Mies, miten nopeasti voisit halutessasi laueta?
Ajatellaan, että pitäisi laueta niin nopeasti kuin pystyy. Itse pystyisin hyvissä olosuhteissa takuulla alle 30 sekunnin suoritukseen.
Kommentit (6)
Jos olisi äärimmäisen optimaalinen tilanne ja pointtina olisi vain niin nopea laukeaminen kuin suinkin, niin alle minuutissa tulisi.
Minulla on esim yksi nainen työkaverina, josta aina ajattelen että tuota ku pääsis nusasemaan. Jos olisi tilanne, että hän olisi räplännyt itsensä valmiiksi märäksi ja tissit paljaana tulisi haarat levällään sanomaan, että alahan poika takoa, niin varmaan lentäisi minulla alle minuutissa. Sen verran hullussa kiimassa olisin.
Tuskinpa tossa minuuttia menis, jos olisi valmiiksi kiihottunut ja kulli kovana.
Pitäisi määritellä tuo "halutessaan".
Jos laittaisi jonkin laitteen piippaamaan satunnaiseen aikaan vuorokaudesta ja äänen kuultuaan yrittäisi ruiskia mällit niin voisi pahimmillaan jäädä lentämättä kun ei kertakaikkiaan satu sillä hetkellä panettamaan stressin tms takia ja mielessä pyörii vain joku ongelma jolle pitäisi tehdä jotain just nyt.
Jos taas herää kalu valmiiksi kivikovana kesken unen jossa oli juuri saamassa orkut ja jatkaa siitä omin kätösin silmät kiinni loppuun asti mahdollisimman nopeasti niin ehkä pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi äärimmäisen optimaalinen tilanne ja pointtina olisi vain niin nopea laukeaminen kuin suinkin, niin alle minuutissa tulisi.
Minulla on esim yksi nainen työkaverina, josta aina ajattelen että tuota ku pääsis nusasemaan. Jos olisi tilanne, että hän olisi räplännyt itsensä valmiiksi märäksi ja tissit paljaana tulisi haarat levällään sanomaan, että alahan poika takoa, niin varmaan lentäisi minulla alle minuutissa. Sen verran hullussa kiimassa olisin.
Tähän ihan sama. Ja pitäisi olla nimenomaan se isotissinen työkaveri, niin seisokin saisi nopeammin ja laukeamisen mahdollisimman nopeasti.
Pisto, veto ja ravistus tyyliin.