Mies tunnetko seksin aikana naisen orgasmin ja miltä se tuntuu?
Kommentit (56)
niin, se on just tuo luulo 99 % varmuudesta. Kyllä se supistelee jos orgasmin saa.
Vierailija kirjoitti:
niin, se on just tuo luulo 99 % varmuudesta. Kyllä se supistelee jos orgasmin saa.
Hiukan epäilen, että olisivat jaksaneet näytellä monta orgasmia putkeen vaikka pidemmissä sormeilusessioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan epäilen, että olisivat jaksaneet näytellä monta orgasmia putkeen vaikka pidemmissä sormeilusessioissa.
No kysy kohteelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina miehet vastaa kun naisilta kysytään esim heidän saamisistaan..
Nyt astaan itse. Mun pillu lyö orgasmin hetkellä sellaista loukkua, että hyvä ekkä kaulu pysyy vauhdissa. Supistelee kalun ympärillä kunnolla. Ei mlla muuta, ajattelin vaan että sanonpa naisena kerrankin.
Eikös tuossa aloituksessa nimenomaan miehiltä kysyttykin?
Toivottavasti useampi mies vastaa vielä :) Muakin kiinnostaa että miltä naisen orkku tuntuu miehestä.
Niin vastasinkin kerrankin naisena vaikka miehiltä kysytiin. Täällähän tapana ollut että kun naiselta kysytään vaikka miten ja miltä orasmi tuntuun, niin miehet vastaavat...
Eikun sulla on tapana tunkea kutsumatta jokaiseen keskusteluun tuputtamaan omia traumojasi. Olet kuin se viheliäinen 4-vuotias naapurin kakara, joka kuuntelee aikuisten keskusteluja ja keskeyttää taukoamatta. Menisit sinäkin vaikka leikkimään legoilla, tai klitoriksellasi, ja anna aikuisten keskustella rauhassa.
Mielipiteesi täällä ei kiinnosta ketään.
Voimakkaimmin orgasmit tuntuivat tyttöystävällä joka minulla oli parikymppisenä.
Juuri orgasmin alussa kun tyttöystävä haukloi ensimäisen kertan ilmaa, sen emätin yhtäkkiä laajeni sisältä onkaloksi jossa peniksen pää ei koskettanut yhtään mihinkään ja ainoastaan emättimen suu puristi kalun vartta vasten
Oli siis melkein mahdoton laueta yhtäaikaa kun tytön saadessa orgasmin kalun pää heilui parin-kolmen työnnön ajan tyhjässä onkalossa ja herkän kärjen stimulointi loppui.
Vasta sitten alkoivat rytmikkäät supistelut jotka olivat sillä niin voimakkaita että jouduin lopettamaan työnnöt kokonaan ja painamaan vain koko painollani kalua pohjaan ettei pillu olisi sylkenyt sitä ulos. Lisäksi tyttöystävä nimenomaan halusi että orgasmin aikana painetaan ja hierotaan häpyluuta sen klitorista vasten niin kovaa että minuakin sattui.
Peppuseksissä sen supistelut olivat niin voimakkaita että liukasteen määrästä huolimatta sulkijalihakset nappasivat kalun nalkkiin eikä se vain liikkunut mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten alkoivat rytmikkäät supistelut jotka olivat sillä niin voimakkaita että jouduin lopettamaan työnnöt kokonaan ja painamaan vain koko painollani kalua pohjaan ettei pillu olisi sylkenyt sitä ulos. Lisäksi tyttöystävä nimenomaan halusi että orgasmin aikana painetaan ja hierotaan häpyluuta sen klitorista vasten niin kovaa että minuakin sattui.
Tuo ollu meillä aina tuttua. Kaluni juntattu sisään voimalla ja hierottu kovalla voimalla häpyjä yhteen. Orgasmit olleet aina enemmän tai vähemmän väkivaltaisia jolloin tiennyt tulleensa otetuksi. Siihen vaimossa ekaksi rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina miehet vastaa kun naisilta kysytään esim heidän saamisistaan..
Nyt astaan itse. Mun pillu lyö orgasmin hetkellä sellaista loukkua, että hyvä ekkä kaulu pysyy vauhdissa. Supistelee kalun ympärillä kunnolla. Ei mlla muuta, ajattelin vaan että sanonpa naisena kerrankin.
Eikös tuossa aloituksessa nimenomaan miehiltä kysyttykin?
Toivottavasti useampi mies vastaa vielä :) Muakin kiinnostaa että miltä naisen orkku tuntuu miehestä.
Niin vastasinkin kerrankin naisena vaikka miehiltä kysytiin. Täällähän tapana ollut että kun naiselta kysytään vaikka miten ja miltä orasmi tuntuun, niin miehet vastaavat...
