Mitä mieltä olet 30+ miehestä, joka on pitkäaikaistyötön, ja katselee tällaisia musiikkivideoita kotonaan päivät pitkät?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Upi?
Upi taitaa olla nuorempi
30+ on aika vaikea ponnistaa työelämään, jos ei siellä ole tai on sieltä pudonnut pois. Se surettaisi hänen puolestaan.
Ajattelen että hänellä on hoitamaton ongelma, mahdollisesti mt-ongelma.
Sen hoidattaminen, ja ei tarvita terapiaa aina, auttaa jumista ulos.
Jos pystyy tuolla työllistämään jollain lailla, vaikka laaduntarkkailijana, niin siitä vaan. Luovat voittavat aina.
Mitä katsot ja vietät aikasi, sitä olet.
Joskus aikoinaan olisin ehkä tuntenut surua hänen menettämiensä mahdollisuuksien takia, mutta tällä palstalla riittävän kauan oltuani en enää tunne. Täällä on liian paljon syrjäytyneitä miehiä, jotka purkavat katkeruuttaan naisiin.
Ajattelisin, että hänhän on kuin minä miespuolisena.
Ei siinä mitään pahaa,onneksi on netti että jotain ajankulua.
Ei tämä työn tekeminen kannata yhtään,
kaikki vaan kallistuu, lähimpiin palveluihin 20km,kun etes sähköt kestäs.
Vierailija kirjoitti:
30+ on aika vaikea ponnistaa työelämään, jos ei siellä ole tai on sieltä pudonnut pois. Se surettaisi hänen puolestaan.
Olen lukenut lehdistä, että nykyään on huutava työvoimapula ja kaikki kynnelle kykenevät työllistyvät. Työnantajilla ei enää ole varaa olla nirsoja.
Voisit mennä johonkin suojatyöhön, esim 6 h päiväsdä, ettei vaan rasita liikaa.
Mikäpä minä olen arvostelemaan kun en tiedä taustoja, ja vaikka tietäisin niin en arvostelisi.
Ja katsomoon mitä videoita haluaa ei se ole minulta pois
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään pahaa,onneksi on netti että jotain ajankulua.
Ei tämä työn tekeminen kannata yhtään,
kaikki vaan kallistuu, lähimpiin palveluihin 20km,kun etes sähköt kestäs.
Siis onko se jonkun muun syy, että olet päättänyt valita asuinpaikan 20 km päästä palveluista? Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut lehdistä, että nykyään on huutava työvoimapula ja kaikki kynnelle kykenevät työllistyvät. Työnantajilla ei enää ole varaa olla nirsoja.
Pulaa on vain huippuosaajista.
Ei pitkäaikaistyöttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eräs yli 40v sälli työllistyi tehtaaseen.
Ei ollut juuri töitä eläessään ennen tehnyt, kun haaveili rokkitähteydestä.
Kieltämättä harvinaista, mutta ei mahdotonta.
Säälittää, kun heittää elämänsä hukkaan 😔 Maailmassa on niin paljon mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa! Katkera vanhuus edessä. Elämä jäi elämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulaa on vain huippuosaajista.
Ei pitkäaikaistyöttömistä.
Pulaa on:
1. huippuosaajista
2. suorittavan, yksinkertaisen työn tekijöistä joille ei halutatai voida maksaa 9-10€ tuntipalkkaa.
3. Kohdan 2. hommissa on vielä yleensä seuraavia ehtoja:
ei täysiä työtunteja, jolloin kk- palkka jää todella olemattomaksi, työpaikka tai ajat ovat sellaiset, että työhön pääsemiseen vaaditaan oma auto.
Joustava työaika tarkoittaa sitä, että töihinnon tultavs lyhyellä varoitusajalla, joten toista työtä ei voi ottaa paikkaamaan pientä työtuntimäärää.
Jäi kohdasta sana "kuin" pois.
Eli ei voida tai haluta maksaa kuin 9-10€ tuntipalkkaa.
Mikset ole kuntouttavassa työtoiminnassa? Saisit esim. askarrella linnunpönttöjä toisten pitkäaikaistyöttömien kanssa sossutätien lempeässä ohjauksessa.
Upi?