Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metropolia pääsykokeet 2015

Vierailija
06.05.2015 |

Onko joku saanut jo pääsykoekutsun Hakujärjestykseni oli seuraava:
1. Suuhygienisti 2. Optometristi 3. Röntgenhoitaja 4. Kätilö 5. Sairaanhoitaja

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vieläkään.. Mukavasti laskee motia lukea kun kokoajan miettii lukeeko turhaan -.-

Vierailija
22/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:25"]

Joo, itse olen hakenut yhteishaus nyt 6kertaa enkä kertaakaan ole päässyt pääsykokeisiin asti- harmittanut ylilujaa joka vuosi mutta minkäs sille voi L:n hakijoiden joukossa ja jos johonkin tiettyyn alaan on ryntäys. Saa nähdä kuinka tänä vuonna käy. Olis aika jees, jos tuohon hakujärjestelmään tulis systeemi, et ku on hakenu esim 3kertaa samaan paikkaan annettais mahdollisuus edes pääsykokeisiin niin voisi innokkaat M:n hakijatki joskus päästä opiskelemaan mitä todella haluaa. Mut katsotaan, vielä lippu korkealla odottelen! Tsemppiä kaikille hakuihin!

[/quote]

Pikemminkin jos olet hakenut kolme kertaa niin pitäis ehkä tajuta ettei pääse. Paitsi korottamalla vaikka niitä arvosanoja. 

Vai ootko vaan 6 kertaa hakenut ja toivonut aina parempaa tulosta muuttamatta itse mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te luette pääsykokeita varten...?

Vierailija
24/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut kutsua tännekkään. Ihme toimintaa kun jättävät näin viime tippaan :(

Vierailija
25/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienistien pääsykokeissa on metropoliassa kahdella edelliskerralla kysytty suun terveyden ja yleisterveyden välisestä yhteydestä siinä aineistokokeessa (sama teksti kummallakin kerralla). Ehkä tällä kertaa ois jo eri tekstin vuoro. :p

Vierailija
26/62 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolian sivuilla lukee että sote pääsykokeisiin on viivästynyt pääsykoekutsut että pitäisi kuulemma todennäköisesti tulla huomenna 27.5

Vierailija
27/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tullut kutsua?
T. Kuumeinen kutsun odottaja..

Vierailija
28/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä...

Vierailija
29/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vielä...

Vierailija
30/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä on toivoa...

Vierailija
31/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo saapui.

Vierailija
32/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin siis ilman :(

Vierailija
33/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut, ja hain koulutusohjelmaan johon kutsutaan kaikki kokeisiin...

Vierailija
34/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on jo saanut kutsun, voisiko hän ilmoittaa myös mihin koulutukseen on hakenut? Itse hain jalkaterapiaopintoihin enkä ole vielä saanut kutsua.

Vierailija
35/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:25"]

Joo, itse olen hakenut yhteishaus nyt 6kertaa enkä kertaakaan ole päässyt pääsykokeisiin asti- harmittanut ylilujaa joka vuosi mutta minkäs sille voi L:n hakijoiden joukossa ja jos johonkin tiettyyn alaan on ryntäys. Saa nähdä kuinka tänä vuonna käy. Olis aika jees, jos tuohon hakujärjestelmään tulis systeemi, et ku on hakenu esim 3kertaa samaan paikkaan annettais mahdollisuus edes pääsykokeisiin niin voisi innokkaat M:n hakijatki joskus päästä opiskelemaan mitä todella haluaa. Mut katsotaan, vielä lippu korkealla odottelen! Tsemppiä kaikille hakuihin!

[/quote]

Pikemminkin jos olet hakenut kolme kertaa niin pitäis ehkä tajuta ettei pääse. Paitsi korottamalla vaikka niitä arvosanoja. 

Vai ootko vaan 6 kertaa hakenut ja toivonut aina parempaa tulosta muuttamatta itse mitään?

[/quote]

Kyllä kannatti vaan seitsemännen kerran yrittää sillä nyt kutsu tuli kuin tuli! En tiedä mitä mun olisi pitänyt tehdä aiemmin toisin sinun mielestäni, mutta eipä sen väliä.

Sanottakoon, että monenlaista olen tehnykin ja ollut aikeissa korotella arvosanoja, mutta se ei ihan ilmaista ole kuten varmasti moni tietää. Se ei siis ole ollut ensisijainen vaihtoehtoni.

Mut joo, nyt koulupaikkaa nappaamaan! Tsemppiä kaikille kokeisiin!

Vierailija
36/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaterapiaan kutsu tuli tänään - onko kellekään tullut osteopatiaan vielä kutsua?

Vierailija
37/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaanhoitaja kutsuja tullut jo tänään?

Vierailija
38/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hain 1. kätilö 2. sh 3. rh 4. eh .5 bioanalyytikko.. onko kuulunut? 

Vierailija
39/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hakutoiveina 1. Ensihoito 2. Sairaanhoito. Ei oo tullu kutsua

Vierailija
40/62 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Riia,

Opetushallituksen esivalinta-ajoissa on ilmennyt ongelmia, jonka takia valintakoekutsujen lähettäminen on viivästynyt. Sosiaali- ja terveysalojen valintakoekutsujen postitus on aloitettu tänään. Kutsut pyritään lähettämään tänään tai viimeistään tällä viikolla sähköpostitse. Valitettavasti uusi järjestelmä ei ole toiminut ajallisesti niin kuin luvattiin. Asia koskee kaikkien ammattikorkeakoulujen esivalinta-ajoja sosiaali- ja terveysalalla.

Onnea hakuun!

^huutelin perään... kiva odotella tämä viikko stressissä. yritä siinä sitten lukea ja järkätä valmistujaisia.. ei kiva. ei yhtään. lähihoitajaksi valmistun keskiarvolla 2.61. (1-3) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi