Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä avuttomia/saamattomia/"äidinpoika" miehiä?

Vierailija
04.05.2015 |

Miten sellaisen kanssa pärjää? Kuinka arki sujuu?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Mä en ikinä ottaisi sellaista miestä itselleni! Parhaan ystäväni mies on just sellanen "hienohelma" joka osaa laittaa hienoja gourmet-ruokia ja pukeutua hyvin mutta muut jutut on ihan haussa. Kerran ollessani heillä, heiltä paloi sulake niin tää "mies" kysyi multa että osaanko katsoa mikä sulake paloi ja millainen pitää ostaa ja voinko näyttää miten uusi laitetaan tilalle :D Mä myös häpeäisin silmät päästäni jos joutuisin pyytää isäni meille poraamaan taulukoukkuja seinään sillä aikaa kun mieheni katsoo telkkaria, kaverilleni tämä oli ihan ok ("eihän se ole eläessään mitään poraa pitänyt kädessä"). Ihan mukava mies muuten ja hänen kanssaan saa aikaan mielenkiintoisia keskusteluja erilaisista asioista mutta en IKINÄ voisi kuvitellakkaan seurustelevani hänen kaltaisensa miehen kanssa. Ei kaikkea tarvitse osata tehdä mutta olettaisin sitten edes olevan kiinnostunut oppimaan jos joku näyttää ja opettaa. Seuraavalla kerralla voi sitten tehdä itse. Olen tällä hetkellä sinkku ja osaan hoitaa kotini pikkujutut itse, niitä mitä en osaa, pyydän isäni auttamaan mutta opettelen aina samalla.

No onneksi on kaverin kanssa niin erilainen miesmaku, eipähän tule miehistä riitaa ;)

Vierailija
42/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jopa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjään, koska saan itse loisia kotona miehen rahoilla. Miehen ei tarvitse opetella pesemään pyykkiä tai kokkaamaan.

Vierailija
44/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä edestä ladattava pyykkikone ja tiukka pyykkilauta on hyvä yhdistelmä. Isommat voi viedä vaikkapa sol n vaikkapa paidat ynnä muu sellainen.

Ai niin samalla voi hakea ne tampoonitkin. jee!

Melkonen provo taas.

Vierailija
45/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuollaisia saamattomia miehiä, mutta naiset miksi ihmeessä valitatte kun asia on aika helppo korjata? Oma isäni oli kuulemma aluksi ollut tämmöinen vähän avuton mamman hyysäämä. Hommat rupee kummasti hoitumaan kun mies huomaa ettei ne likaiset sukat kävelekkään itsestään pyykkikoppaan, ruoka valmistu tekemättä tai jääkaappi täyty kaupassa käymättä. Nykyään asun kyllä jo omillani oman koulutettavani kanssa, mutta lapsuudestani muistan sen että meillä vanhemmat olivat erittäin tasavertaisia. Molemmat pesevät pyykkiä, siivoavat, laittavat ruokaa, käyvät kaupassa, kesäisin nurmikon leikkaa se ketä kerkeää. Äiti hoiti aikalailla lasten vaate-ostokset ja isä puolestaan urheiluvälineet. Isä oli haka iltatoimissa ja äiti taas aamulla osasi pitää tarvittavan kurin jotta oltiin ajoissa. Isä hoitaa autoon liittyvät asiat ja äiti kodinsisustuksen. Molemmat osaavat pieniä huoltojuttuja, mutta isä hoitaa sähköhommat omassa ja meidän aikuisten lasten asunnoissa. Oma mieheni muutti omilleen suoraan vanhemmiltaan kuten minäkin, ja nyt jo huomaan hänessä paranemista. Hänen äitinsä yritti ja yrittää edelleen pitää pojastaan kynsin hampain kiinni ja haluaisi täytettäväkseen esim. Sairaalan esitietolomakkeet johon vastaukset osaa 10-vuotiaskin. Sanoin asiasta sekä anopille että miehelleni ja nyt on asiat hieman rauhoittuneet siltä suunnalta. Meillä kyllä pyykkäys on täysin minun harteillani, mutta siivous menee suht hyvin tasan. Kumpikin tekee omat ruokansa sillä minä en syö lihaa eikä mies suostu syömään lihattomia ruokia.:D Muut kotihommat hoidan aikalailla minä mutta se nyt ei haittaa sillä olen kotona pian syntyvän esikoisen takia. Vässykkämiehien naisille; jättäkää siivoamatta, pyykkäämättä ja kokkaamatta. Muutaman päivän päästä mies huomaa että teillä tai hänen lapsuudenkodissaan ei ole käynyt hyvä haltija hoitamassa arjen askareita vaan ne pitää ihan oikeasti tehdä itse. Voimia. Ja jos homma ei toimi: jätä se!

