Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minä ovuloin kun on vain yksi munasarja?

Vierailija
29.05.2015 |

Jännä kun menkka aikaan siitä puoleltakin vihloo, vaikkei enään olekkaa. Haamukipua kait. Mutta asiaan. Ovuloinko mä vain joka toinen kuukausi? Oon vasta nyt ruvennut miettimään kun lapsi on haaveissa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan

Vierailija
2/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Joillain munasolu irtoaa aina samalta puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot rekisteröi tilanteen ja ovuloit joka kerta samalta puolelta. Näin gyne sen mulle 10 vuotta sitten selitti, kun toinen leikattiin pois.

Vierailija
4/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:42"]Aivot rekisteröi tilanteen ja ovuloit joka kerta samalta puolelta. Näin gyne sen mulle 10 vuotta sitten selitti, kun toinen leikattiin pois.
[/quote]se olikin hyvä uutinen! Mä en muista mitä lekuri on sanonut kun leikkauksesta on 10vuotta aikaa

Vierailija
5/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä periaatteessa ovuloit joka kuukausi. Jos sinulla on endoa ja kiinnikkeitä, voi oikeanpuoleinen munasarja tuntua vasemmalla, tai toisinpäin, jos on kiinnikkeellä kiinnittynyt väärään kohtaan. Minulla oli niin.

Vierailija
6/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin poistettu toinen munasarja ja ovulointi tapahtuu joka kuukausi (tai siis tapahtui, nyt kohta puoli vuotta mennyt ilman ovulointia ja  kuukautisia, ikä 48)

4 nopeasti tärpännyttä raskautta takana ( tai 5, yks keskenmeno)

Vierailija
7/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:54"]Kyllä sä periaatteessa ovuloit joka kuukausi. Jos sinulla on endoa ja kiinnikkeitä, voi oikeanpuoleinen munasarja tuntua vasemmalla, tai toisinpäin, jos on kiinnikkeellä kiinnittynyt väärään kohtaan. Minulla oli niin.
[/quote]no gynella on usein tutkittu ja sanonut että on hyvässä kunnossa. Välillä pelottaa ettei tule siihen toiseenkin joku että pitää leikata. Esim.kohdunulkopuolinen raskaus

Vierailija
8/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä ovuloit. ei hätää.

Vierailija
9/9 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä hyvämieli! Mä olin varma että en ovuloi läheskään joka kuukausi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi