Tunteeko joku lesbon, joka ajaa oikeasti rekkaa?
Vai onko todellisen rekkalesbon titteli urbaania legendaa?
Kommentit (24)
Kaikkien aikojen kosinta -ohjelmassa oli ainakin rekkaa ajava lesbo.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:27"]Eihän nainen osaa ajaa rekkaa ylipäätään...
[/quote]
Paitsi lesbonaiset! T. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:28"]Kaikkien aikojen kosinta -ohjelmassa oli ainakin rekkaa ajava lesbo.
[/quote]
Ois kiva nähdä tämä jakso. Löytyyköhän esim. Youtubesta pätkää. T. Ap
Kaksi bussikuskilesboa tiedän, kyllä niiltä sujuis varmaan rekankin ajo.
Minä tunnen, sanoo aina että täytyy mennä taas parturiin että olis oikein "steereotyypillinen".
Yhden kuorma-autoa ajavan tunnen ja sehän on melkein kuin rekka :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:28"]Kaikkien aikojen kosinta -ohjelmassa oli ainakin rekkaa ajava lesbo. [/quote] Ois kiva nähdä tämä jakso. Löytyyköhän esim. Youtubesta pätkää. T. Ap
[/quote]
Tässä ainakin joku pätkä. Tuo vaaleatukkainen ajaa rekkaa.
En. Tuntemani lesbot ovat akateemista koulutustaan vastaavassa työssä.
Itse olen sairaanhoitaja ja lesbo enkä tunne. Suurin osa tuntemistani seksuaalivähemmistöön kuuluvista ihmisistä ovat korkeakoulutettuja.
Minä olen akateeminen lesbo, joka ajaa nykyään rekkaa =)
En, mutta tunnen kyllä yhden joka "ajaa" laivaa ( on perämies)
Tunnen naisen,joka aja sekä kuorma-autoa että rekkaa,on entinen koulukaverini.Ei ole lesbo,monen lapsen äiti,vaimo ja vissiin jo isoäitikin.
Nii...? Mua kans mietityttää, et miksei voi olla vaik taxi-lesbo? Kuulostais paljo paremmalta, mietin kans et ambulanssi-lesbo.
Tunnen yhden heteron naispuolisen rekkakuskin. Tunnen myös lesbon, joka on opettaja.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:52"]Nii...? Mua kans mietityttää, et miksei voi olla vaik taxi-lesbo? Kuulostais paljo paremmalta, mietin kans et ambulanssi-lesbo.
[/quote]
Nauroin ääneen taxilesbolle, kiitos :D
Eihän nainen osaa ajaa rekkaa ylipäätään...