"Yritys" alkaa puolen vuoden päästä...
Olen odottanut yhdeksän vuotta, ensin sopivan kumppanin löyymistä, ja, koska satuin löyämään nuoremman, hänen "valmistumistaan" isäksi tuloon. Nyt mahdollinen sovittu aika on noin puolen vuoden päässä, laskin juuri kiertojani nähdäkseni, milloin suunnilleen syksyllä ovulin ja asia konkretisoitui.
On epätodellinen olo. Tässä puolessa vuodessa, kuten myös sitten yrityksen (inhoan vähän koko sanaa, ois kiva ottaa kuitenkin rennosti...) alettua ehtii varmaan fiilikset vaihtua moneen kertaan. Mut nyt silti alkaa tuntua, et ehkä tää asia todella voi tapahtua mulle! Kumppanin puheetkin alkaa jo viitata siihen suuntaan, että se syksy on ok aikataulu. Viimeksi, kun mainitsin, että olen silloin 34 ja projekti ois vähän niin kuin pakko aloitella, oli suhtautuminen aika "jep, jep". Vihdoinkin!
Oon lukenut paljon blogeja ym. kaikenlaisista raskautumishuolista, mut en ajatellut antas iän enkä minkään häiritä, ongelmista voi stressata sit vasta, jos niitä ilmenee. Ovuloin esim. kuitenkin joka kuukausi ja mulla ja miehelläni on hyvät ja hellät välit.
Tän viestin tarkoitus on... hehkuttaa. Vihdoinkin!
Kommentit (33)
Miksi puhut ja kirjoitat kuin 15-vuotias? 32.v likka jolla on paras kaveri. Kuka jaksaa hehkuttaa jotain kaukaista yrityksen aloittamista. Hehkuta sitten, kun saat sen lapsen elävänä pihalle.
Jos mies on hedelmätön, sitä en taida tietää, ennen kun sitä yritystä on takana jonkin aikaa. Eli en nyt sitä ajatellut etukäteen vonkua. Tuskin se sitäpaitsi on.
Olen jo monta kertaa sanonut, että jos ei toimi niin sitten e, mut ilmeisesti ette osaa lukea sitä. Ja 22, tiedä kierrontarkkailussa pannaan ehkäisyttä silloin, kun EI voi tulla raskaaksi, varmasti. Vitsi mä luulin et täällä on miellyttävääkin porukkaa joskus, mut riidankylväjiä näkyy enimmäkseen. Pakko oikein kaivamalla kaivaa heikkoa kohtaa. Ei muuten löydy. Mä olen onnellinen ja onnekas ihminen, onneni ei lapsesta riipu, mut se on suuri unelma, jonka toteuttamista ainakin aion parhaani mukaan yrittää. /ap
23 :D itse asiassa mulla on viis parasta kaveria, ja mä oon 33 :D - Eikö sulla ole parasta kaveria? Suosittelen, ne on ihania! Toisaalta mistäs sitä tietää, ehkä mä oonkin 15-vuotias?! Tai ehkä mä en vain suhtaudu elämään "aikuisen vakavasti" eli ryppyotsaisesti ja katkerasti. /ap
Joo mut jos kierrontarkkailu on toiminut ilman vahinkoja 9.vuoden ajan. Olet tuskin kovin fertiili.
Ap vaikuttaa enemmän tai vähemmän sekopäältä. Toivottavasti mies ehtii karkuun ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]
Jos mies on hedelmätön, sitä en taida tietää, ennen kun sitä yritystä on takana jonkin aikaa. Eli en nyt sitä ajatellut etukäteen vonkua. Tuskin se sitäpaitsi on. Olen jo monta kertaa sanonut, että jos ei toimi niin sitten e, mut ilmeisesti ette osaa lukea sitä. Ja 22, tiedä kierrontarkkailussa pannaan ehkäisyttä silloin, kun EI voi tulla raskaaksi, varmasti. Vitsi mä luulin et täällä on miellyttävääkin porukkaa joskus, mut riidankylväjiä näkyy enimmäkseen. Pakko oikein kaivamalla kaivaa heikkoa kohtaa. Ei muuten löydy. Mä olen onnellinen ja onnekas ihminen, onneni ei lapsesta riipu, mut se on suuri unelma, jonka toteuttamista ainakin aion parhaani mukaan yrittää. /ap
[/quote]
Voi ap... Varmoja päiviä ei ole.
Ei kannata siirtää puolella vuodella. Aloittakaa nyt ja yritä raskautua kesäkuun loppuun, niin et joudu ensi kesänä kärvistelemään kuumissasi ison mahan kanssa Ja synnyttää samoissa oloissa..
Onpas taas hyökkäys... no, mitä muuta voi AV:lta odottaa! Toivottavasti ap tulet ongelmitta raskaaksi :)
Onneksi olkoon ap, toivottavasti tärppää pikaisesti!
Ja muille odottelijoille, älkää odotelko vaan alkakaa hommiin! Niin helposti käy niin että odotellaan viime tinkaan ja sitten ei onnistukaan tai tulee jotain vaivoja joiden vuoksi ei niitä lapsia niin helposti saadakaan. :(
Vau! Sekopääkortti! Btw siis jos ierrontarkkailua käytää oikein, ei siinä voi sattua vahinkoja. Spermaa ei koskaan joudu elävän munasolun lähelle. Sellaiset, jotka ei noudata sääntöjä, saattavatkin tulla sillä hommalla raskaaksi, mutta eivät säänröjä noudattavat yksilöt. Ja moinen "tuskin olet fertiili" -potaska on tyhjää vihapuhetta, jonka tarkoitus on saada mut kirjoittajan kaltaiselle negatiiiviselle tasolle. Ihan älyttömän vaikea oikeasti ymmärtää, miksi ihmisten mielestä pitää lähteä elämässä siitä, miten HUONOSTI asiat voi olla tai on.
Mut eiköhän tää jo riitä, kiitokset numerolle 30! Ei täältä muilta ainakaan poneja ja sateenkaaria saa, seuraavaksi tukeudun Säihkyturpaan.
Ai niin ja se ettei varmoja päiviä ole, on terveydenhoitajien hapatusta. tcoyf.com
Jatkakaa. Ja sori kaikista kirjoitusvirheistä, mun tabletti on huono. /ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:56"]
Ai niin ja se ettei varmoja päiviä ole, on terveydenhoitajien hapatusta. tcoyf.com Jatkakaa. Ja sori kaikista kirjoitusvirheistä, mun tabletti on huono. /ap
[/quote]
No, itsepähän myöhemmin näet. Vain teinit uskovat varmoihin päiviin, löytyy niin paljon faktatietoa ympäriinsä että aika ignorantti täytyy olla jos aikuinen niihin uskoo.
Ehkä kiertoa tarkkailemalla toteutettu ehkäisysi on toiminutkin juuri siksi, että olet maho. Just saying. Mitäs jos miehesi onkin hedelmätön?