Ex panttaa työvuorolistojaan
Ollaan molemmat vuorotyössä. Ex on itse saanut aina valita milloin tapaa lastaan. Tämä siksi, että itse olin tuolloin kotona, ja mulle ei ollut mitään väliä milloin ex tapaa. Lapsi on nyt kolmevuotias ja itsekin olen töissä. Ex ei nykyisestä sopimuksestamme huolimatta ilmoita etukäteen työvuorojaan ja aikoja milloin ottaa lapsen. Olen sata kertaa sanonut, että joudun itsekin suunnittelemaan päiviäni, ja olisi kiva tietää vähän eteenpäin milloin lapsi on isällään. Joudun sitä paitsi ilmoittamaan vuoropäiväkotiin viikkoa etukäteen lapsen hoitovuorot, ja niitä on vaikea ilmoittaa kun en tiedä isän aikatauluista mitään. Olenkin ehdottanut että isä lähettäisi vuoronsa mulle. Mutta ei käy. Sehän tarkoittaisi sitä, että itsekin saattaisin jopa päästä vaikuttamaan isävierailuihin.
Tähän saakka on ollut niin kivaa ilmoittaa mulle tapaamiset oman mielen mukaan milloin sattuu, ja varmistaa ettei tapaamiset pääse haittaamaan isän vapaa-ajanviettoa. Meillä on yhteishuoltajuus, että pikkusen nyt riepoo tollanen kermojen kuoriminen päältä. Ihan kun mun ajalllani ei olisi mitään väliä!
Kommentit (4)
No sä otat ohjat ja sanelet ne tästä lähin. Jos ei käy silloin niin seuraava kerta on tällöin jne. Näissä porskuttaa vain röyhkeydellä kotiinpäin.
Pistät herralle päivät ja viikot jolloin sulle sopii et lapsi on hoidossa isällään. Hän saa sitten järjestellä asiat, jos ei käy silloin niin ei käy ja sitten ei lastaan nää (Jollei ala ilmottamaan hyvissä ajoin vaihtoehtosta aikaa). Ja asiasta ei sen ihmeemmin tarvitse keskustella. Jos herra ei ilmoita tarpeeksi ajoissa että käykö vai eikö niin silloin se on automaattisesti ei.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:21"]
No sä otat ohjat ja sanelet ne tästä lähin. Jos ei käy silloin niin seuraava kerta on tällöin jne. Näissä porskuttaa vain röyhkeydellä kotiinpäin.
[/quote]
Näinpä. Luulisi, että eksä alkaisi yhteistyöhön jos lapsen näkeminen kiinnostaa laisinkaan.
up