Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miestä tympii, että lähden lomalle.
11.05.2015 |
Harmittaa hänen käytös, tuntuu ettei osaa nauttia täysillä sitten lomasta. Ja kokoajan on sitten ajatus takaraivossa, että alkaako sitten purkaa tympäännystä minuun kun tullaan kotiin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 07:03"]
No miksei mies lähde mukaan?
[/quote]
Lähden siskojeni ja meidän lasten kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Sehän voisi käydä naapurin Lissun tykönä lomasi aikana tympiinnystä lievittääkseen.