Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun mielestäsi Djocan Nocovicille pitäisi tehdä?

Vierailija
11.01.2022 |

Tai mikä se tennispelaaja onkaan. Minusta siltä pitäisi laskea housut nilkkaan ja Australian maahanmuuttoviranomaisten pitäisi kunkin vuorollaan läimäyttää sitä tennismailalla pakaroille niin, että kuuluisi kunnon läjähdys.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sitä tennispelaajaa niin sehän on sairastanut jo koronan. Antakaa hänen olla ihan rauhassa, hänen vasta-ainetasonsa ovat paljon korkeammalla kuin rokotetulla.

Vierailija
2/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi hyvä menettely. Sen jälkeen soutuveneellä takaisin Serbiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettaisiin sinne säilöön muutamaksi viikoksi ja aina kun kysyisi, että milloin pääsee pois, niin sanottaisiin, että katellaan, ei ole lentoja just ihan nyt. Lopulta laitettaisiin koneeseen eikä sanottaisi, että tervetuloa takaisin. Oppisipa. 

Vierailija
4/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Novak Djokovic. Hyvä, että joku uskaltaa julkisesti puolustaa yksilönvapauksia ja ihmisoikeuksia, jotka moni hysteerikko olisi nyt valmis ilomielin heittämään romukoppaan.

Vierailija
5/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratiassa on samat säännöt kaikille. Miljoonat australialaiset ovat olleet erossa perheestään melkein vuosikaupalla sääntöjen vuoksi. On aika törkeää heitä kohtaan jos joku ulkomaalainen antivxxer päästetään ohi.

Maassa maan tavalla tai maasta pois. 

Vierailija
6/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sliippareiden Lisää makkaraa -biisin sanoin: Polttomerkki pers*eseen ja lihoiks vaan.

Vierailija
7/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Novak Djokovic. Hyvä, että joku uskaltaa julkisesti puolustaa yksilönvapauksia ja ihmisoikeuksia, jotka moni hysteerikko olisi nyt valmis ilomielin heittämään romukoppaan.

Kaikkien janoisten sankari! Joka välittää just omista oikeuksistaan, ei kenenkään muun, ei sinun eikä minun. 

Vierailija
8/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien janoisten sankari! Joka välittää just omista oikeuksistaan, ei kenenkään muun, ei sinun eikä minun. 

Kuka kenenkään omista oikeuksista välittääkään, jollet sinä itse? Joo, kyllä minä ainakin välitän omista oikeuksistani. Jos sen takia olen itsekäs, niin sitten olen.

Vierailija
9/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kenenkään omista oikeuksista välittääkään, jollet sinä itse? Joo, kyllä minä ainakin välitän omista oikeuksistani. Jos sen takia olen itsekäs, niin sitten olen.

Siinähän olet. 

Vierailija
10/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän antaa löysää pimppaa.

Vierailija
11/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa mitali ja lyödä ritariksi. Uskaltaa muodostaa oman mielipiteensä asiasta, jossa enemmistö on täysin median aivopesemää.

Vierailija
12/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialaiset eivät ole nähneet samassa maassa asuneita sukulaisiaan pariin vuoteen ja etenkin rokottamattoman elämästä on tehnyt vaikeaa. Samat säännöt kaikille. Toisaalta Novax voisi osoittaa kunnioitusta Australian lakeja ja sääntöjä kohtaan ja lähteä maasta omaehtoisesti. Huom. oma rokotekantani on liberaali ja ihmisten tulisi saada valita.

Vierailija
13/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku takapuoleen ja lennätys kotiin suoraan linnuntietä.

Vierailija
14/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain uutta valetta pukkaa niinkuin antivaxxereilla on tapana.

Vierailija
15/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on nyt tehnyt? Miksi tullimiesten pitäisi piiskata häntä tennismailalla? Laittakaa linkkejä,,ei kaikki ole perillä kaikista tenniksen saloista!

Vierailija
16/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australialaiset eivät ole nähneet samassa maassa asuneita sukulaisiaan pariin vuoteen ja etenkin rokottamattoman elämästä on tehnyt vaikeaa. Samat säännöt kaikille. Toisaalta Novax voisi osoittaa kunnioitusta Australian lakeja ja sääntöjä kohtaan ja lähteä maasta omaehtoisesti. Huom. oma rokotekantani on liberaali ja ihmisten tulisi saada valita.

Joskushan tämä hulluus pitää lopettaa ja myöntää tosiasiat. Jos ennen on toimittu virheellisesti, ei edelleenkään ole myöhäistä myöntää se ja korjata kurssia. Viisas oppii virheistään ja tyhmä jatkaa itsepintaisesti valitsemallaan tiellä rotkoon, koska ei voi myöntää olleensa väärässä. Rokotelobbarit ja hysteerikot voisivat jo viimein katsoa totuutta silmiin.

Vierailija
17/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa areenalta eilinen jälkihiki. Kanervalla oli hyvä kommentti.

Vierailija
18/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on nyt tehnyt? Miksi tullimiesten pitäisi piiskata häntä tennismailalla? Laittakaa linkkejä,,ei kaikki ole perillä kaikista tenniksen saloista!

Joillekin on liian kova paikka, että joku toinen elää ja voi hyvin ilman jatkuvaa mRNA-piikitystä.

Vierailija
19/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että australialaiset eivät ole nähneet sukulaisiaan, ei ole millään muotoa Djokovicin vika. Hänelle myönnettiin viisumi turnausta varten, ja oikeuskin totesi, että hänellä on paperit kunnossa. Hän ei ole ainoa ihminen, jolle on myönnetty poikkeuslupa tulla maahan ilman rokotusta. Negatiivinen testikin löytyy. Kenelle hän on siis vaaraksi?

Vierailija
20/51 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djocanin pitäisi mennä nimileikkaukseen, jossa hänen nimensä muotoiltaisiin kokonaan uusiksi.

Johan von Djonkowich kuulostaisi hyvältä vaikkapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi