Paljonko sun NETTOpalkkasi on?
Kommentit (88)
3100e yht. 2aik +2lasta+asuntolaina
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:54"]Tällä hetkellä koko talouden nettotulot alle kaksi tonnia kun olen äitiyslomalla. Kaksi lasta ja asuntolaina. Hyvin pärjätään. Menot vaan tulojen mukaisiksi! :)
[/quote]kuulostaa aika ankealta, sori..
[/quote]
En koe mitenkään ankeaksi. Elämänvalintakysymys tällä hetkellä. Haluan hoitaa lapset kotona ja näillä mennään. Säästöönkin saamme rahaa joka kuukausi ilman että joudumme mistään kituuttamaan :) Kun rahaa osaa käyttää fiksusti, tulee toimeen pienemmälläkin.
[/quote]totta tuokin, itellä ei vaan taida olla tarpeeksi itsehillintään noin tiukkaan budjetointiin, liikaa heräteostoksia. :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:19"]Mitä ihmettä te oikein teette työksenne että saatte noin huimia nettopalkkoja?! 3 [/quote]no eihän nämä täällä edes erota mikä on brutto ja mikä netto.....
[/quote]
Kyllä nämä erottaa :-) Sen 3000:n kieppeillä olevan neton brutto on sitten se 5000+, mikä ei mitenkään voi olla mahdollinen edes näin muutaman työvuosikymmenen omaavalle naiselle.
t. jollain numerolla vastannut
1600, koko talouden nettotulot noin 2700e/kk. Eli aika vähän.
2500€ plus lapsilisä. Ja koen että pärjään ihan hyvin lapseni kanssa tälläkin rahalla :)
3500e/kk + tonnin luokkaa kilometrikorvaukset/kk. Miehellä 3300e/kk
Netto 3300e, taloushallinnon+it konsultti.. 36v palkkakuopassa
Nyt näyttää aika monella menneen brutto ja netto sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:29"]Nyt näyttää aika monella menneen brutto ja netto sekaisin.
[/quote]Ai jos tienaa sua enemmän niin se on sitten laskuvirhe? :D
Hei ihmiset. Brutto=ennen veroja, netto=VEROJEN JÄLKEEN. Tuskinpa näin monella av-mammalla on bruttopalkka viisi tonnia... :D
Minulla 2900€, olen lukion lehtori, miehestä en tiedä.
Mulla netto vähän reilu 2000 ja miehellä samoin. Lisäksi saadaan kotihoidontukea nettona 540e ja lapsilisää ja vammaistukea yht 550e. Eli käteen meille tulee rahaa noin 5000e/kk.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:31"]Hei ihmiset. Brutto=ennen veroja, netto=VEROJEN JÄLKEEN. Tuskinpa näin monella av-mammalla on bruttopalkka viisi tonnia... :D
[/quote]
No meillä molemmilla on ylikin, kun mukaan lasketaan bonarit ja osingot. Pelkkä kuukausinetto jää vähän vajaaksi.
Oma netto 1250e pyöreästi kuussa, koko perheen nettotulot (muutkin kuin palkat) yhteensä 2300e kuussa.
Nettopalkkani on vähän yli 1800e, miehellä noin 1600e. Yksi lapsi, kaksi asuntoa, oikein hyvin pärjätään.
Netto 1800-1900 / kk. Olen laskenut veroprosentin niin ettei palautuksia juurikaan tule.
Oma nettopalkka noin 3300 €/kk (kaksi maisterintutkintoa, julkisella sektorilla esimiesasema), miehen netto noin 2600 (suuryrityksen toimihenkilö, amk-tutkinto).
Lisäksi talouden pääomatulot nettona noin tonnin kuussa. Saa alapeukuttaa, mutta mitään en ole ilmaiseksi saanut, enkä euroakaan perinyt. Onneksi, sillä se tarkoittaa, että rakkaat vanhempani ovat elossa.