Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireitako??

19.09.2006 |

" Oireeni" alkoivat 21/28 sillä että suussani maistui ihan metallilusikalle, rintoja aristi hiukan ja minut yllätti pari kertaa päivän aikana huono olo kun vatsani oli tyhjä.

Nyt on 23/28 ja pahaoloni eikun vain jatkuu. Aamulla voin pahoin ja etova olo on tullut myös päivällä kun vatsa on päässyt tyhjäksi, rinnat on kipeytyneet enemmän. Lisänä näihin kenties kuvittelemiini oireisiin kuuluu hengästyminen ja saunoessa heikottava olo ja sydämen villi rytmi. Edellisessä raskaudessani sauna sai aikaan heikotuksen ja sykkeen nousun, siitä epäilyni nyt, muuten olen kova tyttö saunomaan.

Näinhän nämä taitaisi olla jo raskausoireita, mutta minuun iski viime yönä flunssa... se ehkä selittäisi hengästymisen ja heikotuksen. Lisäksi kärsin ennen menkkoja pahoinvointisuudesta, tosin en näin rajuna kuin nyt. Rinnathan nyt aina kipeytyy ennen menkkoja, mutta tuolle lusikkajutulle en keksi selitystä...

Kertoisitteko kuumeilijat omista oireistanne. Minulle tämä on varsinaisesti ensimäinen kierto kun raskaus olisi mahdollinen, en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, eli ei pitäisi olla kovin pahasti hormoonitkaan sekaisin(vannomatta paras).

Lisäksi lapsi jota nyt yritetään saada alulle on kolmas minulle, ensimmäinen miehelleni, mihinkäs ryhmään minä sitten pääsen omia tuntojani turisemaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyppäsin sieltä kolmatta odottaviin eli Kotiloihin, eli tervetuloa sinne sitten kun se aika tulee. Ja toivottavasti pian :)

Mulla oli metallinen maku suussa sekä esikoisen että kuopuksen odotuksen aikana, mutta ei tullut ennen plussaa. Nyt oireina ollut väsymys, kuvotus, nälkä, jano ja jatkuva pissihätä. Että hyvin mahdollista, että liittyy raskauteen :)

AIHA rv 4+3

Vierailija
2/2 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut esikoisen aikana minkäänlaisia oireita. Ei mitään! Koko raskausaikana kävin kahtena yönä pissalla ja siinäpä se. Nyt toista odotellessa olen vain väsynyt, mikä saattaa hyvinkin johtua myös syksystä ja siitä että olen tällä hetkellä yksin vauvan kanssa kotona, kun mieheni on intissä. Pidän peukkuja että plussaat!! +++++ ;)

mamma+masu rv9 ja J 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla