Teiniraskausko??
Oon 14v ja oon aika varma et oon raskaana. Tein ekan raskaustestin noi puolviikkoo-viikko (en laskenu tarkkaa) ni seksin jälkee mut se näytti negaa. Mul oli tosi niukat menkat, pahoinvointii ja päänsärkyy yms ja kaikkee muuta "raskausoireita". Yritin äskö ettii lappuu mihin olin kirjottanu sen yhdynnä ajankohan mutten löydä sitä :'(( en ees tiiä mil rv oon!!! Mulla ei oo yhtää rahaa nii en voi ostaa toista testii, ja oon tetis ny 2 viikkoo ni en voi käydä terkaltakaa pyytää! :((( apua!!!
Kommentit (36)
Onnea vaan etukäteen sulle teiniäiti, et sitten mitään miettinyt ennenkuin aloit panemaan, että kersa siitä touhusta saattais tulla... kersalle?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:43"]Onnea vaan etukäteen sulle teiniäiti, et sitten mitään miettinyt ennenkuin aloit panemaan, että kersa siitä touhusta saattais tulla... kersalle?
[/quote] Kiitos hyvistä vinkeistä raskaustestin suhteen!!
Joo ei...
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:44"]Pyydät siellä TETissä, että joku kiva täti käy sulle ostaa testin. Mä ainakin ostaisin jos meidän töissä oleva tettiläinen pyytäisi.
[/quote] Emmä kehtaa
Ap
Toivottavasti provo. Tämän takia teineillä on huono maine. Olet idiootti.
T.15v tyttö joka ihan oikeasti käyttää sitä ehkäisyä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 06:46"]Toivottavasti provo. Tämän takia teineillä on huono maine. Olet idiootti.
[/quote]
15v ei kuulu harrastaa seksiä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 06:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 06:46"]Toivottavasti provo. Tämän takia teineillä on huono maine. Olet idiootti.
[/quote]
15v ei kuulu harrastaa seksiä
[/quote]
Ei ole olemassa lakia sitä kieltämään. poikaystävä ja minä molemmat halutaan. Joten kaikki hyvin.
Ap, tulepa nyt kertomaan, oletko raskaana! Me av-mammat täällä uteliaisuudesta kihisten odottelemme tietoa!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 06:46"]Toivottavasti provo. Tämän takia teineillä on huono maine. Olet idiootti.
[/quote] Aa juu nii mitä siit ehkäsyst meil oli spädäri
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:28"]Ap, tulepa nyt kertomaan, oletko raskaana! Me av-mammat täällä uteliaisuudesta kihisten odottelemme tietoa!
[/quote] En oo tehny testii viälä ko en tii mis sen niiku pääsee tekee
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:28"]Ap, tulepa nyt kertomaan, oletko raskaana! Me av-mammat täällä uteliaisuudesta kihisten odottelemme tietoa! [/quote] En oo tehny testii viälä ko en tii mis sen niiku pääsee tekee Ap
[/quote]
Tämä ei ole 14 v tytön kirjoittama. Niinkuin ei koko ketjukaan.
Mihin aikaan se tet tänään alkaa? Niinku
Milläs ajattelit sen lapsen elättää, kun kerran ei löydy edes muutamaa euroa testiin? Ai niin, tuet juoksevat..
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:46"]tätä ketjuahan moderoidaan. onko perserakastelijapuppelimodeilla vaikeaa syödä LIHAA?
[/quote]
Mahtaisiko syynä kuitenkin olla lapsellinen suhtautuminen, joka heijastuu viesteihin loukkaavana kielenkäyttönä? Kasvas aikuiseksi!
Oho, mobiiliversio heitti viestin lainauksineen aivan väärään ketjuun. ^ -34
Pyydät siellä TETissä, että joku kiva täti käy sulle ostaa testin. Mä ainakin ostaisin jos meidän töissä oleva tettiläinen pyytäisi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:45"]Raskaustesti näyttää tuloksen noin kahden viikon kuluttua yhdynnästä. Soita terveyskeskukseen ja pyydä aika labraan raskaustestiin.
[/quote] okok kiitti tiedosta
Ao