Vierailija
46/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:00"]

Joo pestään saatana vaatteet tästä lähin jossain perkeleen tunturipurossa niin on ämmät tyytyväisiä! 

Eikä sekään auta! Kohta siinä on joku saatanan femakko hönkimässä niskaan kun on koko puro vaahtoa OMOsta kun kaikki äijät kykkii vähän pesemässä pyykkiä. Pesen sen femakon suun sillä lähdevedellä!! 

[/quote]

Jos käyttäisit tuon kaiken energian, millä vaahtoat pyykinpesusta ja femakoista, siihen, että hankkisit sen koneen, sinulla olisi se jo. 

Vierailija
47/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomalainen mies voi ottaa naisekseen kauniin laatunaisen Filippiineiltä. Ne naiset arvostavat suomalaisia miehiä.

Vierailija
48/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:00"]Joo pestään saatana vaatteet tästä lähin jossain perkeleen tunturipurossa niin on ämmät tyytyväisiä! 

Eikä sekään auta! Kohta siinä on joku saatanan femakko hönkimässä niskaan kun on koko puro vaahtoa OMOsta kun kaikki äijät kykkii vähän pesemässä pyykkiä. Pesen sen femakon suun sillä lähdevedellä!! 

[/quote]

Ootko sä jollain tapaa älyllisesti jälkeenjäänyt kun pyykinpesu on noin vaikea asia sulle? Käännät osoittimen kohtaan 40 astetta, laitat koneeseen pesutabletin ja pyykit ja virtanapista päälle. Jos oikein haluat hifistellä niin katsot vaaleat ja värilliset pyykit erikseen.

Vierailija
49/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:00"]Joo pestään saatana vaatteet tästä lähin jossain perkeleen tunturipurossa niin on ämmät tyytyväisiä! 

[/quote]

Ootko sä jollain tapaa älyllisesti jälkeenjäänyt kun pyykinpesu on noin vaikea asia sulle? Käännät osoittimen kohtaan 40 astetta, laitat koneeseen pesutabletin ja pyykit ja virtanapista päälle. Jos oikein haluat hifistellä niin katsot vaaleat ja värilliset pyykit erikseen.
[/quote]
Ja siis miksi helvetissä kukaan näkisi noin paljon vaivaa pyykinpesuun, että raahaa niitä paskakalsareita ympäri kaupunkia? Ja sitten vielä orjuuttaa äitiparkaa, joka varmaan ansaitsisi lastenhoidosta pikkuhiljaa jo lomaa? Miten ei voi hävettää laittaa äitinsä pesemään spermalta, kuselta ja paskalta haisevat alushousut? Siis ihan oikeasti kiehuu yli. Ja vaikka toi ääliö olisikin trolli niin tunnen tällaisia miehiä useita. Yhdelläkin insinöörillä oli hieno pesukone kotona, muttei käyttänyt sitä "koska ei osannut" :D Korkeakoulututkinto on ihan helppo nakki mutta napin painaminen ja hanan aukaiseminen on jotain salatiedettä.

Vierailija
50/72 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:00"]Joo pestään saatana vaatteet tästä lähin jossain perkeleen tunturipurossa niin on ämmät tyytyväisiä! 

[/quote]

[/quote]
Ja siis miksi helvetissä kukaan näkisi noin paljon vaivaa pyykinpesuun, että raahaa niitä paskakalsareita ympäri kaupunkia? Ja sitten vielä orjuuttaa äitiparkaa, joka varmaan ansaitsisi lastenhoidosta pikkuhiljaa jo lomaa? Miten ei voi hävettää laittaa äitinsä pesemään spermalta, kuselta ja paskalta haisevat alushousut? Siis ihan oikeasti kiehuu yli. Ja vaikka toi ääliö olisikin trolli niin tunnen tällaisia miehiä useita. Yhdelläkin insinöörillä oli hieno pesukone kotona, muttei käyttänyt sitä "koska ei osannut" :D Korkeakoulututkinto on ihan helppo nakki mutta napin painaminen ja hanan aukaiseminen on jotain salatiedettä.
[/quote]

Niin totta!! Osuit asian ytimeen.

