Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on saanut pelkäämään oikeasti sotaa

Vierailija
05.05.2015 |

Uutiset ovat huolestuttavia, maailmalla tapahtuu lievästi sanottuna ikäviä, toisaalla on miljoonia joita pommitetaan päivittäin, mutta ei ne ole olleet minun lähielinympäristöäni. Eivät ole vieläkään (sillä vaikka kuinka tahtoisin olla pyhimys ja ajatella ns. Afrikan nälkäisiä lapsia, oman elämän huolet painavat arjessa enemmän) , mutta nyt olen alkanut pelätä sotaa ihan oikeasti. Olen yliopisto-opiskelija (joo, sanokaa vaan että miten korkeakouluopiskelija voi olla näin typerä ja naiivi) ja vaikka olen koulussa ja vapaalla lukenut kyllä historiani, en tiedä mitä todellisuudessa tapahtuisi, jos sota syttyisi. Tiedän, ettei sota tarkoita sitä että aletaan yhtäkkiä ammuskella vaikka jossain Keski-Suomessa, mutta kyllähän sotatila nyt siviileihin vaikuttaa.

En vielä valvo öitäni tämän vuoksi, mutta ahdistun koko ajan enemmän asiaa ajatellessani. Tämän palstan lukeminen (...) ja nyt lähteneet kirjeet eivät auta yhtään asiaa. Seuraavasta maailmansodasta povataan ydinasesotaa, eikö se tarkoita karkeasti sitä että tässä kuollaan kaikki? ":D"

Tuntuu tyhmältä avautua tänne jostain tämmöisestä ja tyhmältä olla näin peloissaan. Anteeksi jo etukäteen siitä, mutta on täällä mielestäni ollut tyhmempiäkin avauksia.

Kirjoitan mobiililla eli kappalejakoja tuskin on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi

Vierailija
2/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Se tulee, mitä tulee. Ei tavallinen kansalainen voi siihen vaikuttaa juurikaan. Reservikirjeet on oltu aikeissa lähettää jo ajat sitten. Ne eivät liity poliittiseen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:16"]

Rauhoitu. Se tulee, mitä tulee. Ei tavallinen kansalainen voi siihen vaikuttaa juurikaan. Reservikirjeet on oltu aikeissa lähettää jo ajat sitten. Ne eivät liity poliittiseen tilanteeseen.

[/quote]Juuri näin. Turhaan sitä murehtimaan, mutta valmistautuminen on vain viisautta.

Vierailija
4/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkotiloja luodaan pienehkön naapurivaltion kansaan sanomamedian suomettuneella avustuksella.

Vierailija
5/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olet ap tyhmä, jos näin on