Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ELÄMÄNI ISOIN TABU
04.05.2015 |
Olin 30 vuotias työssäkäyvä nainen, mukavan miehen kanssa. Mies halusi lapsen. Itse en ollut asiasta innoissani, mutta mies sai minut taivuteltua laosen hankintaan. Nyt kun se lapsi on, niin koen olevani niin yksin kun mies on päivisin töissä. Tunnen, etten olisi halunnut lasta, mutta en tästä voi miehelleni kertoa. Olen todella väsynyt eikä ruokakaan maistu. En haluaisi olla äiti!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sivusilmällä salaa mieheltäni silmäilen myös naisia. En ole lesbo, mutta kauniit iloiset naiset saavat hymyn huulille.