lävistys vitussa ja roikkuu ketju jossa timantti, kaikkein härskeintä on kunnon majavavittu:D Mies 30v

Vierailija
16/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31 [/quote] Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v [/quote] Hemmetin nulikka noita sun juttujas:) Osaatkin varmaan sitten sanoa, että kuinkas yleistä se ilman alkkareita kulkeminen sitten onkaan? N31

[/quote]

Kyllä jotkut ihan avoimella alapäällä kulkevat, parhaita paloja on kun näki että ahaa tuolla muijalla on alapää treenit menossa näyttäis olevan geishakuulat vitussa kauppareissulla,  toisella on lävistys vitussa ja roikkuu ketju jossa timantti, kaikkein härskeintä on kunnon majavavittu:D Mies 30v
[/quote]

Oot sie kyllä härski ukkeli:) Ja mua sanotaan härskiksi akaksi, kun juttelen vaan asioista niitten oikeilla nimillä. Seuraavaksi, ku joku sanoo mua taas rivoksi niin täytyy vastata, että ei mulla sentään ole peiliä popoissa:D Ja kyllähän se kunnon majava vaan on upea ilmestys, ei siitä pääse mihkään.

N31

Vierailija
17/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun ootte rivoja. Kukaan ei uskalla olla noin rivo täällä. Koittakaa panna vielä rivommaksi. Seksissä mitään rivoa ole. Se on vain teidän päässä tollot. Oliko lapsena ahdas ilmapiiri?

Vierailija
18/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:08"]

Voi että kun ootte rivoja. Kukaan ei uskalla olla noin rivo täällä. Koittakaa panna vielä rivommaksi. Seksissä mitään rivoa ole. Se on vain teidän päässä tollot. Oliko lapsena ahdas ilmapiiri?

[/quote]

Jos jollain on ollu lapsena ahdas ilmapiiri se olet sä. Et varmaan naura tai et osaa nauraa elämässäsi niille pienillekkin asioille, jos ei peili kengänkärjessä ole yhtään härskiä niin katso peiliin. Mies 30v

Vierailija
19/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31 [/quote] Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v [/quote] Hemmetin nulikka noita sun juttujas:) Osaatkin varmaan sitten sanoa, että kuinkas yleistä se ilman alkkareita kulkeminen sitten onkaan? N31 [/quote] Kyllä jotkut ihan avoimella alapäällä kulkevat, parhaita paloja on kun näki että ahaa tuolla muijalla on alapää treenit menossa näyttäis olevan geishakuulat vitussa kauppareissulla,  toisella on lävistys vitussa ja roikkuu ketju jossa timantti, kaikkein härskeintä on kunnon majavavittu:D Mies 30v [/quote] Oot sie kyllä härski ukkeli:) Ja mua sanotaan härskiksi akaksi, kun juttelen vaan asioista niitten oikeilla nimillä. Seuraavaksi, ku joku sanoo mua taas rivoksi niin täytyy vastata, että ei mulla sentään ole peiliä popoissa:D Ja kyllähän se kunnon majava vaan on upea ilmestys, ei siitä pääse mihkään. N31

[/quote]

No älähän nyt, jostainsyystä näin ilmojen lämmetessä kun alkaa naisilla näkymään hameita, tulee usein tuo ajatus että olisipa peili kengänkärjessä niin vois vähän tiirailla yläilmoja onko tänää  poutainen vai sateinen sää:D voisiko joku kengän valmistaja ottaa vinkkinä että voisi alkaa valmistamaan sellaista xl lestillä olevaa miesten mallin kenkää jossa peili kengänkärjessä:D Kerroppas tänne joku sun hyvä seksimoka. Mä voin jossain vaiheessa kertoa tositarinani kun asuntovaunu "kaatui" (nousi pystyyn) ihan viittävaille laukeamis tilanteessa. Tekevälle sattuu:D Mies 30v

Vierailija
20/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 06:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:00"] Kesäisin löytyy täältäkin. Tosin, en minäkään tuohon ikähaarukkaiseen mahdu, puuma satun olemaan minäkin:) Ja minä en ole edes kiinnostunut mieheni mielipiteestä karvoitukseni osalta. Pidän kuinka itse haluan. N31 [/quote] Kysyisin pidätkö kesällä alkkareita?. Minä en jotta munat pääsee tuulettumaanM50+. [/quote] Hameiden kanssa en, housujen kanssa pidän. Sen takia mulla on pitkässä turkissa kesät, että pysyy tuoksut raikkaampana, kun ei hiki ja limat muhi suoraan iholla. Joskus koittanut olla karvaton tai lyhyellä karvalla kesällä ja parissa päivässä pesuista huolimatta haiskahti ikävästi. Ja tykkään kyllä luomuturresta ihan muutenkin:) N31 [/quote] Huh! Onneksi mulla on se peili kengänkärjessä,  kesä pelastettu:D Mies 30v [/quote] Hemmetin nulikka noita sun juttujas:) Osaatkin varmaan sitten sanoa, että kuinkas yleistä se ilman alkkareita kulkeminen sitten onkaan? N31 [/quote] Kyllä jotkut ihan avoimella alapäällä kulkevat, parhaita paloja on kun näki että ahaa tuolla muijalla on alapää treenit menossa näyttäis olevan geishakuulat vitussa kauppareissulla,  toisella on lävistys vitussa ja roikkuu ketju jossa timantti, kaikkein härskeintä on kunnon majavavittu:D Mies 30v [/quote] Oot sie kyllä härski ukkeli:) Ja mua sanotaan härskiksi akaksi, kun juttelen vaan asioista niitten oikeilla nimillä. Seuraavaksi, ku joku sanoo mua taas rivoksi niin täytyy vastata, että ei mulla sentään ole peiliä popoissa:D Ja kyllähän se kunnon majava vaan on upea ilmestys, ei siitä pääse mihkään. N31

[/quote]

No älähän nyt, jostainsyystä näin ilmojen lämmetessä kun alkaa naisilla näkymään hameita, tulee usein tuo ajatus että olisipa peili kengänkärjessä niin vois vähän tiirailla yläilmoja onko tänää  poutainen vai sateinen sää:D voisiko joku kengän valmistaja ottaa vinkkinä että voisi alkaa valmistamaan sellaista xl lestillä olevaa miesten mallin kenkää jossa peili kengänkärjessä:D Kerroppas tänne joku sun hyvä seksimoka. Mä voin jossain vaiheessa kertoa tositarinani kun asuntovaunu "kaatui" (nousi pystyyn) ihan viittävaille laukeamis tilanteessa. Tekevälle sattuu:D Mies 30v
[/quote]

Onko sulla ankka vankka jalat vai? Eipä mulle oikeastaan ole kovin ihmeellisiä mokia käynyt. Ovenkarmit jäi käteen kerran ja se oli ehkä noloa nuorena plikkana, kun en tiennyt ettei kalvot oo revenneet vaikka olin jo kahdenkin pojan/miehen kanssa ollut. Tuli sitten kolmannen vuoro ja olikin sellainen 22 vuotias mies ja kalukin varmaan saavuttanut täydet mitat. Paksumpi ainakin, kun aikasemmilla. Kyllä muuten rääkäsin ku tapettava sika, kun mies rysäytti sisään:) Ihan vedetkin tulvahti silmiin. Äijä pelästy niin, että seisokki lopahti kokonaan:D Mutta siinä varmaan ne mokat.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän