Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten nopeasti voisit halutessasi laueta?

Vierailija
11.01.2022 |

Ajatellaan, että pitäisi laueta niin nopeasti kuin pystyy. Itse pystyisin hyvissä olosuhteissa takuulla alle 30 sekunnin suoritukseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisto, veto ja ravistus tyyliin.

Vierailija
2/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi äärimmäisen optimaalinen tilanne ja pointtina olisi vain niin nopea laukeaminen kuin suinkin, niin alle minuutissa tulisi.

Minulla on esim yksi nainen työkaverina, josta aina ajattelen että tuota ku pääsis nusasemaan. Jos olisi tilanne, että hän olisi räplännyt itsensä valmiiksi märäksi ja tissit paljaana tulisi haarat levällään sanomaan, että alahan poika takoa, niin varmaan lentäisi minulla alle minuutissa. Sen verran hullussa kiimassa olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tossa minuuttia menis, jos olisi valmiiksi kiihottunut ja kulli kovana.

Vierailija
4/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi määritellä tuo "halutessaan".

Jos laittaisi jonkin laitteen piippaamaan satunnaiseen aikaan vuorokaudesta ja äänen kuultuaan yrittäisi ruiskia mällit niin voisi pahimmillaan jäädä lentämättä kun ei kertakaikkiaan satu sillä hetkellä panettamaan stressin tms takia ja mielessä pyörii vain joku ongelma jolle pitäisi tehdä jotain just nyt.

Jos taas herää kalu valmiiksi kivikovana kesken unen jossa oli juuri saamassa orkut ja jatkaa siitä omin kätösin silmät kiinni loppuun asti mahdollisimman nopeasti niin ehkä pari minuuttia.

Vierailija
5/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi äärimmäisen optimaalinen tilanne ja pointtina olisi vain niin nopea laukeaminen kuin suinkin, niin alle minuutissa tulisi.

Minulla on esim yksi nainen työkaverina, josta aina ajattelen että tuota ku pääsis nusasemaan. Jos olisi tilanne, että hän olisi räplännyt itsensä valmiiksi märäksi ja tissit paljaana tulisi haarat levällään sanomaan, että alahan poika takoa, niin varmaan lentäisi minulla alle minuutissa. Sen verran hullussa kiimassa olisin.

Tähän ihan sama. Ja pitäisi olla nimenomaan se isotissinen työkaveri, niin seisokin saisi nopeammin ja laukeamisen mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
6/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ähisee joka aamu pokelle vessassa, täytyy alkaa aikaa ottamaan.