Naimisissa ja muiden tapailu?
Hei, mulla on ongelma. Olen onnellisesti naimisissa, mutta käyn säännöllisesti "työlounaalla" ja lasillisella erään miehen kanssa. Meidän firmoilla on hiukan bisnestäkin keskenään, mutta näillä tapaamisilla ei työjuttuja paljoakaan puhuta. Mielestäni nämä tapaamiset ovat kuin treffeillä kävisi. Kysyisin mielipidettä, milloin tapaamista voi kutsua treffeiksi ja milloin homma menee tapailun puolelle? Onko siinä eroa, että lähtee tuntemattoman miehen kanssa syömään kuin jos lähtee syömään puolitutun miehen kanssa?
Kommentit (12)
Itse teen samaa, tosin koulukavereiden kanssa (amk), käydään syömässä ja tavallaan joku voisi ajatella treffeillä. Mieheni tietää, että näen miespuolisia kavereitani ja hyväksyy asian, koska olen miesvaltaisella allalla muutenkin, eikä mustasukkaisuudesta tulisi mitään.
Minusta tunteet ja ajatukset vaikuttaa. Näetkö miehen kaverina vai ihastuksen kohteena? Mitä illallisilla tapahtuu? Kuvittele miehen tilalle joku nainen, onko ilta yhä samanlainen?
Aargh, heti ollaan nimittelemässä. Tapaan monesti miehiä lounaalla, joilla neuvotellaan kauppoja ja sopimuksia. Tapaamisilla hoidetaan myös yrityssuhteita. Tämä aikaisemmin mainitsema mies pyytää minua usein ulos ja olen ottanut tapaamiset suhteiden ylläpitämisenä. Nyt olen alkanut pitää kyseisiä tapaamisia treffeinä.
Minä suhtaudun tapaamisiin työasioina, mutta mies tuo usein kukkia ja kääntää keskustelun henkilökohtaisiin asioihin. Mitä jos mies kertoilee tutuilleen, että tapailee varattua naista? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:34"]
Minä suhtaudun tapaamisiin työasioina, mutta mies tuo usein kukkia ja kääntää keskustelun henkilökohtaisiin asioihin. Mitä jos mies kertoilee tutuilleen, että tapailee varattua naista? Ap
[/quote]
Oho, kuulostaa jo astetta syvällisemmältä kuin pelkästään työasioilta. Ymmärrän kukkien tuonnin vielä ehkä esim ensimmäisellä tai toisella tapaamisella, mutta kun olette jo tuttuja niin ei.. Lisäksi henk.koht. asioiden tiedustelu.. Kyllä vaikuttaa, että miehellä on havaittavissa ainakin ihastumista. Voithan olla välittämättä asioista tai sitten jotenkin vihjata, että olet onnellinen näin, etkä halua mitään. Älä välitä siitä, mitä mies puhuu muualle, sitä et voi kontroilloida. Itse kyllä kertoisin omalle miehelleni tästä asiasta hieman ihmetellen, ettei tule väärinkäsityksiä muuta kautta asiasta kuultuna.
Mitä jos mies kertoilee tutuilleen, että tapailee varattua naista? Ap
[/quote]
Miksi se vaikuttaisi tilanteeseen mitenkää? No joo siinä vaiheessa toki jos sen kuulisi ottaisin asian puheeksi ja kertoisin että hän on lounaat ymmärtänyt hiukan väärin.
Tapailun puolelle mennään jos sillä on merkitystä onko lounas seura samaa vai vastakkaista sukupuolta. Enkä varattuna ketään tapailisi, lounaalle voisin mennä ystävän kanssa toistuvasti siitä huolimatta että hän olisi mies.
[/quote]Pesää se haluaa. Kyselee kaikilta naisilta, kyllä sielä aina joku kevyt kenkäinen löytyy.
[/quote]
Mitä?? Tuo siis kukkia lounaalle?? Voi hyvää päivää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:59"]
[/quote]
Mitä?? Tuo siis kukkia lounaalle?? Voi hyvää päivää.
[/quote]Provo, tai sitten totaalinen saapas.
Miksi tapailet häntä jos pidät niitä treffeinä? Tai mikset tee selväksi ettet ole kiinnostunut. Vai oletko? Aika törkeää miestäsi kohtaan joka tapauksessa jos pidät niitä treffeinä ja silti jatkat sitä.
Horo