Käveletkö kotonasi vähän väliä huoneesta toiseen?
Ihmettelen vaan, miksi jotkut ei mene ulos lenkille.
Kommentit (13)
Juu, pistän pitsiliinoja ojennukseen pöydillä ja taulut suoraan. Sit kävelen takasin ja katon et kaikki on järjestyksessä :)
Olen harjoittanut tuota lapsesta asti - sen on minun tapani mietiskellä asioita.
En. Mutta mun yläkerran naapuri kävelee yksiötä ees sun taas tuntitolkulla. On sen verran voimakkaat kanta-askeleet, että on kuin läpi tulisi. Kuitenkin käy lenkillä ulkona. En tajua.
En, mutta yläkerran naapuri harrastaa tätä. Yleensä nimenomaan juosten. Pari tuntia saattaa päivässä olla taukoa, mutta muuten töminä käy ihan koko ajan. Päässähän se vika silloin on.
En, ellei mulla ole asiaa toiseen huoneeseen.
En oikeastaan. Paitsi jos puhun puhelimessa, niin sitten saatan vaellella ympäriinsä.
Harrastan tanssia ja harjoittelen tai muuten vain pyörin kotona aika usein.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:41"]
Olen harjoittanut tuota lapsesta asti - sen on minun tapani mietiskellä asioita.
[/quote]
Sama täällä. Päämäärätön vaeltelu pitkin taloa kuuluu minulla luovaan ajatteluun. Ulkona se ei onnistu samalla tavalla, sillä ulkoisia virikkeitä on liian paljon. Parhaat ideat syntyvät nimenomaan omissa tutuissa huoneissa kuljeskellen.
Täällä myös yksi adhd-tapaus ilmoittautuu. Välillä on näitä heikkoja hetkiä etten vaan pysy paikoillani, haahuilen ympäriinsä ilman tarkoitusta ja päämäärää, tai vaihdan tekemisestä toiseen jne. Ei mun keskittyminen riittäisi silloin lenkkeilyyn kuin ihan minimaalisen hetken.
Tulipa tehtyä diagnoosi yläkertalaiselle. Kiitos av.
joo, mulla onkin levottomat jalat. (ADHD)