Olin kusipäinen hyväksikäyttäjämies
Minulla oli kerran yhdenyönjuttu neiti x:n kanssa. Viikko tämän jälkeen laitoin tälle facebookissa viestiä, että "voitaisko tavata uudestaan". Hän ei vastannut mitään. Puoli vuotta myöhemmin olin jo päätynyt parisuhteeseen ja neiti x, kun ei ilmeisesti munaa ollut irronnut riittävästi, laittoi minulle facessa viestin "haluisitsä vielä nähdä". En vastannut viestiin mitään.
Pari kuukautta tämän jälkeen törmäsin häneen erään yökerhon edustalla. Olin kuin en huomaisikaan häntä. Ei voinut vähempää kiinnostaa sen käytöksen jälkeen. Hän oli minuun nähden hieman takaviistossa ja mietti olenko se sama mies ja kysyi nimeäni. Vastasin väärän nimen. Kohta sen jälkeen hän käveli vielä suoraan edestäni varmistuakseen asiasta ja kuulin hänen sanovan kaverilleen "on se se". Yökerhossa sisällä kun kävelin hänen ohitseen kohti saniteettitiloja, hän silminnähden kihisi raivosta ja hänen kaverinsa piti häntä aloillaan ettei hän hyökännyt kimppuuni.
Taas on naisia sorrettu ja halveerattu. Otin opiksi ja ryhdyin munkiksi etten enää näin nöyryyttäisi naisia.
Kommentit (6)
Kumma kun ei pillu kelvannut. Oletko homo?
T. turbomamma
Onko tää tosi ap? Mikä ihmeen nainen se oli?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:31"]
Onko tää tosi ap? Mikä ihmeen nainen se oli?
[/quote]
Ihan tosi homma. Joku 20-vuotias hoitsuopiskelija. Outo homma oli, kun vaikutti ihan fiksulta tyypiltä.
Mitä outoo naisen käytöksessä muka oli? Ensin sitä ei kiinnostanut mut sit muutti mielensä ja päätti kysästä et kiinnostaisko sitä miestä vielä. Joskus tilanteet muuttuu ja ainahan saa kysyä ja yrittää.
Must se OUTO juttu täs on et mennään valehtelemaan nimensä ja ollaan niiku ei tunnettais. Miksei vaan voinut sanoo suoraan päin naamaa, et "joo, oon se sama tyyppi." " Mut jatka nyt vaan matkaasi, ku mua ei kiinnosta enää sun jutut". Kyllähän nyt rehellinen saa olla, mut tommonen outo "Mä oon joku muu tyyppi" -selitys on siis OUTO. Tietty semmonen ärsyttää kun joku tuttu väittää ettei ole tuttu.
Ihme meininkii! :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 01:10"]
Mitä outoo naisen käytöksessä muka oli? Ensin sitä ei kiinnostanut mut sit muutti mielensä ja päätti kysästä et kiinnostaisko sitä miestä vielä. Joskus tilanteet muuttuu ja ainahan saa kysyä ja yrittää.
Must se OUTO juttu täs on et mennään valehtelemaan nimensä ja ollaan niiku ei tunnettais. Miksei vaan voinut sanoo suoraan päin naamaa, et "joo, oon se sama tyyppi." " Mut jatka nyt vaan matkaasi, ku mua ei kiinnosta enää sun jutut". Kyllähän nyt rehellinen saa olla, mut tommonen outo "Mä oon joku muu tyyppi" -selitys on siis OUTO. Tietty semmonen ärsyttää kun joku tuttu väittää ettei ole tuttu.
Ihme meininkii! :D
[/quote]
Juurikin näin!
Mä en jaksa ihmisten pelejä oli ne miehiä tai naisia. Jostain syystä jatkuvasti sellaiseen hulabaloon keskellä yhä elän. Jouduin keskelle toisten sotkuja. Omia ei ole, koska osaa puhua. Toisinaan jopa tarpeettoman tylynkin suoraan.
Oma parisuhde on kestänyt 22 vuotta, ei sotkuja.
Nyt olen keskellä taas uusia parisuhdesotkua, joista kuvittelin pääsevänä parikymppisenä. Kaverit alkaneet erota, kun "ovat kasvaneet erilleen" tai "ton kriisi siis on ihan kauhee". Eli si siis anneta aikaa parisuhteelle ja toisen kanssa ei vietetä aikaa. Nyt noi nelikymppiset naiset sitten leikkivät tuolla parikolmekymppisten joukossa ja säätävät mitä säätävä.
Mä olen ilmeisesti sitten ainoa järkevä ihminen kaveripiirissä, niin mähän saan mitä ihmeellisimpiäkin yhteydenottoja nykyään heiltä ja tietenkin viikonloppuöisin. Joo, nyt on puhelin äänettömällä ja aamulla sitten vaan deletoin örvellykset.
Keski-ikäinen nainen on r a s i t t a v a. Itsenhän ovat draamansa kehittäneet, joten nauttikoot nyt siitä. Olen sanonut tuonkin ja juuri noin! Kaksi suuttui ja pari oli ihan hämilllään, että miten sä voit olla noin julma?! Lässyn, lässyn.
Nyt se akka kertoo kaikille miten kylmä pelimies olit ja itse uskoo siihen. EI JUMA!!! Kyllä naisia voikin näköjään aivopestä uskomaan ihan ihme juttuihin.