Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan seksistä virtsatulehduksen, help!

Vierailija
05.05.2015 |

Mulle tulee seksistä välillä virtsatulehdus. On estolääkitys, mutta siutä huolimatta. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä millä sen voisi estää? Käyn vessassa ennen ja jälkeen, bepanthenia olen kokeillut ja juon vettä ja happamia mehuja. Viimeisimmän seksin jälkeen taas, ja harmittaa, koska mies on ihana ja alan jo pelätä seksiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muetin, auttaisikohan pessaarin käyttäminen tähän ongelmaan. Miksei suimalaiset apteekit myy niitä?

Vierailija
22/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selviän, jos molemmat peseytyy ennen seksiä, otan Trimopan antibiotin ennen seksiä, seksin jälkeen otan vielä 2 karpalokapselia ja c-vitamiinia ja peseydyn uudestaan ja virtsaan. Mitään voiteita en laittaisi, ettei ne bakteerit jää sinne Bepanthenin alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän ne bakteerit myös liukkarin alle sitten?

Vierailija
24/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ alkaa emättimen limakalvo oheta estrogeenin vähetessä. Ovestin tai vastaava emättimeen laitettava estrogeeni auttaa. Saa apteekista ilman reseptiä. Jos et halua estrogeenia, niin samassa hyllyssä on myös estrogeenittomia tuotteita limakalvon vahvistamiseen ja kosteuttamiseen. Joillekin nämä auttaa, toisille ei.

Vierailija
25/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuore suhde, voisko ajan kanssa helpottaa ku totut miehen bakteereihin?

Vierailija
26/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos lisävinkeistä, tuota estrogeeniä voisin kokeilla, se on uusi juttu. karpalokapseleita syön jo. t.ap

Vierailija
27/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:58"]Pitäisikö sen ukonkin peseytyä joskus?
[/quote]
Tämä. Mulla oli nuorena sama juttu. Koko ajan virtsatulehduksia. Silloinen poikaystävä peseytyi hyvin harvoin ja hänellä oli vielä tiukka esinahka jonka alla pöpöt ja lika muhi. Hyi helvattu. Muistan sen hajun vieläkin (10v aikaa) heti kun erottiin niin vaivat loppui mulla seinään. Ei ole ollut tulehduksia sen jälkeen.

Vierailija
28/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään ongelmia asian suhteen ennen kuin ex mies alkoi pettämään, silloin alkoi myös TULEHDUKSET. Eli ilmeisesti kantoi mulle kumppaneiltaan jotain tulehdusjuttuja.

Vierailija
29/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesette molemmat etu- ja takapuolen kunnolla ennen seksiä.

Sitten leikkaatte kynnet lyhyeksi ja pesette kädet ja kynsien aluset.

Sitten voi sekstailla!

Jos käytätte liukkaria niin heittäkää helvettiin se vanha tuubi ja ostakaa uusi. Vanhassa varmaan pesii vaikka mitä  pöpöä.

Vierailija
30/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn pissalla aina ennen seksiä ja seksin jälkeen. Jälkeen myös pesen alapään. Meillä on ehkäisynä kondomi. Mulla ei oo koskaan ollut pissatulehdusta. Ihan mutulla heitän, että voisko kitka aiheuttaa? Jos ei ole tarpeeksi märkä ja hiertyy ja tulehtuu? Varmasti inhottava vaiva ja vielä jatkuvasti! :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän