Kokemuksia Samsung A3 - kiitos! :)
Kokemuksia Samsung A3:sta? Hyviä ja huonoja puolia? Onko kameran ja videon laatu hyvä?
Tällä hetkellä joku todella vanha Samsungin puhelin joka vetelee viimeisiään, nyt puntaroin Iphonen ja Samsungin välillä ja fiilispohjalta alan kallistumaan Samsung A3:seen. Herättäkää mut kuitenkin jos olen valintani kanssa ihan metsään menossa. Ominaisuuksia joita arvostan: Yksinkertaisuus, kohtalainen tilakapasiteetti, hyvä kuvanlaatu, hyvä videolaatu, navigointijärjestelmä.. Muuta ei nyt tule mieleen. Kiitokset teille :)
Kommentit (9)
Ostin eilen kyseisen puhelimen! Kamera ja video on laadultaan hintaan nähden erittäim hyvät ja muutenkin vaikuttaa hyvältä puhelimelta. Tosin jos haluaa vielä paremman kameran, kannattaa ostaa hieman kalliimpi samsung alpha.
Kamerasta saa enemmän irti kun vaihtaa sen vakiona olevan kamera-appsin johonkin parempaan. Play Storessa on vaikka kuinka paljon eri vaihtoehtoja, maksullisia ja ilmaisia.
A3 huono kamera. Kuva on epätärkka, kuin linssi olisi erittäin likainen.
Hyvä puhelin. Ollu nyt reilun kuukauden käytössä eikä valittamista. Paljon on tilaa, jo puhelimen muistissakin on tarpeeksi minun käyttööni. Kameran takia tän hankin ja Kameraan olen ollut tyytyväinen.
Aika heikko puheluiden vastaanoton teho..kuukauden aikana todella useasti a3:seen soittaessa käyny ettei matkapuhelimeen saada yhteyttä..operaattori ja paikat samat ko ennenkin..mut s2 ei tullut tätä ongelmaa vastaan
Hyvä ollu mulla kuukauden. Yksinkertainen kauniit värit ja minusta tarpeeksi hyvälaatuinen kamera! En ostaisi iPhone muu ei paljoa parane kuin hinta;)
Hinta/laatu aivan huippu.
Valtakunnallisesti operaattorit tekevät huoltotöitä kesäisin ja siksi mikään ei toimi. Tänäänkin koko paska on kaatunut monta kertaa
Kamera on aivan huippu. Selfiet onnistuu hyvin koska automaattizoomi kaventaa kasvot:)
Mulla ollu nyt viikon A3, olen tyytyväinen. Tosin valintakriteerini olivat puhelimen väri ja metallikuori. Ei tainnu olla paljon apua.. ; )