Eikun sulla on tapana tunkea kutsumatta jokaiseen keskusteluun tuputtamaan omia traumojasi. Olet kuin se viheliäinen 4-vuotias naapurin kakara, joka kuuntelee aikuisten keskusteluja ja keskeyttää taukoamatta. Menisit sinäkin vaikka leikkimään legoilla, tai klitoriksellasi, ja anna aikuisten keskustella rauhassa.
Mielipiteesi täällä ei kiinnosta ketään.
Sinä olet juuri sellainen itsekäs paskiainen, joka ajattelee vaan itseään. Ja sinä et täällä tiedämitä kukin ajattelee tai ketä mikäkin kiinnostaa. Sitäpaitsi ei sulla ole mitään tietoa kuka olen tai mitä olen tai en kirjoittanut.
Vaimo supistelee myös, mutta neljäs-kuudes orkkunsa saman yhdynnän tai seksisession aikana, aiheuttaa sen että supistelu alkaa jo olla sellaista hennon sorttista puristukseltaan siinä missä ne ekat pari orkkuaan saa mutkin jo melkein laukeamaan. Mä laukean yleensä vasta siinä vaiheessa kun vaimon orkut laimenee tai niiden väli alkaa kasvaa niin pitkäksi että ehdin laueta niiden välillä. Kai nainenkin voi omin orgasmeihinsa väsyä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ollu meillä aina tuttua. Kaluni juntattu sisään voimalla ja hierottu kovalla voimalla häpyjä yhteen. Orgasmit olleet aina enemmän tai vähemmän väkivaltaisia jolloin tiennyt tulleensa otetuksi. Siihen vaimossa ekaksi rakastuin.
Hassua miten tuota tyttöystävää ei kiihottanut mikään muu kuin kalun työntely edestakaisin emättimessä tai peppureiässä. Nuoleminen, sormet, vibrat "eivät tuntuneet missään" eikä varsinkaan klitorikseen saanut edes koskea kun se lähinnä kutitti mutta orgasmin aikana kaikki meni päinvastoin.
Se siis pääsi orgasmiin saakka ainoastaan jos sen sisällä liikkui kalu edestakaisin mutta kun se alkoi haukkoa henkeä orgasmin alussa, piti kalu vain survaista pohjaan ja pitää se ihan liikuttamatta niin syvällä kuin mahdollista.
Itse orgasmi tuli siitä että minä painoin häpyluuta niin kovalla voimalla sen häpyhuulia ja klitorista vastaan että minuakin sattui ja supistelujen aikana se hinkkasi todella voimakkaasti pilluaan kovaa häpyluuta vastaan.
Pillu oli aivan ärtynyt ja helakan punainen lopun päivää. Kalulla ei ollut itse asiassa mitään virkaa orgasmin aikana vaan päällä olisi voinut olla yhtä hyvin toinen tyttö.
Olen nähnyt netissä videoita joissa monet nainen masturboivat oikeasti hankaamalla pilluaan haara-asennossa seisten sopivalla korkeudella olevaa kovaa pöydän kulmaa vasten. Eli orgasmin aikana painavat etukumarassa klitorista koko painolla pöydän nurkkaa vasten ja hinkkaavat vielä itseään edestakaisin. Tuo tyttöystävä harrasti käytännössä samaa minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo supistelee myös, mutta neljäs-kuudes orkkunsa saman yhdynnän tai seksisession aikana, aiheuttaa sen että supistelu alkaa jo olla sellaista hennon sorttista puristukseltaan siinä missä ne ekat pari orkkuaan saa mutkin jo melkein laukeamaan. Mä laukean yleensä vasta siinä vaiheessa kun vaimon orkut laimenee tai niiden väli alkaa kasvaa niin pitkäksi että ehdin laueta niiden välillä. Kai nainenkin voi omin orgasmeihinsa väsyä?
Uskoisin että voi. Itse laukean yleensä suht helposti ja voimakkaasti, mutta yhdessä sessiossa vain kertaalleen. Kaksikin orkkua vaatii jo hyvän henkisen ja fyysisen vireystilan, jonkin verran taukoa edellisestä sessiosta, pitkän kiihotuksen, oikean tunnelman ja kaikki Jupiterin kuut oikeille kohdilleen. Mutta jos se toinen orkku joskus pääsee yllättämään, niin sen jälkeen on - hyvällä tavalla - aivan nääntynyt olo ja koko vartalo aivan kuin keitettyä spagettia. Turha edes yrittää nousta hetkeen jaloilleen. En osaa kuvitellakaan miltä sellaisista naisista tuntuu, jotka voivat saada useita orkkuja putkeen :)
Minun vaimoni taas nauttinut aina nuolemisesta ja sormettamisesta. Ekat vuosikymmenet halusi kumminkin orgasmit yhdynnässä. Yhdynnätkin meni yleensä niin, ettei isolla kalullani tarvinnut montaa kertaa työntyä pohjaan kun vaimo junttasi tyveä myöten, lukitsi jaloillaan paikalleen ja otti pillullaan kaluni pihteihin. Sitten alkoi armoton veivaus ja kirnuaminen häpyluut vastakkain. Orgasmin lopussa kivettyi paikalleen joka ikinen lihas viulun kireänä. All in ja sen jälkeen aivan puhki. Toista ei tarvittu, eikä halunnut. Jotenkin meni omakin pulssi aina kahteen sataan, joten sama juttu. Välillä ihmettelin itsekin, kun olin selälläni tekemättä mitään ja orgasmien jälkeen ihan puhki. Jotenkin tulee selkainen aivomyrsky vaimon orgasmin aikana, että oksat pois. Henkinen orgasmi. Näin on ollut aina, alusta lähtien.
