Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Myers Briggs-tyyppiä edustavia hahmoja toivoisit lisää leffoihin/sarjoihin?

Vierailija
05.05.2015 |

Ja tyypithän olivat:

ISTJ
ISFJ
INFJ
INTJ
ISTP
ISFP
INFP
INTP
ESTP
ESFP
ENFP
ENTP
ESTJ
ESFJ
ENFJ
ENTJ

Tämä galluppi niille joille tää indikaattori on tuttu :)

Niin mitä tyyppiä edustavia naishahmoja ja mieshahmoja toivoisit näkeväsi enemmän leffoissa ja sarjoissa? Eikö aika usein naishahmot ole ISFJ ja miehet sitten ESTP? :o

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:09"]

nostan

[/quote]

Vierailija
2/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:53"]Nettikirjoittelusta päätellen yleiset arviot INTJ-tyyppisten ihmisten osuudesta väestöstä ovat rankasti alakanttiin.
[/quote]

Nimenomaan "nettikirjoittelusta päätellen". Oman käsitykseni mukaan nettikirjoitteluissa etenkin N(T)-tyypit ja introvertit ovat yliedustettuina. Näitä tyyppejä koskevissa keskusteluissa suunnilleen joka toinen tuntuu olevan INTP/INTJ/tms, mikä luultavasti johtuu siitä, että juuri näitä tyyppejä kiinnostaa lueskella Myers Briggsistä ja uppoutua siihen liittyviin nettikeskusteluihin. Useinkin vaikkapa ESFJ:tä kiinnostaa ihan muut jutut, eivätkä he täten ole kuuluttamassa tyyppiään netissä, tokkopa edes tietoisia tyypistään taikka koko typologiasta. Itse olen ollut testeissä juurikin tuolla ENTP/INTP/INTJ-akselilla ja hyvin kiinnostunut aiheesta, eikä yllätä INTJ:n yliedustus aiheeseen liittyvillä forumeilla.

Vierailija
4/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lyhyet kuvaukset Myers-Briggs -persoonallisuustyypeistä:

http://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustyypit

Vierailija
6/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infp

Vierailija
7/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan :)

Vierailija
8/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja siellä kun luki "kuuluisia INTJ-henkilöitä" niin listan kärjessä Vladimir Putin. Kylläpäs nyt olen ylpeä itsestäni.

Vierailija
9/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin nähän leffan, jossa on ISTP pahis.

Vierailija
10/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:05"]

Once upon a time sarjan rumple stiltskin

[/quote]

Sarjalla ja hahmoilla on ihan suomenkielisetkin nimet, mutta juu, eihän ne kuulosta yhtä cooleilta.

Vierailija
11/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:05"]

Once upon a time sarjan rumple stiltskin

[/quote]

Sarjalla ja hahmoilla on ihan suomenkielisetkin nimet, mutta juu, eihän ne kuulosta yhtä cooleilta.

[/quote]

Ihan vain tiedoksi, että kaikki eivät katso jotain suomalaista telkkaria.

Itsekin seuraan sarjoja reaaliajassa, eikä ole mitään tietoa seuraamani sarjojen suomenkielisistä nimistä...

Vierailija
12/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikirjoittelusta päätellen yleiset arviot INTJ-tyyppisten ihmisten osuudesta väestöstä ovat rankasti alakanttiin. Fiktiossa "evil genius"-tyypit ovat todella usein INTJ ja hyviksistäkin osa, omista suosikeista tulee mieleen Sherlock Holmes ja Dexter. "Naisten kirjallisuudesta" ei ehkä niin paljon, introvertit älypäät eivät välttämättä ole parasta harlekiinimatskua.

Vierailija
13/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ, INTJ. Lempisarja on Bones. Ainoa sarja johon voin samaistua. Kertokaa mitä muuta kannattaisi katsoa..?

En voi sietää kieroilevia omaneduntavoittelijoita, mihin ryhmään he kuuluvat?

t. Temperance

Vierailija
14/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiani ENTP-naisia soisin näkeväni enemmän. Mieleeni ei itse asiassa tule yhtään esimerkkiä, kai niitä nyt joitakin täytyy jo löytyä?

Vierailija
15/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Clare Danesin sanotaan olevan ENTP. Sopisi kyllä Homelandin Carrieen aika loistavasti. 

Vierailija
16/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, miksi alapeukutatte tätä ketjua, vaikka musta tää on tosi hyvä keskustelu? :o - ap

Vierailija
17/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:04"]

Kaltaisiani ENTP-naisia soisin näkeväni enemmän. Mieleeni ei itse asiassa tule yhtään esimerkkiä, kai niitä nyt joitakin täytyy jo löytyä?

[/quote]

Jos loisi sellaisen itse? :D Kävi mielessä, että jos suunnittelisi itse jonkun hahmon ja vielä näyttelisi sitä itse, niin mitkä mahdollisuudet sillä olisi päästä telkkariin? Pitäisikö olla ihan ammattinäyttelijä ja sitä kautta kontakteja mediaan?, tms. Jäin miettimään tätä vakavissani...

Vierailija
18/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lohduksesi yläpeukuttamassa..varmaankin ne jotka eivät tiedä, mitä nuo persoonallisuustyypppi tarkoittaa ja joilla on impulsiivinen tarve osoittaa paheksuntaa siitä, että "heidät jätetään ulos". Sitten vähän fiksummat tyypit taas seuraavat jotakin omia johdonmukaisen peukuttelun sääntöjä, joten yläpeukutkin jäävät saamatta:)

Vierailija
19/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain toisella sivulla suositeltiin Seinfeldia INTJ- tyypeille mut se on mun mielestä liian itsekeskeistä huumoria eikä edes kamalan hauskaa. Paitsi se tyyppi joka näyttää Simpsoneiden suicide Bobilta t.16

Vierailija
20/31 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi