Mammat: rehellisesti kuinka usein
Kuinka usein harrastatte petipainia ja kauanko olette pitäneet yhtä? Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa 4 vuotta, on 2 lasta, mutta seksiä vain kerran kuussa. Haluaisin kuulla, mitä tilanteita muualla.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:32"]
Kuinka usein harrastatte petipainia ja kauanko olette pitäneet yhtä? Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa 4 vuotta, on 2 lasta, mutta seksiä vain kerran kuussa. Haluaisin kuulla, mitä tilanteita muualla.
[/quote]
Olen eronnut vuosi sitten, mutta vastaanpa silti. Olimme yhdessä neljä vuotta ja meillä on yksi lapsi, eron aikaan 1,5-vuotias. Suhteen ensimmäisen vuoden ajan harrastimme seksiä monta kertaa viikossa, välillä parikin kertaa päivässä. Raskausaikana seksi jäi taka-alalle mm. jatkuvien hiivatulehduksien takia, ja synnytyksen jälkeen multa kesti monta kuukautta toipua täysin. Toipumisen jälkeenkään en halunnut enää seksiä mieheni kanssa, sillä hän kohteli perhettämme huonosti ja parisuhteemme oli täysin retuperällä mm. miehen alkoholismin takia. Harrastimme seksiä ehkä kerran kuussa, välillä useammin, välillä harvemmin. Itse olisin pärjännyt kokonaan ilman, mutta tein sitä miehen mieliksi.
Miehen mielestä ongelmamme johtuivat tietenkin seksin vähyydestä, ei tietenkään hänen päihdeongelmastaan (joka ulottui myös huumeisiin, tämä selvisi minulle jälkeenpäin...), jatkuvasta valehtelusta, täysin eri rytmissä elämisestä ym ym...
Niin, ja ikää meillä on noin 30v. Suhde muuten ihan kunnossa, matkustellaan ja viihdytään yhdessä.
1-2 kertaa viikossa. Tahti ollut sama koko tämän 11 yhteistä vuotta. Lapsia kaksi.
Yhdessä seitsemän vuotta, kaksi lasta. Seksiä hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa.
naimisissa 15 vuotta, 4 lasta , seksiä 1-4 kertaa kuussa.
Yhdessä pian 8 vuotta, joista 2,5 aviossa. Esikoinen syntyi 3/14. Petipuuhia vähän fiilisten mukaan 2-6 kertaa viikossa.. Näin keväällä helpostikin joka päivä.. ;)
17 vuotta yhdessä. Keskimäärin kerran viikossa.
8 vuotta yhdessä, 2 lasta 5 ja 7, seksiä 2-3 kertaa kuussa. 4-7 ois ihanne minusta :) N40
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:33"]
Niin, ja ikää meillä on noin 30v. Suhde muuten ihan kunnossa, matkustellaan ja viihdytään yhdessä.
[/quote]
Jos sun mieheltä kysyttäis, niin oiskohan sekin sitä mieltä että suhde on ihan kunnossa? ;) Taitaa olla niin, että hän "kunnostaa" suhdetta jossain muualla kuin teidän aviovuoteessanne. Näitä tapauksia on niiiiin paljon, kun vaimo polleana selittää avioliiton olevan edelleen hyvissä voimissaan ja samalla mies etsii helpotusta seksuaaliseen turhautumiseensa toisaalta.
Vähän riippuu mutta keskimäärin kerran kuussa. Joskus useamman kerran viikossa mutta sitten taas saattaa mennä pari- kolmekin kuukautta ihan huomaamatta!
Yhdessä olemme olleet 7 vuotta ja kolme lasta joista yksi on yhteinen.
Halaillaan päivittäin ja muutenkin olemme läheisiä.
Ja ikää minulla 33 ja miehellä 42.
Yleensä joka toinen päivä. Seksi sisältää yleensä enemmän kuin yhden yhdynnän per kerta.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:39"]
Vähän riippuu mutta keskimäärin kerran kuussa. Joskus useamman kerran viikossa mutta sitten taas saattaa mennä pari- kolmekin kuukautta ihan huomaamatta! Yhdessä olemme olleet 7 vuotta ja kolme lasta joista yksi on yhteinen. Halaillaan päivittäin ja muutenkin olemme läheisiä. Ja ikää minulla 33 ja miehellä 42.
[/quote]
elätte kuin sisko ja veli!
Yhdessä ollaan oltu kolme vuotta, lapsi 1,5 v, seksiä n kahdesti kuussa. En ymmärrä miten muut jaksaa harrastaa, kun lapsen kanssa herään vieläkin 3-4 kertaa yössä ja sit yritän vielä käydä osapäivätöissäkin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:33"]
[/quote]
Jos sun mieheltä kysyttäis, niin oiskohan sekin sitä mieltä että suhde on ihan kunnossa? ;) Taitaa olla niin, että hän "kunnostaa" suhdetta jossain muualla kuin teidän aviovuoteessanne. Näitä tapauksia on niiiiin paljon, kun vaimo polleana selittää avioliiton olevan edelleen hyvissä voimissaan ja samalla mies etsii helpotusta seksuaaliseen turhautumiseensa toisaalta.
[/quote] olet oikeassa. Haluan kuitenkin korjata, että en missään kohtaa todennut "polleana" suhteen olevan hyvissä voimissaan, vaan kommentoin sen olevan ihan kunnossa. Niissä on vissi ero. Ap
Oon kade yh. Itse saan vain kerran kuussa miesystävältäni(ei seukata) ja joskus exältä..näin viimeiset 14 vuotta :(
Yhdessä 26v, seksiä n. kerran viikkoon. Ollaan 44v ja 48v.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:24"]
Yhdessä neljä vuotta. Yksi 9kk lapsi. Seksiä 3-6krt viikko.. Näin oli myös silloin kun vauva vielä herätti kahden tunnin välein (n.8kk asti) Päätettiin vaan priorisoida seksi ylös listalla ettei jää jalkoihin väsyneenä.
[/quote]
En ymmärrä, miten pystyy priorisoimaan seksin jos väsyttää ja itkettää vain kaiken aikaa. Itsellänikin siis on ollut usempikin vauva, joka herättänyt kahden tunnin välein eikä todellakaan jaksanut kovin montaa kertaa viikossa harrastaa seksiä, hyvä jos kertaakaan. Miten käytännössä priorisoitte sen? Ja onko seksi todella niin tärkeää, että se menee jopa nukkumisen ohitse?
[/quote]
Kun vauva oli ihan pieni meillä ei todellakaan ollut usein seksiä. Uni meni tasan ohi seksin. -ohis