Saisiko vielä miesten kommentteja naisten erilaisista orgasmeista ja miten käyttäytyvät. Täytyyhan miehillä olla käsitys omasta naistestaan tai vaikka muista. Kaikki naiset on erialaisia, joten saataisiin tänne vähän kirjoa.
Mun mies väittää, että ei tunne, kun saan orkun. Tuntuu tosi oudolta, koska tunnen itse masturboidessani puristelut ihan selvästi yhdellä sormellakin. Lihakset on keskimääräistä paremmat ihan virallisen mittauksen mukaan.
Mää oon kyllä semmonen puumuna, etten mä sillä mitään tunne. Sormella tunnen puristukset ja supistelut aivan eri tavalla. Kerran tosin mulla oli jonkinlainen ihottuma kalussa ja muistan kuinka silloin tunsin toisen sisältä aivan joka sopukan.
Pelkään että tämä aihe on jonkinlainen käänteisovela "naiset feikkaa orgasmit" -ketju, missä kaikkea sanomaasi käytetään sinua vastaan, joten en ala kuvailemaan yksityiskohtia. Tuhansia olen kuitenkin aiheuttanut ja varmasti voi olla muutama feikattukin joukossa. Niin tosin olen tehnyt joskus itsekin.
Näitä kun lukee niin entistä pahemmalta tuntuu kun ei saa orgasmia miehen kanssa. Jää niin hienosta yhteisestä asiasta ilman. Tulee vain oli, etten mikään kunnon nainen edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee niin entistä pahemmalta tuntuu kun ei saa orgasmia miehen kanssa. Jää niin hienosta yhteisestä asiasta ilman. Tulee vain oli, etten mikään kunnon nainen edes ole.
Tsemppiä. Miehen pitäisi jotenkin voittaa sinun luottamuksesin ja päästä ihon alle. Kokeilla kaikkea taivaan ja maan alta, millä saisit. On kumminkin matka joka kannattaa tehdä. Koskaaan ei tiedä miten käy. Toivottavasti miehesi tai joku mies ottaa haasteen vastaan. Voi olla kemiosta kiinni tai tekniikasta tai mistä lie.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan harvassa on naiset, joka ei pystyisi saamaan orgasmia yhdynnässä. On vain vääriä kumppaneita, tekemättömiä tekoja tai puhumattomia asioita, jotka toimivat blokkina mielen totaaliselle heittäytymiselle nautinnon edessä. Ja toki vähän tekniikkakin vaikuttaa.
Itsekin sen opin vasta sen jälkeen, kun olin ekat 10 vuotta naisen kanssa, joka ei koskaan saanut kanssani ilman apuja, mutta oli kuulemma kyllä saanut aiemmin nuoruudessa.
Sitten kun erottiin, niin tajusin ne kuuluisat kemiat, kun tuli vastaan naisia joiden kanssa synkkasi heti joka aaltopituudella. Ja sen jälkeen se myyttinen naisen yhdyntäorgasmikin muuttui ihan tuikitavalliseksi asiaksi.
Kaikki vaan ei sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kurjaa.. et ole yhtään huonompi kuin muutkaan.
Ei se orgasmi tule sillä, että joku mies vaan sanoo, että "relaa" tai muuta. Jajossaat orgasmisi muutoin niin mikä siinä?
Ei sinun todelakaan tarvitse sitä metsästää miehen vuoksi!!Itesi vuoki kun saat tavalla tai toisella, sen pitää olla ok. Zemppiä!
Kahdenlaisia tapauksia tullut vastaan:
-pillu supistelee ja puristaa voimakkaasti ja sitä ei voi olla tuntematta
-ei tunnu minkäänlaista supistelua orgasmin hetkellä, vaikka 99% varmuudella on oikea, ei näytelty orgasmi
Olisiko jälkimmäisillä vain heikot lantionpohjan lihakset?