onko teillä avuttomia/saamattomia/"äidinpoika" miehiä?
Miten sellaisen kanssa pärjää? Kuinka arki sujuu?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:46"]
On mun miehessäni sellaisen vikaa, mutta hänen avuttomuutensa ja laiskuutensa rajoittuu kodin tekemisiin - on hyvinkin pystyväinen ja jaksavainen esim. työelämässä.
Ehkä juuri siksi olen niin kypsä tähän tilanteeseen. Jos hän ihan oikeasti ei pystyisi niin se olisi helpompi hyväksyä kuin se että hän vain poimii rusinat pullasta ja tekee sitä mikä kiinnostaa, jättäen kaiken tylsän pakollisen muille sen varjolla ettei "osaa".
[/quote]
Kannattaa järjestää oma elämä niin, että sitä tylsää ja pakollista on mahdollisimman vähän. Kuka nyt jaksaa oikeasti käyttää vähän vapaa-aikansa johonkin siivoamiseen tai paskavaippojen vaihtamiseen?
[/quote]
Niin just, hommaisivat sellaisen kestovaipan joka kestää vaihtamatta siihen saakka että lapsi oppii tekemään tarpeensa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:46"] On mun miehessäni sellaisen vikaa, mutta hänen avuttomuutensa ja laiskuutensa rajoittuu kodin tekemisiin - on hyvinkin pystyväinen ja jaksavainen esim. työelämässä. Ehkä juuri siksi olen niin kypsä tähän tilanteeseen. Jos hän ihan oikeasti ei pystyisi niin se olisi helpompi hyväksyä kuin se että hän vain poimii rusinat pullasta ja tekee sitä mikä kiinnostaa, jättäen kaiken tylsän pakollisen muille sen varjolla ettei "osaa". [/quote] Kannattaa järjestää oma elämä niin, että sitä tylsää ja pakollista on mahdollisimman vähän. Kuka nyt jaksaa oikeasti käyttää vähän vapaa-aikansa johonkin siivoamiseen tai paskavaippojen vaihtamiseen? [/quote] Niin just, hommaisivat sellaisen kestovaipan joka kestää vaihtamatta siihen saakka että lapsi oppii tekemään tarpeensa.
[/quote]
Toivottavasti et nyt kauheasti järkyty, mutta niitä lapsia ei ole tosiaan mikään pakko hankkia!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:16"]
Miehenä vituttaa lukea näitä viestejä.
Minulla ei ole enään äitiä...
Minä teen yksin ruokaa minä pesen pyykit minä siivoan ja en paskanna muualle kuin pönttöön.
Syy miksi olen yksin on ikäni olen 38v.
[/quote]
Osaan myös vaihtaa sulakkeen, porata reiän propata kiinnittää... Mutta ikäni on minut sulkenut pois parisuhde elämästä.
[/quote]
Sähän olet mies parhaassa iässä. 65 -vuotiaallekin vielä olisi menekkiä 40 naisen silmissä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:16"]
Miehenä vituttaa lukea näitä viestejä.
Minulla ei ole enään äitiä...
Minä teen yksin ruokaa minä pesen pyykit minä siivoan ja en paskanna muualle kuin pönttöön.
Syy miksi olen yksin on ikäni olen 38v.
[/quote]
Osaan myös vaihtaa sulakkeen, porata reiän propata kiinnittää... Mutta ikäni on minut sulkenut pois parisuhde elämästä.
[/quote]
Mene nyt vittuun diitä inisemästä. Yhdelläkään kolmekasilla ei oo muijaa. Jebajee siinä se syy on.
Ennemmin helvetti jäätyy kuin minä pesen pyykkiä. Joku raja saa tässäkin maailmassa olla. Miksi tahtoisin miellyttää jotain randomeita av-mammoja? Ostan vaikka uudet vaatteet kun vanhat menee paskaisiksi jos siihen tullaan, mutta pyykkiä en pese.
