Säälitti taas kun kävin Hesburgerissa
Muutama nuori työntekijä ja ihan älytön kiire. Miksi eivät voi palkata lisää porukkaa sinne töihin? Eihän tuossa kerkeä vessassakaan käydä kun kokojan pitää kiireessä painaa.
Kommentit (28)
Ja kun vielä ajattelee, miten matalat palkat Hesen työntekijöillä on, niin kyllä pitäisi työnantajalla olla varaa palkata lisää työntekijöitä.
Luulisi kuitenkin, että nuoria opiskelijoita kiinnostaisi tehdä viikonlopputöitä koulun ohella, että kyllä pitäisi työvoimaa löytyä.
En käy kyseisessä firmassa. Hesburger käyttää hyväksi nuorta työntekijää. En kanna eurojani hesen kassaan. Kierrän paikan kaukaa. Törkeää miten kohtelee nuoria tietämättömiä työntekijöitä.
Itselläni meni boikottiin heti epäkohtien tultua julki. Mäkissäkään en ole käynyt tuon jälkeen. Hampurilaiset eivät enää edes maistu ja hyvä niin.
Hese on helsingissä slowfood ravintola. Aina joutuu odottamaan yli 30min samalla kun Wolt löhetit hakee jonon ohi tilauksia.
Hese boikottiin!
Mulla myös on Hese ollut pitkään boikotissa, kun niiden lehtijuttujen lisäksi olen ihan omin silmin nähnyt miten työntekijät on siellä ihan kusessa kiireen ja alimiehityksen kanssa.
Käyn mieluummin Burger Kingissä, jossa on paljon enemmän porukkaa töissä ja vaikuttavat paljon tyytyväisemmiltä siellä. Ruuatkin on parempia.
Alkaa kaikki nämä ”pikaruokapaikat” olemaan boikotissa. Ainoa syy siihen on se, että palvelu ja ruuan saanti on todella hidasta. Joko on työntekijät laiskistuneet tai sitten on huonot kouluttajat.
Hidasta palvelua kirjoitti:
Alkaa kaikki nämä ”pikaruokapaikat” olemaan boikotissa. Ainoa syy siihen on se, että palvelu ja ruuan saanti on todella hidasta. Joko on työntekijät laiskistuneet tai sitten on huonot kouluttajat.
Mäkissä, eikä BK:ssa joudu odottelemaan.
Safkatkin paljon parempia.
Hesburgerin kierrän kaukaa kirjoitti:
En käy kyseisessä firmassa. Hesburger käyttää hyväksi nuorta työntekijää. En kanna eurojani hesen kassaan. Kierrän paikan kaukaa. Törkeää miten kohtelee nuoria tietämättömiä työntekijöitä.
Kierrän kaikki pikaruokapaikat kaukaa, siitä saastasta ei viitsi maksaa mitään.
Kristiina xx kirjoitti:
Ja kun vielä ajattelee, miten matalat palkat Hesen työntekijöillä on, niin kyllä pitäisi työnantajalla olla varaa palkata lisää työntekijöitä.
Luulisi kuitenkin, että nuoria opiskelijoita kiinnostaisi tehdä viikonlopputöitä koulun ohella, että kyllä pitäisi työvoimaa löytyä.
Ei se opiskelijakaan pyhällä hengellä elä. Miksi menisin Heseen kun muualla maksetaan paremmin?
t. opiskelija
Kebua ja pitzaa saa jo lähes samaan hintaan.
Hidasta palvelua kirjoitti:
Henkilökuntaa on liian vähän, työ on huonosti palkattua osa-aikatyötä.
Ihan sama meno se on kuule missä tahansa ravintolassa. Taukoja ei ole, vessassa käyt jos ehdit. Syöt kylmää ruokaa(jos syöt) joka on seissyt toista tuntia jossain jääpalakoneen päällä , saat pari haaarukallista syötyä kiireessä. Oksettaa koko ala, eikä tää koronapaska ainakaan helpottanut ole. Asiakkaat päästään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hese on helsingissä slowfood ravintola. Aina joutuu odottamaan yli 30min samalla kun Wolt löhetit hakee jonon ohi tilauksia.
Hese boikottiin!
Ei se Wolt-kuski sitä ruokaa tilaa, noutaa vaan valmiiksi kuitatun annoksen (tai tulee paikalle kun alkuperäisen tilauksen mukaan olisi pitänyt olla valmista). Ei niiden kuskien ole tarkoitus jonottaa, vaan kiitää paikasta paikkaan pysähtymättä.
Olen viimeiset kolme kertaa käynyt Hesessä vain kääntymässä. Jos on jono niin lähden pois. Ja siellä on aina jono.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeiset kolme kertaa käynyt Hesessä vain kääntymässä. Jos on jono niin lähden pois. Ja siellä on aina jono.
Jännä juttu, boikotissa, mutta aina jono...
Heh hehheh!
Mun 20v lapsi tienaa mäkissä 12,50e tunnilta. Ei oo oma liksa montaa euroo suurempi :D ikäero 28v
Hesen kerroshamppari on hyvää. Mä tilaan apilla aina etukäteen.
Foodoralla saa nopeammin kuin paikan päälle menemällä.
Paskantaa voi kotonaki.
T. Hexa