Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako vielä yrittää?

Epävarmoin ajatuksin
11.01.2022 |

Olen muutaman kuukauden ajan tapaillut erästä miestä johon tutustuin e-kontaktin kautta.
Huumorimme on huikeaa ja nauramme kovasti paljon. Yhdessäolomme on mutkatonta ja sujuvaa.

Kaksi asiaa häiritsee minua kuitenkin sen verran paljon, että ajattelin kysyä näkemyksiä tilanteeseen myös täältä.

Ensimmäinen häiriö - seksi. Sen puute. Alku, ihan ensimmäiset viikot näyttivät lupaavalta ja olin hyvilläni. Sittemmin satunnaiset seksikertamme tuntuvat lähinnä siltä, että hän puuhastelisi kanssani ennemminkin pakosta kuin palavasta halusta.
Hän on saanut joka kerta, minä en kertaakaan. Orgasmivaikeukset eivät ole olleet osa elämääni, joten siitä ei ole kyse. Seksi - lähinnä yhdyntä on muutamassa minuutissa ohi. Suihin olen ottanut monet kerrat, myös niellyt.
Itse tahtoisin paneskella huomattavasti enemmän ja myös saada itse tietenkin. Esileikit ovat lähes olemattomia ja nykyisin ajattelen jo ettei tästä mitään tule....en tahdo vaatia ja pelkään, että kynnys kohdallani on jo niin iso etten saisikaan enää hänen kanssaan.

Toinen häiriö - hänen omakotitalo. Näennäisesti siisti, mutta ei kuitenkaan. Nyt oltuani poissa kolme vuorokautta, on tiskialtaassa sama uunivuoka kuin minkä siihen viimeksi lähtiessäni jätin. Lisäksi keittiössä on tyhjiä cocis-tölkkejä ja likaisia astioita, ruokakääreitä ym.

Itse olen perussiisti nainen ja mietin josko mies haluaakin minusta vain tyydyttäjän (vaikkakin vähäisille) tarpeilleen ja ilmaisen kodinhoitajan.

Mitä ajatuksia tämä herättää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vain yrittää kommunikoida suoraan hänen kanssaan, silleen niinku keskustella kasvotusten asioista. Olen huomannut, että se on aika pätevä keino saada suhde toimimaan.

Tämä. Se on myös pätevä keino saada selville, jos suhteella ei ole enää tulevaisuutta.

Vierailija
22/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut tuosta seksi asiasta? Avoin keskustelu voisi auttaa... miehet saattaa olla urpoja ja luulla että tuollainen ”seksi” pitää naisen tyytyväisenä

Miehen pitäisi jollakin ihmeen tavalla vaan osata. Itselläni jo tota ikää ja mieheni on ollut kolme kertaa aiemmin naimisissa ja olin vähän ihmeissäni kun ekat kerrat oli sellaista räpeltämistä, mutta puhumalla siitä selvittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vain yrittää kommunikoida suoraan hänen kanssaan, silleen niinku keskustella kasvotusten asioista. Olen huomannut, että se on aika pätevä keino saada suhde toimimaan.

Tämä. Se on myös pätevä keino saada selville, jos suhteella ei ole enää tulevaisuutta.

Kyllä me ollaan puhuttu. Hän on tietoinen siitä, että haluan ja tarvitsen aktiivisen seksielämän. Se myös luki suoraan e-kontaktin tekstissäni. Hänellä sellaista ei ole ollut aiemmin, toisin kuin minulla. Itse haluan paneskella aktiivisesti - toki fiilisten mukaan. Viikoittain nyt vähintään, mutta siis mieluiten lähes päivittäin ja joinain päivinä vaikka kolmesti. Välillä pitkän, välillä lyhyen kaavan mukaan.

Ei tunnu arvoni mukaiselta NS.kerjätä seksiä ja saada sitä kuin velvollisuudesta.

Kodin sotkuihin hän on kommentoinut ettei osannut varautua siihen, että tulen tänne kotiinsa. Tiesi kyllä, muttei päivää ollut sovittuna. Ajattelen, että näkymä täällä kuvaa hänen tavallista epäsiisteyttään. Koti ei kuitenkaan siis haise pahalta, vaan tuoksuu hyvältä. Ongelman mulle tekee noi lukuisat kääreroskat siellä sun täällä joka puolella ja liossa ollut uunivuoka kolme vrk.

AP.

Vierailija
24/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan puhuttu. Hän on tietoinen siitä, että haluan ja tarvitsen aktiivisen seksielämän. Se myös luki suoraan e-kontaktin tekstissäni. Hänellä sellaista ei ole ollut aiemmin, toisin kuin minulla. Itse haluan paneskella aktiivisesti - toki fiilisten mukaan. Viikoittain nyt vähintään, mutta siis mieluiten lähes päivittäin ja joinain päivinä vaikka kolmesti. Välillä pitkän, välillä lyhyen kaavan mukaan.

Ei tunnu arvoni mukaiselta NS.kerjätä seksiä ja saada sitä kuin velvollisuudesta.

Kodin sotkuihin hän on kommentoinut ettei osannut varautua siihen, että tulen tänne kotiinsa. Tiesi kyllä, muttei päivää ollut sovittuna. Ajattelen, että näkymä täällä kuvaa hänen tavallista epäsiisteyttään. Koti ei kuitenkaan siis haise pahalta, vaan tuoksuu hyvältä. Ongelman mulle tekee noi lukuisat kääreroskat siellä sun täällä joka puolella ja liossa ollut uunivuoka kolme vrk.

AP.

Niin ja tämä sotkuisuus ei ollut ensimmäinen kerta. Taitaa olla kolmas. Ajattelin nyt olla siivoamatta. Minulla on myös ihan oma koti minkä asioista vastaan.

AP.

Vierailija
25/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen mielenterveysongelmat jos ei edes huusholli pysy siistinä. En todellakaan tekisi tuollaiselle sotrapyttlle suikkia; voin kuvitella mikä on henkilökohtaisen hygienian taso. Ja seksiin se jo tutuksi tullut:

Kukaan ei halua nylykyttäjää. Vielä vähemmän likaista nylkyttäjää.

Vierailija
26/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen mielenterveysongelmat jos ei edes huusholli pysy siistinä. En todellakaan tekisi tuollaiselle sotrapyttlle suikkia; voin kuvitella mikä on henkilökohtaisen hygienian taso. Ja seksiin se jo tutuksi tullut:

😂😂

Vierailija
27/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Miesystäväni on kyllä ihan hygieeninen omia vehkeitään ajatellen. Muutoinkin fiksu ajatuksistaan. En usko, että edes kehtaisi likaista, pesemätöntä kulliaan antaa mulle suuhun.

AP.