Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään personal traineria tms? :)

Vierailija
06.05.2015 |

Elikkä haluaisin saada ns. määrätyt fiksut lenkki ja 'treeni'kerrat viikoille.. Olen 21 vuotias, normaalipainoinen ja tarkoitus tiputtaa muutama kilo. Tietysti syöminen on kaiken a ja o, mutta mikä olisi sellainen määrä liikuntaa, että sillä olisi jo jotain tukea laihdutukseen?

Varaa ei ole saliin, joten kotoa löytyy 4kg kahvakuula ja 2kg käsipainot.. Jep pieniä painoja, mutta en viitsinyt napata mitään liian painavaakaan kuulaa näin ensalkuun. Ja käsipainot kaapin perältä vanhemmilta löytyi :DDJtn selkeää fiksua kotitreeniä??

Tehkää viikkotreenisuunnitelma mikä olisi mielestänne hyvä minulle :) Kunto siis aika heikko, nyt lähinnä käynyt kävelemässä 4-5km lenkkejä. Mutta tosiaan tuo kahvakuulailu on ihan mukavaa puuhaa, haluaisin vain jonkun järkevän 'ohjelman' alkuhaarahyppyineen(esimerkiksi:D) että olisi oikeasti hyötyäkin eikä tarvitsisi ns. miettiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pt. Ensinnäkin jos haluaa ihan oikeasti tehdä henkilökohtaisen treeniohjelman asiakkaalle niin, että se on todella juuri kyseisen henkilön taustoihin, tavoitteisiin ym nähden sopiva, tarvitsisi asiakkaasta tietää enemmän asioita. Toisekseen, tämä on minun työni, joka vaatii ammattitaitoa ja siitä maksetaan minulle, miksi kirjoittelisin ohjelmia ilmaiseksi nettiin. Nyrkkisääntö kuitenkin, minkä jokainen tietää: Jos haluat laihtua, niin sinun tulee kuluttaa enemmän kuin syöt. En kuitenkaan suosittele laihduttamista jos olet normaalipainoinen. Muistathan ottaa selvää ja varmistua, että teet liikkeitä oikealla tekniikalla. Esimerkiksi kahvakuulan kanssa heiluminen miten sattuu voi saada paljon tuhoa aikaiseksi. Tsemppiä treeneihin :)

Vierailija
2/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:33"]

Minä olen pt. Ensinnäkin jos haluaa ihan oikeasti tehdä henkilökohtaisen treeniohjelman asiakkaalle niin, että se on todella juuri kyseisen henkilön taustoihin, tavoitteisiin ym nähden sopiva, tarvitsisi asiakkaasta tietää enemmän asioita. Toisekseen, tämä on minun työni, joka vaatii ammattitaitoa ja siitä maksetaan minulle, miksi kirjoittelisin ohjelmia ilmaiseksi nettiin. Nyrkkisääntö kuitenkin, minkä jokainen tietää: Jos haluat laihtua, niin sinun tulee kuluttaa enemmän kuin syöt. En kuitenkaan suosittele laihduttamista jos olet normaalipainoinen. Muistathan ottaa selvää ja varmistua, että teet liikkeitä oikealla tekniikalla. Esimerkiksi kahvakuulan kanssa heiluminen miten sattuu voi saada paljon tuhoa aikaiseksi. Tsemppiä treeneihin :)

[/quote]

En tietenkään odottanut, että kukaan sen suuremmin vaivaa tähän nyt näkisi. :) Vähän vaan osviittaa.. Mutta kiitos sinulle vastauksestasi silti.

Siis tosiaan kaikki tavalliset tallaajatkin saavat mieluusti vastata, jos jokin on esim itsellä toiminut :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayla Itsines ohjelma :)

Vierailija
5/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubes hyviä videoita. Ruokavalio ja - kalorit kuntoon.

Vierailija
6/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:53"]

Kayla Itsines ohjelma :)

[/quote]

JOtain tällästä ehdottomasti!

Vierailija
7/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia ohjelmia löytyy netistä googlettamalla. Mitä siitä nyt tulisi jos rupeaisin tekemään töitä ilman palkkaa... Suosittelisin ihan oikealle pt:lle tai liikuntaneuvojalle menoa.

Vierailija
8/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kossua