Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista asioista olet huomannut ettei nyksä olekaan ollut yli eksästään?

Vierailija
10.01.2022 |

Millaisista asioista olet huomannut ettei nyksä olekaan ollut yli eksästään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhui naisesta nimeltä, ja kertoi yksityiskohtaisia asioita heidän suhteestaan.. mm. lapsihaaveistaan jne

Miten eksästä muuten puhutaan kuin nimellä? Pitäisikö sanoa, että se oli yksi eksä jonka nimeä en halua mainita...

Mulle mies puhui entisestään vain käyttäen sanaa eksä, ei kertonut nimeä. Toki se nimikin oli miehen somesta helposti löydettävissä.

Stalkkaako naiset usein miehen exiä?

tietty , kyllä minä haluan nähdä että millainen taso ennen ollut.. onko luokkaa nisti vai normaali

Tai onko ollut joku superkaunotar.

Vierailija
22/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhui naisesta nimeltä, ja kertoi yksityiskohtaisia asioita heidän suhteestaan.. mm. lapsihaaveistaan jne

Miten eksästä muuten puhutaan kuin nimellä? Pitäisikö sanoa, että se oli yksi eksä jonka nimeä en halua mainita...

Mulle mies puhui entisestään vain käyttäen sanaa eksä, ei kertonut nimeä. Toki se nimikin oli miehen somesta helposti löydettävissä.

Stalkkaako naiset usein miehen exiä?

Kyllä.

Ja myös miehet naisten exiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voihan sitä noinkin tehdä, jos eksiä on vain yksi. Erikoiselta silti tuntuu, ettei mainitse nimeltä eksäänsä.

Vierailija
24/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voihan sitä noinkin tehdä, jos eksiä on vain yksi. Erikoiselta silti tuntuu, ettei mainitse nimeltä eksäänsä.

Varmasti tällä oli miehellä oli useampiakin, mutta vain yhdestä minulle selitti.

Vierailija
25/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty allekirjoittamaan mitään aikaisempia. Ymmärrän kyllä jos exän kanssa oltu vain vähän aikaa.. Mutta jos nyxä on ollut todella pitkään exän kanssa, en voi tuomita toista vaikka puhuisi paljonkin sivulauseissa exästä.

Vierailija
26/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun ainakin kaikista entisisistä vain "exinä", en sen enempää nimiä erittele

Vierailija
27/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Existä ei puhuta. Oma miesystäväni joskus mainitsee, kun on kuitenkin ollut exänsä kanssa pitkään ja yhteiset aikuiset lapset ja lapsenlapsi. Mainitsee ehkä kerran kuussa ja harvemminkin. Ovat tekemisissä.

Itse mainitsen exäni, jos on jotain ajankohtaista esim jos hän tapaa lapset. Se kun on harvinaista. Hyvää en exästäni puhu koskaan.

Vierailija
28/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi heti että on-off suhde haukkui enää ja taisteli puhelimessa. Huomasin että on ns.tilanne päällä. Sopivatkin ja minut dumbattiin tökerösti. Myös riitely exän kanssa on vaaramerkki tai tuore ero.

Vierailija
29/29 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui paljon, kuin esitteli sitä minulle jonain minun uutena tuttavuutena