Vierailija
51/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä aina sössötetään jotain että "naiset eivät osaa vaihtaa renkaita", ihan kuin se olisi jotain mitä jokaisen ihmisen pitäisi tehdä joka viikko elämässään :D

Vierailija
52/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee kyllä kotitöitä, mikä on ihan hieno juttu. Kotityöt onkin sitten ainoa asia, missä hän on vastuuta jakamassa. Ei esim. IKINÄ oma-aloitteisesti maksa laskuja, ei omiaan eikä yhteisiä. Ei tarkasta tilinauhaansa, ei ole kiinnostunut saamastaan palkasta (joka vaihtelee paljonkin). Höylää melkein joka kk pankkitilinsä muutaman euron miinukselle, vaikka toisella tilillä olisi rahaa, mitä ottaa. Ihan turhaan siis tulee ylitysmerkintöjä. Ei vaan pidä mitään huolta taloudellisista asioista. Ei tarkasta/korjaa verolappuja, ei ole mitenkään kartalla lapsen hoitojärjestelyistä tai kela-asioista ym., ei tarkasta saamiaan laskuja, ei tarkasta mitään tilaamaansa tuotetta tai katso onko tullut määrä oikea... Lista on loputon. On vissiin helpompi vaan pyyhkiä pöytää, kun huolehtia edes omista asioistaan. Jos minua ei olisi, ei olisi miehellä luottotietojakaan.

Vierailija
53/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vituttaa lukea näitä viestejä.

Minulla ei ole enään äitiä...

Minä teen yksin ruokaa minä pesen pyykit minä siivoan ja en paskanna muualle kuin pönttöön.

Syy miksi olen yksin on ikäni olen 38v.

Vierailija
54/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:38"]

[/quote]

hupasaa, että joku keski-ikänen läski tarjahalonen kyselee jotain tällästä :-).

Vierailija
55/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Mieluummin olisin toimintakyvyltäni tasavallan presidentin kuin 5-vuotiaan tasolla...

Vierailija
56/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Ja jonnet vetää palkoja nenäänsä.

Vierailija
57/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Ja jonnet vetää palkoja nenäänsä.
[/quote]

Luuleekohan tosissaan että aikuisuus alkaa vasta keski-iässä? Että sinne asti voidaan pistää mami pesemään pöksyt? No se on ainakin tässä nykyajassa hyvä, ettei enää tarvitse huutaa pyyhkimään vaan voi ottaa kännykän vessaan ja laittaa whatsapissa viestiä.

Vierailija
58/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:16"]

Minä teen yksin ruokaa minä pesen pyykit minä siivoan ja en paskanna muualle kuin pönttöön.

[/quote]

Osaan myös vaihtaa sulakkeen, porata reiän propata kiinnittää... Mutta ikäni on minut sulkenut pois parisuhde elämästä.

Vierailija
59/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo istuu kun tatti nojatuolissa perjantai ehtoosta sunnuntaihin. hiljaa, liikahtaa, kun käskee. Voi ehkä vastata johonkin kysymykseen, jos sen ymmärtää. Äitensä kun soittaa tunnin räksyttävän puhelun, tuo istuu ja kuuntelee, hiljaa tietysti.

Raskasta on, harkitsen ravistelevani irti lahkeestanii ja palautan äitellensä. Siellä kumpikin palvelis toistaan, toisella korvat ja toisella moottoriturpa.

Vierailija
60/72 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:16"]

[/quote]

Osaan myös vaihtaa sulakkeen, porata reiän propata kiinnittää... Mutta ikäni on minut sulkenut pois parisuhde elämästä.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:16"]

[/quote]

[/quote]

Noihan on ihan normaaleita asioita, mitä jokaisen oletetaan osaavan aikuisena. Ei mitään ihmeen meriittejä suhderintamalla. Ihan kuin se että en huuda aamusta iltaan tai haise paskalta olisi joitain syitä mistä HUOLIMATTA en ole suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme