Tapaatteko kavereita ja sukulaisia normaalisti?
Kommentit (14)
En missään nimessä eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Tässä tilanteessa ei ole vastuullista rampata ympäriinsä vaan pitää kaikkien kontaktit minimissä.
Kyllä. Tosin koska yksikään ei asu samalla paikkakunnalla mitä itse, niin fyysisesti samaan tilaan päädytään kerran vuoteen tai kahteen normaalistikin. Eli en taida vastauksellani vastata ihmistyyppiä, joiden suhtautumista tässä kysyttiin.
Ei tavata. Saatetaan soitella. Mutta ei tässä iässä ole oikein aikaa kaverisuhteille.
Tapaan, mutta tehdään koronatestit joka kerta ennen tapaamista ja pidetään kaikki ffp2 maskeja.
En ole tavannut oikeastaan yhtään ketään muuta kuin mieheni kahteen vuoteen ja naapurit tulee rapussa vastaan. Tietty kaupassa käyn mutta meillä ei ole käynyt ketään kylässä kahteen vuoteen, ei edes anoppi.
En tapaa ketään kodin ulkopuolista.
Olen elänyt koko pandemia-ajan ihan normaalisti ja elän jatkossakin. Luotan rokotuksiin.
Kyllä muuten normaalisti, mutta varoen, pienessäkään nuhassa tai muilla oireilla ei nähdä eikä silloin jos jollain on perheenjäsen kipeänä. Ei halailla ja käsien pesua on tehostettu kyläillessä.
Olemme jo jonkin aikaa toteuttaneet sitä mikä on nyt nyt pikku hiljaa ruvennut tulemaan otsikoihinkin. Tämä on vain flunssa muiden joukossa.
Ja kun terveydenhuolto on vain sairausloma automaatti, eikä sairauksiin saa edes lääkärinaikaa ja saatikka, kun ei pääse edes koronatestiin meille ei koronaa ole enää edes olemassa.
En, kyllä mä aika epänormaali silloin olen.
Tietysti, niin kuin tähänkin asti.