Kyllä. Yksi suurimmista syistä miksi erosin miehestä joka muuten oli paras ystäväni. En jaksanut huolehtia aikuislapsen asioista oikeiden lasten lisäksi. Ehkä olen paha ihminen, mutta valtavasti energiaa siihen huolehtimseen, muistamiseen/muistuttamiseen, kyselemiseen, pesemiseen ja syöttämiseen kului. Lasten kanssa pääsen tuhat kertaa helpommalla. Kiitos ja anteeksi.
Jos ihminen on todella avuton ja saamaton, ei osaa oikein ottaa vastuuta, välillä valehteleekin raha-asioistaan (täällä toinen, jonka takia miehellä ei ole luottotiedot mennyt), on todella riippuvainen, mikä voisi olla vikana, että ihmisestä tuollainen tulee? Pystyykö sitä auttamaan jotenkin? Siis oppimaan aikuisten asioita ja vastuuta.
Minä tiedän miksi naiset haluavat, että mies pesisi pyykkiä yms. Jotta mies muuttuisi nysväksi kotimieheksi, jota kukaan muu nainen ei huoli. Näin nainen alistaa miehen; miehellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin nöyristellä omaa muijaansa ja sietää tältä mitä tahansa.
Kertokaas minulle yksikin naisten suosiossa oleva julkkismies, joka olisi sellainen kotimies! Niin, ei sellaisia ole, koska ei moinen naisia viehätä. Jotain ramboja ne aina on.
Mieheni oli alussa sellainen. Nykyään käy töissä ja hoitaa kotihommat yms. Kyllähän se aikaa ja hermoja vaati mutta kaikki sen arvoista :)
Ajattelin aina, että ihminen saa sellaisen kumppanin, jonka itse omilla toimillaan ansaitsee ja jonka arvoinen on. Miksi siis siitä sielunkumppanista jonka kanssa kilpailimme kumpi saa toisen onnellisemmaksi kaikella toiminnallaan ja huomioimisellaan, on tullut puhumaton ja väsynyt, saamaton riesa? Katsoin peiliin ja olen itse ihan eri ihminen myös. Todella harvassa on onnen hetket, ei jakseta edes hädin tuskin puhua toisillemme kuin arjen pakolliset. Tätäkö on loppuelämä, vaikea nousta suosta eikä syytä eroonkaan ole minkäänlaista, välillä toivon että mies pettäisi muttei se ees käy missään töiden tai meidän yhteisten menojen ulkopuolella. Kuolen hiljaa sisältä ja tätä on kestänyt niin pitkään, että olkoon...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:46"]
Ennemmin helvetti jäätyy kuin minä pesen pyykkiä. Joku raja saa tässäkin maailmassa olla. Miksi tahtoisin miellyttää jotain randomeita av-mammoja? Ostan vaikka uudet vaatteet kun vanhat menee paskaisiksi jos siihen tullaan, mutta pyykkiä en pese.
[/quote]
Tässä meillä on kuulkaa perijaatteen miäs. Kyllä jämpti on näin. Hänen äitiään käy kyllä sääliksi, vaikka oma vikahan se kai on, että antaa toisen törkeästi hyväksikäyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:46"]
On mun miehessäni sellaisen vikaa, mutta hänen avuttomuutensa ja laiskuutensa rajoittuu kodin tekemisiin - on hyvinkin pystyväinen ja jaksavainen esim. työelämässä.
Ehkä juuri siksi olen niin kypsä tähän tilanteeseen. Jos hän ihan oikeasti ei pystyisi niin se olisi helpompi hyväksyä kuin se että hän vain poimii rusinat pullasta ja tekee sitä mikä kiinnostaa, jättäen kaiken tylsän pakollisen muille sen varjolla ettei "osaa".
[/quote]
Kannattaa järjestää oma elämä niin, että sitä tylsää ja pakollista on mahdollisimman vähän. Kuka nyt jaksaa oikeasti käyttää vähän vapaa-aikansa johonkin siivoamiseen tai paskavaippojen vaihtamiseen?