Metropolia pääsykokeet 2015
Onko joku saanut jo pääsykoekutsun Hakujärjestykseni oli seuraava:
1. Suuhygienisti 2. Optometristi 3. Röntgenhoitaja 4. Kätilö 5. Sairaanhoitaja
Kommentit (62)
Onko sosionomi koekutsuja tullut jo? monimuoto tai päivätoteutus??
Sosionomi monimuoto tuli jo... 13:30 tänään.
Otin Metropoliaan yhteyttä ja sanoivat sieltä, että sote-kutsut pitäisivät tulla keskiviikon ja torstain aikana
Nyt oli tullut tänne kutsu tänään 15.45. 1. Kätilö 2. Ensihoito 3. Terveydenhoitaja 4. Sairaanhoitaja. Jee!
Niin ja lähtöpisteitä mulla 24.
T. 46
Kätilö ja rh tuli metropoliaaaan!!! JES!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:08"]Kätilö ja rh tuli metropoliaaaan!!! JES!
[/quote]
Onneksi olkoon! Paljonko sulla oli lähtöpisteitä?
No ethän sinä hakija vielä edes tiedä että saatko mitään pääsykoekutsua
Hei, joko olette nyt saaneet pääsykoekutsun?? Siellä luki viikon 22 alussa. Eikös maanantai ja tiistai nimenomaan ole niitä alkuviikon päiviä...
mulle tuli siis kätilö ja rh metropoliaan. lähtöpisteinä toisiksi parhaat, keskiarvolla 2.61. :) jos muita jotka pääsee niin vois facessa tehä preppaus ryhmän!
Mistä näkee ne lähtöpisteet? Mulle tuli kutsu sekä ensihoito- että sairaanhoitokoulutukseen :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:41"]
Mistä näkee ne lähtöpisteet? Mulle tuli kutsu sekä ensihoito- että sairaanhoitokoulutukseen :)
[/quote]
Siis valintakokeeseen :D:D Ei nyt suoraan koulutukseen...
Onko kellään tullut vielä kutsua toimintaterapiaan?
Kutsu tuli sh linjalle, joka oli 2. Hakutoiveeni :)
Onko kutsuja tullut optometrian valintakokeeseen? :) Itsellä on vähän nippanappa lähtöpisteiden kanssa, joten jännityksellä on odoteltu kutsua tämä viikko..
Kätilötyön kutsua täällä odotellaan todella kuumeisesti. Tosi huonosti hoidettu kyllä tää kutsuprosessi, ilmeisesti aiempinakin vuosina ollut häikkää. Tyyliin viime vuonna joku oli saanut kutsun edellisenä yönä, koska järjestelmät niin sanotusti ei toimineet :o
Mut harras toive ois pääst kokeeseen asti, koska luettukin on. Kertokaahan jengi, jos saatte kätilötyöhön lisää kutsuja..! Aika ristiriitaista tietoa hakijapalvelutkin näemmä antavat, kun luvataan tän päivän aikana TAI huomenna TAI perjantaina.
Kiitos paljon, tämä tieto lievitti hieman pelkoa rannalle jäämisestä.Toivottavasti kutsu kokeisiin tulee niin sinulle kuin minulle :)