Poika jäi isäänsä 17cm lyhyemmäksi :(
Meillä minä äiti 160cm ja isä 187cm. Poika jäi 170cm pitkäksi. :(
Kommentit (36)
Taitaapi pojalla olla muita ongelmia kuin pituus. Se on nimittäin sinä.
Tuohan on ihan luonnollista, kun sinä periytät sille teletappigeenejä.
Mun veli on noin 175 senttiä pitkä. Komea hän on, mutta ennen kaikkea todella hyväsydäminen, huumorintajuinen, lahjakas uhreilija, perheestään välittävä ja kaikille ystävällinen nuori mies. Enkä ole ainoa, joka on tätä mieltä hänen ominaisuuksistaan. Kaikinpuolin hyvä poika, vaikka ehkä joidenkin mittapuulla onkin lyhyt - onneksi veljeä itseään ei haittaa tipan tippaa :D
Mitäs isä lisääntyi kääpiön kanssa.
Meillä tyttöni jäi vain 160 cm pitkäksi.
Isäni on 170 ja minä samoin. Isäni pärjäsi hyvin elämässään ja eläköityi korkeasta virasta.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:32"]
Mun veli on noin 175 senttiä pitkä. Komea hän on, mutta ennen kaikkea todella hyväsydäminen, huumorintajuinen, lahjakas uhreilija, perheestään välittävä ja kaikille ystävällinen nuori mies. Enkä ole ainoa, joka on tätä mieltä hänen ominaisuuksistaan. Kaikinpuolin hyvä poika, vaikka ehkä joidenkin mittapuulla onkin lyhyt - onneksi veljeä itseään ei haittaa tipan tippaa :D
[/quote]
Itsetunto melkeen kunnossa. vieläkun lopettaa uhriutumisen. Kyllä kilteillekin paikkansa on.:)
Mun tyttäreni jäi mua, äitiään, 18 cm lyhyemmäksi! Ei haittaa, se on söpö.
Niin voi käydä, kun on tuollainen pygmi äitinä. Korkkikset jalkaan vaan, niin ei tarvitse egoilla perheenjäsenten pituuksilla.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:29"]Meillä minä äiti 160cm ja isä 187cm. Poika jäi 170cm pitkäksi. :(
[/quote]
Onko pojassa mitään isän näköä? Onko mahdollista että olet paritellut jonkun lyhyen kundin kanssa.
Meillä mies on 196 cm, minä 170 cm. Esikoispoika on 169,8 cm, on siis jo aikuinen, ja nuorin poika (myös aikuinen) on 202 cm, eli todella pitkä. Tytär on 152 cm :D Ei ole ongelmaa.
Ei auta kun naittaa poika 225 pitkän naisen kanssa, niin lapsenlapset saataisiin taas pidemmäksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"]
Meillä mies on 196 cm, minä 170 cm. Esikoispoika on 169,8 cm, on siis jo aikuinen, ja nuorin poika (myös aikuinen) on 202 cm, eli todella pitkä. Tytär on 152 cm :D Ei ole ongelmaa.
[/quote]
Oletteko pelkkiä eineksiä syöttäneet noille käppänöille?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"]
[/quote]
Oletteko pelkkiä eineksiä syöttäneet noille käppänöille?
[/quote]
Ei olla vaan itsetehtyä kasvisruokaa.
-16-
Eikä! Tosi kurja juttu. Toivon sulle voimia ja roppakaupalla halauksia! Tää on näitä harmillisia perhetragedioita, joita vaan joskus sattuu.
Ei kannattais polttaa raskauden aikana.
T: hukkapätkä jonka äiti poltti
Miksi surkuttelet?