Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko koskaan kotona ilman sidettä/tamponia

Vierailija
05.05.2015 |

menkkojen aikana? Minä olen vaikka onkin runsas vuoto. Käytän kestositetä, mutta tuntuu silti että välillä pimppi tarvitsee ilmaa. Esim telkkaria katsellessa tai koneella ollessa laitan pienen peiton tai muun pyyhkeen alle. Kannattaa kokeilla! On meinaa virkistävää pimpulalle saada ilmaa menkkojen aikaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:05"]

Kuukupin kans tuulettuu koko ajan. Eikä valu.

[/quote]

No eihän tuuletu kun se kuppi on siinä reiässä. Lisäksi kuppi on ikävän tuntuinen.

Vierailija
42/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kerran kun olen noin tehnyt oli jälkivuodon aikaan. 20minuuttia jaksoin istua sohvalla 3 pyyhettä taiteltuna allani, sitten alkoi etoa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupista ja tamppoonista voi tulla vaginoosi ja sitten pillu on kipeä lopun elämän. Parempi vaan ostaa koira nuolemaan lattiat puhtaaksi nja muutenkin.

Vierailija
44/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:48"] Yäk. Oletteko tosissanne? [/quote]   Mitä yök? Sehän on vain omaa verta. [/quote] Jonka haluan kerätä mieluummin siteeseen kuin tiputella ympäri kämppää, niinkuin joku koira.

[/quote]

Ei se tipu, jos istuu tai makaa pyyhkeen päällä.
[/quote] Ällöttävää tuokin.

Vierailija
45/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkoja, jotka joutuvat tuollaisten akkojen kanssa elämään. Sama kuin kusisi tai ulostaisi pyyhkeiden päälle. Hyh.

Vierailija
46/46 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:41"]

menkkojen aikana? Minä olen vaikka onkin runsas vuoto. Käytän kestositetä, mutta tuntuu silti että välillä pimppi tarvitsee ilmaa. Esim telkkaria katsellessa tai koneella ollessa laitan pienen peiton tai muun pyyhkeen alle. Kannattaa kokeilla! On meinaa virkistävää pimpulalle saada ilmaa menkkojen aikaan.

[/quote]

Jumalauta tällaisia ohjeita ei jaella jos mies joutuu sitä katselemaan. Itselläni lähtee liki taju niitä rättejä katsellessa.

[/quote]

Tämä, vaikka onkin vain yksittäisen vastaajan hieno näkemys, jotenkin todistaa siitä, että naiset on arjessa vahvempia, tuli mitä tuli. Jokaisen naisen pitää vain kestää "rättien katselua". Uutinen: ei se meistäkään niin ihanaa ole ja voisimme kaikki kertoa paljon ällöttävämpiäkin esimerkkejä. Mutta me ei vain oteta asioita niin kamalan vakavasti, oli kyse sitten verestä, oksennuksesta tai siitä, minkälainen saa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi